Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg bij terugkijken de melding: Unknown playback error. Wat nu?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Safari vertikt het inderdaad ik krijg ook de zelfde foutmelding maar Chrome werkt wel bij mij.

    Reageer


    • #17
      Daarentegen doet Firefox het bij mij dus wel.

      Reageer


      • #18
        Als ik een wilde gok mag doen dan denk ik dat JWPlayer 7.8.2 niet langer goed samenwerkt met Safari 11.1.2.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door gbebber
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Ik ben echt niet thuis op Apple gebied. Voor zover ik weet zijn er alleen wat problemen met certificaat errors op de iPhone. Die zijn te omzeilen door naar https://tv.delta.nl te gaan. Andere problemen, met Apple, zijn bij mij niet bekend.
          Dit is een wel erg onbevredigend maar voor mij als Apple gebruiker niet onverwacht antwoord want het is altijd o zo gemakkelijk om bij welk probleem dan ook het probleem over de schutting van Apple te gooien en daarmee het eigen tuintje schoon te houden. De error-melding wordt niet gegenereerd door Apple maar door de site van Delta-tv[ img]4746484d-1f6c-4727-82f9-8de11468266d.png[/img] Graag dus een oplossing want het is behoorlijk vervelend dat de functie "Gemist" op de computer plotseling niet meer werkt.
          Ik zeg alleen maar dat ik geen kennis heb van Apple. Feit is wel dat Apple er altijd wel een handje van heeft om dingen totaal anders te doen dan standaard is waardoor problemen optreden.

          De error melding wordt dan wellicht gegenereerd door de Delta website, maar dat is omdat Apple er niet goed mee overweg kan. Maar binnenkort de nieuwe app. Dan hebben we dit probleem ook niet meer.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Maar binnenkort de nieuwe app. Dan hebben we dit probleem ook niet meer.
            een nieuwe app ??
            dit topic gaat toch over TV kijken via een browser ??
            daar komt toch helemaal geen app aan te pas ??

            Reageer


            • #21
              Er komt natuurlijk nog wel een nieuwe Web app volgens de planning

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                een nieuwe app ??
                dit topic gaat toch over TV kijken via een browser ??
                daar komt toch helemaal geen app aan te pas ??
                Het is idd een groter geheel zoals driepinter aangeeft.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #23
                  Hier heb ik hetzelfde probleem.
                  Vanmorgen een opname gemaakt van NPO3, en via elke browser (IE, Chrome, Firefox) krijg ik "unknown playback error".
                  De delta app geeft alleen maar "buffering"...

                  Reageer


                  • #24
                    Hier idem, al een week.
                    Playback error bij Mozilla, Chrome en safari (en we kijken via Apple desktop)
                    Heel vervelend.
                    Oplossing nu?

                    Wanneer is binnenkort?
                    Matthijs:
                    De error melding wordt dan wellicht gegenereerd door de Delta website, maar dat is omdat Apple er niet goed mee overweg kan. Maar binnenkort de nieuwe app. Dan hebben we dit probleem ook niet meer.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik kan er helaas geen datum aan vast prikken want dat zou voor mij alleen maar gissen zijn. Maar ik hoop ook snel, want het is toch vervelend wanneer het niet goed werkt.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X