Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Voor de snelheidsverhoging moeten de werkzaamheden bij jou in de wijk zijn afgerond.
    ja, dat snappen we allemaal.
    waar het mis gaat, dat is dat je als klant een persoonlijk gerichte email krijgt over de snelheidsverhoging.
    maar kennelijk zijn nog niet overal de werkzaamheden afgerond.
    Laatst bewerkt door fred44nl; 27 Mar 2020, 10:44.

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

      Dan begrijp ik niet, waarom ze niet gewacht hebben tot de werkzaamheden afgerond zijn.
      Waarom kan er daarover dan ook geen mailtje verzonden worden.

      Delta Fiber is er prat op de Provider te zijn met de hoogste Uploadsnelheid!
      Maar staat nu ronduit in zijn hemd door de zeer slechte communicatie.


      Welk product het ook betreft, Delta Fiber wil voorop lopen, maar het resultaat toont gebreken.

      Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden.

      Of dit bij jou al is afgerond kijk ik graag even voor je na.
      Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
      Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.

      Reageer


      • #93
        Mailtje verstuurd.

        Wil er nog wel bij opmerken dat er in de mail van Delta Fiber niets vermeld wordt als: "Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden".

        Dat lijkt me toch relevante info.
        De prijs voor een abonnement is overal het zelfde, maar het geleverde kan dus wel degelijk verschillen.


        Zo het niet geleverd kan worden, lijkt me dat dan niet terecht!
        De abonnementen werden voor allen verhoogd om een bepaald resultaat te halen, maar mogelijk kan dat niet overal geleverd worden.

        Reageer


        • #94
          Download is ok. Upload blijft hier steken op 30 (ipv 50)
          EPC3940AD
          Laatst bewerkt door Anton100; 27 Mar 2020, 11:08.

          Reageer


          • #95
            Hoe kunnen we zien dat de werkzaamheden in de wijk zijn afgerond?
            Op de website staan geen werkzaamheden of storingen vermeld.

            Bekijk de actuele storingen en gepland onderhoud van DELTA.

            Reageer


            • #96
              Ook hier (Biggekerke, EPC3940) nog geen nieuwe uploadsnelheid. In MijnDELTA staat onder modembeheer ook nog steeds Download 400 en upload 25 Mbps.

              Andere vraag: wat gebeurt er met mijn Combineer & Profiteer voordeel? (Voorheen 25 i.p.v. 15 Mbps upload.)

              Edit: of is het Combineer & Profiteer-voordeel juist onderdeel van het probleem?
              Laatst bewerkt door TYZ; 27 Mar 2020, 12:26.

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                Voor de snelheidsverhoging moeten de werkzaamheden bij jou in de wijk zijn afgerond. Je modem is geschikt voor de snelheidsverhoging.
                Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik dit voor je na.
                Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.

                Gedaan. Kan je gelijk aan de webmaster het zeer dringende verzoek doen die roze banner mbt je locatie bij deeplinks weg te halen? Overal komt dat %^^$#@ ding tevoorschijn....Er valt zo echt niet een link vanuit bv dit forum te volgen zonder eerst je locatie in te tikken of je een flexpakket moet. Nee, niet wilt, moet, want die banner blijft er ook als je op nee klikt.

                Reageer


                • #98
                  Ook hier gaat de snelheidsverhoging niet zoals gepland. Had al enig tijd 30Mbps up i.p.v 15Mbps. Na herstart van het modem en router, is dit nu 20Mbps geworden.
                  Allemaal wel bijzonder te noemen gezien de email, met bevestiging van de verhoging als mede de herstart die op afstand gedaan zou worden. Dit was overigens niet gebeurd. Bij beheer je modem, staat het wel al goed.

                  Hopelijk is dit snel hersteld.
                  Laatst bewerkt door bolhuus; 27 Mar 2020, 12:04.

                  Reageer


                  • #99
                    In ieder geval klopt het bij u op mijndelta. Bij mij staan er nog steeds de oude snelheden

                    Reageer


                    • Ook hier niet hoger dan 25Mbps in plaats van 100Mbps.
                      Bij "beheer je modem" staat de upload ook nog op 25Mbps.
                      Werkt dus weer eens niet zoals het hoort...... Triest....

                      Reageer


                      • hier ook administratief staat het allemaal goed. De snelheid is verhoogd van 10 naar 20Mbps upload. De 100Mbps zit er nog niet in.
                        Je ziet aan de speedtests dat het modem gecapped wordt op 20Mbps, hij wil wel, maar mag niet hoger.

                        Reageer


                        • Ook ik zal hier iets plaatsen ,

                          Als eerst ben ik blij dat de upload flink omhoog gaat.

                          Nu snap ik dat dat niet allemaal tegelijk kan, maar zo als ik hier lees gebeurd dat instappen en zo als de meeste mensen hier, gebeurd dat niet helemaal goed !

                          Ik heb ook een brief gekregen woensdag op donderdag avond de update, helaas niets , via hier en de klanten service einde van de week !?

                          Lekker gecommuniceerd weer delta !

                          Wat is het nu , ja in mijn omgeving staat het maar kan er nog geen gebruik van maken. En mijn modem is uit mijn omgeving, foutje !

                          Dan de extra snelheid die je krijgt als je meer producten neemt , leuk , maar nu moet je al 3 dingen nemen en daar moet business bij zitten ! Wel apart voor een particulier?

                          dus alleen energie is niet voldoende dan met mobiel erbij is niet voldoen , dit is wel erg gek hoor delta ?

                          dat was eerst niet of is dit alleen voor nieuwe klanten of is dit misschien ook een foutje ?

                          al met al ben ik blij dat delta NU toch met de upload aan de slag is gegaan , maar met de uitvoering ik weet niet wie dat telkens doet maar daar kunnen ze wel wat betere mensen / over na denken

                          Tot slot

                          Wil ik afsluiten dat we altijd zeuren op delta maar nu dat iedereen thuis werkt / school en weet ik veel wat allemaal doet thuis op en met internet zie ik weinig storingen en werkt alles na behoren , en nu gaan mensen zeggen ja de bit torrend lag eruit , en mijn snelheid was minder, klopt klopt maar kun je werken had je internet !!!!! En ja dat mag je ook verwachten want je betaald er ook voor dus in dit geval maakt delta het waar !!!

                          Dus van uit mijn DELTA TOP
                          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                          Reageer


                          • Edwinb al iets bekend waarom veel modems waaronder onder andere de mijne op 400/30 staat ingesteld op mijndelta?

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht
                              Ook hier (Biggekerke, EPC3940) nog geen nieuwe uploadsnelheid. In MijnDELTA staat onder modembeheer ook nog steeds Download 400 en upload 25 Mbps.
                              ...
                              Jammer dit. Nu staat het wel correct in MijnDELTA (400/100), maar m'n snelheid is verlaagd naar 400/20 Mbps!

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                                Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden.

                                Of dit bij jou al is afgerond kijk ik graag even voor je na.
                                Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
                                Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.
                                Vorige week nieuw modem gehad,speedtest door de monteur gedaan,nu de zelfde speedtest gedaan,niks is er verandert
                                Groet koekeroe

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X