Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Dat is allemaal mooi en aardig (en bekend) maar het probleem was dat de knop om de pdf op te halen en op te slaan niet werkte.... Er was dus niets om te openen.

    Ik heb dat probleem niet ervaren, ik vermoed dan ook dat het toen al opgelost was.

    Van dat opnieuw moeten inloggen is wel vreemd, of gebruik je het op twee apparaten misschien? Want dan is dat wel mogelijk.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      TimE De knop "Open PDF" werkt nu goed, dat probleem is na de update opgelost.

      Wat wel nog jammer is, is dat ik nog steeds na verloop van tijd wordt uitgelogd en dus steeds opnieuw moet inloggen. Dat vind ik een beetje overbodig, had liever gezien dat je gewoon ingelogd kon blijven totdat je zelf uitlogt.
      Super, goed om te lezen JanPietJoris! Jouw input over de "15 minuten uitlog" geef ik voor je door, super bedankt voor het meedenken en leveren van waardevolle feedback.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

        Super, goed om te lezen JanPietJoris! Jouw input over de "15 minuten uitlog" geef ik voor je door, super bedankt voor het meedenken en leveren van waardevolle feedback.
        Ik vindt dat wel een voordeel van die uitlog na 15 minuten, zeker omdat er persoonlijke gegevens in staan zoals je bankrekeningnummer, je naam en adres en alle telnummers die je gebeld hebt en die jou gebeld hebben.

        Ik zie dat als een stukje veiligheid bij verlies of diefstal van je telefoon. Gewoon zo laten, maar dat is mijn mening.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Ik vindt dat wel een voordeel van die uitlog na 15 minuten, zeker omdat er persoonlijke gegevens in staan zoals je bankrekeningnummer, je naam en adres en alle telnummers die je gebeld hebt en die jou gebeld hebben.

          Ik zie dat als een stukje veiligheid bij verlies of diefstal van je telefoon. Gewoon zo laten, maar dat is mijn mening.
          Je kan altijd zelf handmatig uitloggen mocht je dat willen.

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

            Je kan altijd zelf handmatig uitloggen mocht je dat willen.
            Als ik handmatig uitlog en weer in wil loggen moet ik gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.

            Ik bedoel de 5-cijferige code die je opnieuw moet invoeren als de app langer dan 15 minuten niet wordt gebruikt.

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_1599.PNG
Bekeken: 186
Grootte: 206,5 Kb
ID: 192636

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

              Als ik handmatig uitlog en weer in wil loggen moet ik gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.

              Ik bedoel de 5-cijferige code die je opnieuw moet invoeren als de app langer dan 15 minuten niet wordt gebruikt.

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_1599.PNG
Bekeken: 188
Grootte: 206,5 Kb
ID: 192636
              Dat is precies wat ik bedoel met opnieuw inloggen, je moet steeds opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Dat kan wel, maar is wel een gedoe als je snel even wil controleren hoe het ervoor staat.
              Een pincode is heel wat makkelijker, maar die hoef ik nu juist niet meer in te voeren.....

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                Dat is precies wat ik bedoel met opnieuw inloggen, je moet steeds opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Dat kan wel, maar is wel een gedoe als je snel even wil controleren hoe het ervoor staat.
                Een pincode is heel wat makkelijker, maar die hoef ik nu juist niet meer in te voeren.....

                Nee, je moet althans bij mij dan alleen een code van 5 cijfers invoeren de z.g toegangscode die je zelf verzint. , en geen gebruikersnaam en wachtwoord.

                Als jij steeds gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren is er iets niet in orde. Je ziet het op mijn afbeelding en ik heb het nu diverse malen gecheckt.

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                  Super, goed om te lezen JanPietJoris! Jouw input over de "15 minuten uitlog" geef ik voor je door, super bedankt voor het meedenken en leveren van waardevolle feedback.
                  Ook bij mij werkt de download pdf knop nu.
                  Op zich kan ik leven met opnieuw inloggen na 15 min.
                  Maar zou stuk makkelijker zijn als je dat met je vingerafdruk kan doen.
                  Nu moet je eerst op het vakje je van je pincode tikken en dan de 5 cijfers invoeren.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                    Ook bij mij werkt de download pdf knop nu.
                    Op zich kan ik leven met opnieuw inloggen na 15 min.
                    Maar zou stuk makkelijker zijn als je dat met je vingerafdruk kan doen.
                    Nu moet je eerst op het vakje je van je pincode tikken en dan de 5 cijfers invoeren.

                    Dat vakje komt vanzelf te voorschijn. je toets bijvoorbeeld 12345 in en je bent binnen.

                    Superhandig en veilig dat de app na 15 minuten inactiviteit uitlogt.

                    De app is af.

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


                      Dat vakje komt vanzelf te voorschijn. je toets bijvoorbeeld 12345 in en je bent binnen.

                      Superhandig en veilig dat de app na 15 minuten inactiviteit uitlogt.

                      De app is af.
                      Elke telefoon en OS is weer anders. Daarom testen duizenden mensen de app om alle bugs eruit te krijgen.
                      Dat de app voor jouw af is, weten we we nu wel.
                      Bij mij komt het toetsenbord om de code in te toetsen dus niet vanzelf tevoorschijn.
                      Dit is gewoon feedback en wensen waar de devs iets mee kunnen.

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                        Elke telefoon en OS is weer anders. Daarom testen duizenden mensen de app om alle bugs eruit te krijgen.
                        Dat de app voor jouw af is, weten we we nu wel.
                        Bij mij komt het toetsenbord om de code in te toetsen dus niet vanzelf tevoorschijn.
                        Dit is gewoon feedback en wensen waar de devs iets mee kunnen.

                        Als we het voor iedereen naar zijn zin zouden moeten maken zou de wereld perfect wezen.

                        Wel ik kan je verteleen na heel de wereld te hebben rondgezworven dat het verre van dat is , heel verre van dat.

                        De app is voor jou ''bijna'' af alleen de fingerprint ontbreekt nog. Voor mij is hij af.

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                          Elke telefoon en OS is weer anders. Daarom testen duizenden mensen de app om alle bugs eruit te krijgen.
                          Dat de app voor jouw af is, weten we we nu wel.
                          Bij mij komt het toetsenbord om de code in te toetsen dus niet vanzelf tevoorschijn.
                          Dit is gewoon feedback en wensen waar de devs iets mee kunnen.
                          doe dat nou niet, kijk je nooit big bang theory? .....zucht.....

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door wakamang

                            Voor iemand die naar eigen zeggen 70 en wijs is, gedraag je je vaak als een klein kind.
                            Nutteloze reacties plaatsen, topics vervuilen en kapen.
                            En maar hopen dat er iemand op reageerd, zodat je dat ook kan doen.
                            Succes met het aantikken v/d 900 posts.
                            Ik hou het voor gezien met jou.
                            Gaan we weer beginnen met beledigen? Straks biedt je weer je excuses aan.

                            Je maakt je zelf belachelijk en dat moet je nooit doen, dat keert zich vanzelf tegen je.

                            Ondanks alles blijf ik van je houden en respecteer ik je . Bij deze een knuffel.

                            Reageer


                            • #74
                              Op dit moment kunnen we jouw gegevens door een technische storing niet ophalen.
                              We werken er hard aan om dit probleem op te lossen.
                              Probeer het later nog een keer.


                              Na wegtikken hiervan werkte de app gewoon.

                              Vanavond en morgen eens kijken wat er dan gebeurd.....

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                                Op dit moment kunnen we jouw gegevens door een technische storing niet ophalen.
                                We werken er hard aan om dit probleem op te lossen.
                                Probeer het later nog een keer.


                                Na wegtikken hiervan werkte de app gewoon.

                                Vanavond en morgen eens kijken wat er dan gebeurd.....

                                Komt helemaal in orde. Het werkt gewoon goed.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X