Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app op Samsung Tizen 2019 - versie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app op Samsung Tizen 2019 - versie

    De app op mijn Samsung Tizen uit 2019 blijft op 1.0.0 staan en er zijn geen updates?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
    De app op mijn Samsung Tizen uit 2019 blijft op 1.0.0 staan en er zijn geen updates?
    Dit is correct. De app voor oudere modellen is nog niet vrijgegeven door Samsung. Zodra zij dit doen zal de app ook beschikbaar komen voor 2019/2020 modellen.
    Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 28 Jun 2023, 08:16.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

      Dit is correct. De app voor oudere modellen is nog niet vrijgegeven door Samsung. Zodra zij dit doen zal de app ook beschikbaar komen voor 2019/2020 modellen.
      Dank voor de info, de versies voor de oudere types lopen dus niet in de pas met het update overzicht, goed om te weten en wacht ik geduldig af :-)

      Reageer


      • #4
        Het heeft meer te maken met de testen van de releases door Samsung. De oudere modellen worden fysiek op een andere locatie getest en goed genoeg bevonden. De TV app is hetzelfde als voor de nieuwere modellen. De releasenotes op de websites kunnen inderdaad iets afwijken van de daadwerkelijke live datum

        Reageer


        • #5
          DELTA-TV-team Nog nieuws over deze update? Op de tizen app met een tv uit 2019 blijft de versie op 1.0.0 staan?

          Kleine aanvulling: Sinds een paar dagen staat er versie 1.2.2 op
          Laatst bewerkt door reddwarf; 4 Aug 2023, 07:39.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
            DELTA-TV-team Nog nieuws over deze update? Op de tizen app met een tv uit 2019 blijft de versie op 1.0.0 staan?
            Ik zit op mijn nieuwe tv ook nog op een oudere versie. De kanaalnummers werken nog steeds niet.
            Het DELTA-TV-team is het zwijgen opgelegd of ze zijn op vakantie.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Aug 2023, 21:26.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik zit op mijn nieuwe tv ook nog op een oudere versie. De kanaalnummers werken nog steeds niet.
              Het DELTA-TV-team is het zwijgen opgelegd of ze zijn op vakantie.
              In elk geval zijn ze heel druk met de apps die in basis gewoon werken en niet mer de zaken die echt niet werken zoals Dolby en zaken die je bij je abo verwacht zoals ESPN UHD.

              Volgend jaar hebben we mooie apps, maar geen EK in 4K
              Voor iemand die altijd zo "on topic" zegt te zijn, moet je in ieder topic steeds weer over Dolby en UHD beginnen? Iedereen weet nu echt wel hoe ze er in het Grote dierenbos over denken hoor!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                Voor iemand die altijd zo "on topic" zegt te zijn, moet je in ieder topic steeds weer over Dolby en UHD beginnen? Iedereen weet nu echt wel hoe ze er in het Grote dierenbos over denken hoor!
                Volgens mij geef ik aan ook een oude app te hebben.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

                  Zo lang er geen duidelijke uitspraak is blijf ik dat doen, Ik zit met handen en voeten aan deze provider gebonden, had eerder Ziggo die ze er af hebben geknikkerd.
                  Ik mag dus van de lead provider in mijn woonplaats dus echt wel iets verwachten!
                  Destijds was de uitspraak dat ze niet zouden onder doen voor Ziggo,
                  Dus je blíjft zeuren.....geen wonder dat je zoveel aversie opwekt bij andere forumleden....
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

                    Zo lang er geen duidelijke uitspraak is blijf ik dat doen, Ik zit met handen en voeten aan deze provider gebonden, had eerder Ziggo die ze er af hebben geknikkerd.
                    Ik mag dus van de lead provider in mijn woonplaats dus echt wel iets verwachten!
                    Destijds was de uitspraak dat ze niet zouden onder doen voor Ziggo,
                    Maar als anderen vinden dat jij steeds weer dit hele forum zit te frustreren en daar steeds weer wat van zeggen, dan heb je daar een probleem mee........

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                      Maar als anderen vinden dat jij steeds weer dit hele forum zit te frustreren en daar steeds weer wat van zeggen, dan heb je daar een probleem mee........
                      Nope, daar kan ik goed tegen en pas ik mijn gedrag zeker op aan!

                      Reageer


                      • #12
                        Dus ik begrijp nu dat Delta bij Bor Ziggo eraf heeft geknikkerd. En dat 'nooit meer Ziggo' niet de eigen keuze is geweest maar eigenlijk een gedwongen keuze omdat het technisch niet meer mogelijk was?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                          Dus ik begrijp nu dat Delta bij Bor Ziggo eraf heeft geknikkerd. En dat 'nooit meer Ziggo' niet de eigen keuze is geweest maar eigenlijk een gedwongen keuze omdat het technisch niet meer mogelijk was?
                          Nope, omwille dat ik qua internet op glasvezel zit met hoge up en download wil ik niet meer terug naar Ziggo.
                          Overigens de vierde keer dat je hetzelfde riedeltje ophangt, terwijl ik dit even zo vaak heb uitgelegd,
                          nu verder on topic, helemaal met Duster eens!
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Aug 2023, 21:25.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Duster

                            ...en je haalt er weer je oude fustratie's bij...
                            Eindelijk heb je jezelf dóór...!?:Goed zo Bor!
                            Laatst bewerkt door Rinus; 3 Aug 2023, 21:29.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Nope, omwille dat ik qua internet op glasvezel zit met hoge up en download wil ik niet meer terug naar Ziggo.
                              Overigens de vierde keer dat je hetzelfde riedeltje ophangt, terwijl ik dit even zo vaak heb uitgelegd,
                              nu verder on topic, helemaal met Duster eens!
                              Hetzelfde riedeltje? Ik reageer inhoudelijk op een directe uitspraak van jou. Met een normale vraag die ik stel.

                              Maar over dezelfde riedeltjes gesproken. Verbeter de wereld en begin bij jezelf. In 80 van de 100 reacties die jij geeft zie ik de woorden UHD of Dolby Digital voorbij komen. Ook als het topic over iets heel anders gaat dan haal jij je eigen stokpaardjes erbij. Is dat niet ook hetzelfde riedeltje?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X