Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    Op dit moment kunnen we jouw gegevens door een technische storing niet ophalen.
    We werken er hard aan om dit probleem op te lossen.
    Probeer het later nog een keer.


    Na wegtikken hiervan werkte de app gewoon.

    Vanavond en morgen eens kijken wat er dan gebeurd.....
    De app is vandaag weer geupdate in de playstore.
    4 cijfer activatiecode is eruit en je kan de 5 cijfer toegangscode overslaan.

    edit :
    na de app 15 minuten niet geopend te hebben moet ik weer inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord
    ga maar de 5 cijfer toegangscode in stellen en kijken wat er later gebeurd.
    Laatst bewerkt door wakamang; 19 Apr 2021, 20:27.

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


      Komt helemaal in orde. Het werkt gewoon goed.
      Net weer geprobeerd en het werkt dus niet goed

      Moet weer helemaal opnieuw inloggen.....
      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 19 Apr 2021, 21:07.

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

        Net weer geprobeerd en het werkt dus niet goed

        Moet weer helemaal opnieuw inloggen.....
        Misschien moet je eerst de app opnieuw installeren? Versie 1.3.1 heb ik , en sorry die wekt goed.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 0445B75B-0DD7-4C7C-BFDD-E18B84F4EAFE.png Bekeken: 0 Grootte: 453,0 Kb ID: 192676

        Reageer


        • #79
          sorry @Waarheid
          Laatst bewerkt door JanPietJoris; 19 Apr 2021, 22:25.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
            sorry @Waarheid
            Laatst bewerkt door Guest01; 20 Apr 2021, 08:05.

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

              Ik kan geen foutjes ontdekken, dus dan komt gelijk de volgende vraag zitten er wel foutjes in de app?

              Antwoord was dus al bekend: JA, er zitten nog foutjes in de app.

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht


                Antwoord was dus al bekend: JA, er zitten nog foutjes in de app.
                Beste JanPietJoris, sterkte ermee. Komt tijd, komt raad.

                Reageer


                • #83
                  @TimE Zo te zien is het niet mogelijk om op dit forum bepaalde irritante users op een blacklist te zetten zodat je er geen last meer van hebt. Is het misschien een optie om dat alsnog toe te voegen?

                  Reageer


                  • #84
                    Vroeger hadden we Moderator Frans nog dat was de politieagent van het forum.

                    Wanneer een user lastig was dan kreeg die een waarschuwing, zoniet dan werd hij banned.

                    Maar helaas die mocht de Delta deur verlaten na de overname door EQT in 2017.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Apr 2021, 18:20.

                    Reageer


                    • #85
                      @driepinter Heel jammer dan dat die er niet meer is. Nu wordt een groot deel van het forum vervuild door allerlei vaak nutteloze berichten die weer flames uitlokken en users irriteren.
                      Er moet echt wat gebeuren denk ik....

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                        @TimE Zo te zien is het niet mogelijk om op dit forum bepaalde irritante users op een blacklist te zetten zodat je er geen last meer van hebt. Is het misschien een optie om dat alsnog toe te voegen?
                        Hi JanPietJoris , ik vermoed dat er onder de "motorkap" van het forum ongetwijfeld bepaalde mogelijkheden zijn. Al ben ik van mening dat het (nog) niet bont genoeg gemaakt wordt om drastische maatregelen te moeten treffen.

                        Wel zal ik er met grotere regelmaat op proberen toe te zien dat het forum "volwassen" blijft, want we kunnen nog steeds enorm veel ervaring, kennis en toevoegingen met elkaar delen.

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Vroeger hadden we Moderator Frans nog dat was de politieagent van het forum.

                          Wanneer een user lastig was dan kreeg die een waarschuwing, zoniet dan werd hij banned.

                          Maar helaas die mocht de Delta deur verlaten na de fusie met EQT in 2017.

                          Van een fusie tussen EQT en Delta is nooit sprake geweest. Delta Fiber is opgekocht door EQT.

                          Het grote verschil tussen een fusie en een overname is dat een fusie gelijkheid tussen beide partners impliceert en een overname ongelijkheid (de overnemende partij krijgt het dan voor het zeggen).


                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                            Hi JanPietJoris , ik vermoed dat er onder de "motorkap" van het forum ongetwijfeld bepaalde mogelijkheden zijn. Al ben ik van mening dat het (nog) niet bont genoeg gemaakt wordt om drastische maatregelen te moeten treffen.

                            Wel zal ik er met grotere regelmaat op proberen toe te zien dat het forum "volwassen" blijft, want we kunnen nog steeds enorm veel ervaring, kennis en toevoegingen met elkaar delen.
                            Dag TimE, Het gaat vermoedelijk over mij, maar ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik ben vriendelijk en beleefd.

                            Het samenspannen tegen mij doet zeer, meer dan ze misschien beseffen.?

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Dag TimE, Het gaat vermoedelijk over mij, maar ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik ben vriendelijk en beleefd.

                              Het samenspannen tegen mij doet zeer, meer dan ze misschien beseffen.?
                              Hi Waarheid, het "samenspannen" komt op mij als buitenstaander voornamelijk over als het delen van een mening. Geschreven en gesproken tekst zijn uiteraard twee volledig andere werelden die eenieder op zijn eigen manier interpreteert. Ik denk zelf dat er wordt gereageerd over berichten die in bepaalde topics geplaatst worden, zonder op dit topic van invloed te zijn. Daarbij kan ik mij enigszins voorstellen dat dit in threads voor andere leden als minder prettig wordt ervaren omdat dan wordt afgeweken van datgeen dat in het topic besproken wordt.

                              Blijf vooral vriendelijk en beleefd en je maakt hier op het forum enkel vrienden, want samen weten wij meer dan eenieder alleen.

                              Ik heb het eerder gezegd en doe dit nogmaals: Ook jouw input wordt gewaardeerd!

                              Door (iets meer?) rekening te houden met de threads en topics waarin je deze input plaatst komt jouw inspanning mijn inziens beter tot zijn recht.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                                Hi Waarheid, het "samenspannen" komt op mij als buitenstaander voornamelijk over als het delen van een mening. Geschreven en gesproken tekst zijn uiteraard twee volledig andere werelden die eenieder op zijn eigen manier interpreteert. Ik denk zelf dat er wordt gereageerd over berichten die in bepaalde topics geplaatst worden, zonder op dit topic van invloed te zijn. Daarbij kan ik mij enigszins voorstellen dat dit in threads voor andere leden als minder prettig wordt ervaren omdat dan wordt afgeweken van datgeen dat in het topic besproken wordt.

                                Blijf vooral vriendelijk en beleefd en je maakt hier op het forum enkel vrienden, want samen weten wij meer dan eenieder alleen.

                                Ik heb het eerder gezegd en doe dit nogmaals: Ook jouw input wordt gewaardeerd!

                                Door (iets meer?) rekening te houden met de threads en topics waarin je deze input plaatst komt jouw inspanning mijn inziens beter tot zijn recht.
                                Dank je wel voor u begrip, ik zal u raad in acht nemen.
                                Laatst bewerkt door Guest01; 20 Apr 2021, 13:40.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X