Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Terugkijken (opgenomen) programma's internet online televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Terugkijken (opgenomen) programma's internet online televisie

    L.S,
    Sinds afgelopen weekeinde krijg ik een error playing file, met melding unknown playback error, als ik een programma wil terugkijken via internet televisie. Live televisie via internet gaat wel gewoon zonder storingen. Via google chrome log ik in. Vanmorgen heb ik telefonisch contact gehad met een collega van u, waarbij de optie om google chrome nog een keer te downloaden helaas geen oplossing blijkt te zijn.
    Kunt u mij verder helpen waar de storing mogelijk in zit?

    in afwachting, met vriendelijke groet,
    andre spaans

  • #2
    Goedemorgen Spaansa,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Zoals ik het lees heb je problemen met het gebruik van onze live tv omgevng via Google Chrome. Klopt dat?
    Zo ja, dan denk ik dat je in dit topic het antwoord op je vraag kunt vinden.

    Reageer


    • #3
      Ik heb hetzelfde probleem.
      @joeri1991: het door jou aangehaalde topic gaat over de delta tv app op Ios.
      hier hebben we het over google chrome en in mijn geval op een windows 7 apparaat.
      Overigens doet ook mijn Internet explorer het niet.
      Chrome met een unknown playback error, IE meldt no playable sources found.

      erg irritant!

      Reageer


      • #4
        Beste louismangold & spaansa,

        Ik heb even een paar vragen:

        - Werkt het in de DELTA TV app wel gewoon naar behoren?
        - Als je Google Chrome gebruikt, kun je dan aangeven of je dit probleem ervaart op alle zenders, of alleen op bepaalde. Indien dit op bepaalde is wil ik graag weten welke indien mogelijk.
        - Hebben je al eens opnieuw uit- en ingelogd? Als dit automatisch gebeurd, indien mogelijk browsergeschiedenis wissen e.d. of op een ander apparaat testen.

        Graag verneem ik antwoord op deze vragen, om beter te kunnen achterhalen wat er aan de hand is.

        Reageer


        • #5
          Hoi Anette,

          delta TV app wordt door mij niet gebruikt
          TV doet het wel, de computer van mijn echtgenote heeft ook geen problemen (gebruikt IE)
          ik heb het met alle zenders/programma's
          in en uitloggen al gedaan evenals cookies en cache legen.

          Overigens kijkend naar het topic dat Joeri aanhaalde over het veranderde SSL certificaat.
          Ik zie een certificaat met een begindatum in juni 2017... wellicht dat dus het nieuwe certificaat dus niet opgepakt wordt omdat het certifcaat geldig zou zijn tot juni 2020...
          Kan dit certificaat niet gewoon worden ingetrokken en een nieuwe uitgegeven?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door louismangold
            Hoi Anette,

            delta TV app wordt door mij niet gebruikt
            TV doet het wel, de computer van mijn echtgenote heeft ook geen problemen (gebruikt IE)
            ik heb het met alle zenders/programma's
            in en uitloggen al gedaan evenals cookies en cache legen.

            Overigens kijkend naar het topic dat Joeri aanhaalde over het veranderde SSL certificaat.
            Ik zie een certificaat met een begindatum in juni 2017... wellicht dat dus het nieuwe certificaat dus niet opgepakt wordt omdat het certifcaat geldig zou zijn tot juni 2020...
            Kan dit certificaat niet gewoon worden ingetrokken en een nieuwe uitgegeven?
            Ik wil je adviseren om niet IE te gebruiken, maar Chrome, want IE ondersteund onze nieuwste software niet.
            Dat zou het probleem op de laptop moeten oplossen.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Ik heb dezelfde problemen met Chrome.
                Plaatje van de melding bijgevoegd.
                TV werkt prima.
                Is alleen bij programma gemist.

                Reageer


                • #9
                  mijn desktop heeft het nu ook.
                  Ik checkte net mijn desktop computer (ook google chrome, maar dan windows 10) om te zien of die ook het probleem had. nee dus.
                  was google chrome 65.0.3325.181
                  chrome bood echter een update aan. dus deze is gepusht en ik heb mijn browser opnieuw gestart.
                  nu heb ik het probleem wel.....
                  Google chrome 66.0.3359.117

                  de kneep zit hem zo te zien in de update van chrome!

                  Reageer


                  • #10
                    Onder Windows 10 kun je altijd ook nog eens proberen je opnames af te spelen
                    in Edge of Firefox.

                    Chrome 66 release notes

                    Reageer


                    • #11
                      Voor allen die Chrome gebruiken voor Live TV, willen jullie onderstaande eens proberen en kijken of dit werkt?
                      Niet geschoten is altijd mis, nietwaar?

                      [img]b50a0e55-908d-4fef-a6b3-51ce8130582a.png[/img]

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Het probleem dat jullie allemaal hebben ligt aan de certificaten die Delta op een aantal van de domeinen van Online TV gebruikt. Zie hier

                          Een manier om dit probleem tijdelijk op te lossen is door de verbinding te forceren door het certificaat handmatig goed te keuren op het domein die problemen geeft. Het handmatig goedkeuren van de certificaten is een heel slecht idee als je niet weet wat je aan het doen bent dus ik zou het niet adviseren, doen op eigen risico dus.

                          Reageer


                          • #14
                            helaas is het probleem nog niet opgelost

                            Reageer


                            • #15
                              Helemaal geen Live TV.

                              Network error en dat was het.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X