Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TimE super, dankjewel

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
      Hi Waarheid wakamang JanPietJoris, ik heb aanvullende informatie voor jullie uitgevraagd met betrekking tot de inlogproblemen/bugs. Zodra ik hier meer over heb vernomen laat ik jullie dit direct weten.
      Geweldig, bedankt TimE , ik was net aan het typen. Maar dan gaan we de nieuwe info wel afwachten.

      Reageer


      • Zag dat er een update was geweest.
        Je hoeft nu niet meer steeds opnieuw in te loggen.

        Super, dankjewel!.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
          Zag dat er een update was geweest.
          Je hoeft nu niet meer steeds opnieuw in te loggen.

          Super, dankjewel!.
          Heb de update gisteren ook geinstalleerd.
          Eerste keer moest ik opnieuw inloggen. Heb daarna gekozen om het instellen v/d pincode over te slaan.
          Daarna kon ik de app gewoon openen en werd er tot nu toe niet meer gevraagd om een pincode of opnieuw in te loggen.
          De automatische 15 minuten logout is eruit.
          Mooi.

          Reageer


          • Hij doet het nog steeds goed, ik heb de inlogcode van 5 cijfers laten zitten duurt nu wel langer dan een kwartier een uur o.i.d, vind dat persoonlijk wel handig omdat al je gegevens er in staan zoals, je rekeningnummer je simkaart gegevens en noem maar op.

            Ik kijk er ook niet iedere dag op misschien een paar keer per maand.

            Bedankt ontwikkelaar, bedankt zeelandnet/delta.

            Reageer


            • Sinds gisterenmiddag krijg ik op mijn Delta Mobiel app steeds de mededeling: er is een storing opgetreden, probeer het later nog eens.
              Hebben meer mensen daar last van?

              Reageer


              • Krijg hier ook de melding dat door een storing de gegevens niet kunnen worden opgehaald en dat er hard aan gewerkt wordt.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                  Krijg hier ook de melding dat door een storing de gegevens niet kunnen worden opgehaald en dat er hard aan gewerkt wordt.
                  Dank je!

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

                    Dank je!
                    Ik ervaar dit probleem ook.

                    Het blijft techniek uiteraard, wordt wel weer opgelost.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

                      Dank je!
                      Graag gedaan! Nu weet je iig dat het probleem niet bij jou zit.

                      Afwachten maar, komt wel weer goed.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                        Graag gedaan! Nu weet je iig dat het probleem niet bij jou zit.

                        Afwachten maar, komt wel weer goed.
                        De Delta Mobiel app doet het weer. Opgelost dus.

                        Bij mij dan.

                        Reageer


                        • Hier werkt het ook weer

                          Reageer


                          • Ook hier!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X