Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    [/SIZE]

    geweldig idee
    maar voor mij geen succes, het was 250/15 en dat is nu 250/19
    Precies hetzelfde hier.

    Reageer


    • Ik zag de verhoging van de upload snelheid ook nog niet terug, dus heb zojuist (zaterdagmorgen) het modem zelf een paar minuten spanningsloos gemaakt waarna ik inderdaad de snelheidsverhoging terugzie. Ik heb nu 400/100 up/down, zoals ook in mijn.delta vermeld staat.

      De bonus die we eerder hadden vanwege het afnemen van meerdere producten zie ik niet meer terug. Omdat we een 400 Mbps abo hebben, kregen we extra upload snelheid als bonus (25 Mbps in plaats van 15 meen ik).
      Hierover gebeld met de klantenservice, die in eerste instantie deze regeling niet kende maar een ticket heeft aangemaakt. Nu afwachten wat de reactie is.
      Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

      Reageer


      • Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

        Reageer


        • Zouden er nu echt nog zijn die niet weten dat je je modem moet resetten?, stond/ staat ook gewoon in de mail van Delta alleen helpt het bij veel mensen nog niet blijkbaar.

          Reageer


          • Echt niet!
            De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!
            De kosten gingen in dit geval voor de baat.

            We betalen allemaal ons abonnmentsgeld en dan moet Delta ook " leveren!".
            Dat realiseren vroeg aanpassingen, maar het werd wel beloofd.

            Keer op keer bij vernieuwingen loopt Delta voorop, maar komt het product te kort.


            Een beetje minder ambitieus zou Delta Fiber sieren.
            Eerst zewker zijn dat het product ok is.
            Maar we kennen het doel van de huidige eigenaar en dat strookt niet altijd met de consument.
            Laatst bewerkt door Ptrol; 28 Mar 2020, 12:06.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

              Echt niet!
              De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!

              Dat realiseren vroeg aanpassingen, maar het werd wel beloofd.
              Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

              Reageer


              • [QUOTE=ejanse;n182007]

                Reageer


                • Dat is dus niet waar, zoals anderen ook al schreven was dat een van de redenen voor de laatste prijsverhoging.


                  Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht

                  een dag meer of minder zonder verhoging lijkt me dan geen halszaak....
                  Hoe kom je tot de conclusie dat het om "een dag meer of minder" is?
                  Vanmorgen konden medewerkers zowel via chat als telefonisch mij geen duidelijkheid geven over een planning voor aanpassing van het netwerk om ook op mijn locatie de snelheidsverhoging mogelijk te maken. Voor mijn locatie is blijkbaar nog geen planning, dat zal dus heel wat langer gaan duren dan "een dag meer of minder".

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                    Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden.
                    Of dit bij jou al is afgerond kijk ik graag even voor je na.
                    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
                    Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.
                    Nog geen antwoord gehad, Edwinb

                    Reageer


                    • [QUOTE=Ptrol;n182010]
                      Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht


                      Leg dat je klanten maar eens uit.


                      Dat doen ze niet. Is ook niet uit te leggen.

                      En dan komt er dus nog bovenop dat bij velen, zoals bij mij, de snelheid juist verlaagd is.
                      Waarom dat gebeurd is kon mij telefonisch ook niet uitgelegd worden. Er wordt dan gezegd "u krijgt de juiste snelheid want uw snelheid staat ingesteld op 20Mbps en dat haalt u".
                      Waarom de snelheid van 25Mbps naar 20Mbps is verlaagd weet schijnbaar niemand. Schijnbaar word je als klant 'gestraft' als Delta het netwerk in je omgeving nog niet op orde heeft.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
                        Hoe kunnen we zien dat de werkzaamheden in de wijk zijn afgerond?
                        Op de website staan geen werkzaamheden of storingen vermeld.
                        Wanneer jouw wijk de werkzaamheden al heeft gehad, dan heb je daarover voordat de werkzaamheden gestart zijn een e-mail ontvangen om deze aan te kondigen. De werkzaamheden zijn vanwege corona momenteel opgeschort. Zodra de situatie het weer toelaat kunnen de upgrade werkzaamheden hervat worden.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht
                          Ook hier (Biggekerke, EPC3940) nog geen nieuwe uploadsnelheid. In MijnDELTA staat onder modembeheer ook nog steeds Download 400 en upload 25 Mbps.

                          Andere vraag: wat gebeurt er met mijn Combineer & Profiteer voordeel? (Voorheen 25 i.p.v. 15 Mbps upload.)

                          Edit: of is het Combineer & Profiteer-voordeel juist onderdeel van het probleem?
                          Mogelijk heeft de wijk bij jou nog niet de upgrade gehad waardoor de hogere snelheid nog niet mogelijk is. Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantgegevens? Dan kan daar naar gekeken worden.

                          Wat er gaat gebeuren met het combineer en profiteer aanbod is een goede vraag Daar ga ik achteraan voor je.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                            Wanneer jouw wijk de werkzaamheden al heeft gehad, dan heb je daarover voordat de werkzaamheden gestart zijn een e-mail ontvangen om deze aan te kondigen. De werkzaamheden zijn vanwege corona momenteel opgeschort. Zodra de situatie het weer toelaat kunnen de upgrade werkzaamheden hervat worden.
                            Er is meer aan de hand MatthijsL . Heel veel mensen (ook ik) kregen begin deze week een mail waarin werd verteld dat het modem in de nacht van woensdag op donderdag zou worden herstart en dat de snelheidswijziging daarna aangepast zou zijn.
                            Heel veel mensen merkten donderdag helemaal niets van een wijziging (ook ik niet).
                            Daarna blijkt dat bij een aantal mensen de snelheid wel was gewijzigd, nadat zij zelf het modem opniuew hadden gestart.
                            Bij mij leverde herstarten, zowel donderdag als vrijdag) niets op.
                            Vanmorgen nogmaals geprobeerd en toen had ik wel de gewijzigde snelheid.....
                            Niet raar toch dat dit vragen op roept, waarop geen eenduidig antwoord komt. Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!
                            Laatst bewerkt door Jos; 28 Mar 2020, 16:25.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                              Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!
                              Klopt helemaal, de communicatie is al jaren zeer zwak.
                              Zo heb ik nu dus wel een mail gehad over de snelheidsverhoging maar is het netwerk hier nog helemaal niet aangepast.

                              Sinds vanmorgen is de snelheid wel aangepast, maar die is lager gezet dan voorheen......

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht

                                ...Kan je gelijk aan de webmaster het zeer dringende verzoek doen die roze banner mbt je locatie bij deeplinks weg te halen? Overal komt dat %^^$#@ ding tevoorschijn....Er valt zo echt niet een link vanuit bv dit forum te volgen zonder eerst je locatie in te tikken of je een flexpakket moet. Nee, niet wilt, moet, want die banner blijft er ook als je op nee klikt.
                                Die feedback zal ik voor je doorgeven aan de betreffende afdeling!

                                A prudent question is one-half of wisdom

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X