TimE super, dankjewel
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA Mobiel app
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk berichtHi Waarheid wakamang JanPietJoris, ik heb aanvullende informatie voor jullie uitgevraagd met betrekking tot de inlogproblemen/bugs. Zodra ik hier meer over heb vernomen laat ik jullie dit direct weten.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk berichtZag dat er een update was geweest.
Je hoeft nu niet meer steeds opnieuw in te loggen.
Super, dankjewel!.
Eerste keer moest ik opnieuw inloggen. Heb daarna gekozen om het instellen v/d pincode over te slaan.
Daarna kon ik de app gewoon openen en werd er tot nu toe niet meer gevraagd om een pincode of opnieuw in te loggen.
De automatische 15 minuten logout is eruit.
Mooi.
Reageer
-
Hij doet het nog steeds goed, ik heb de inlogcode van 5 cijfers laten zitten duurt nu wel langer dan een kwartier een uur o.i.d, vind dat persoonlijk wel handig omdat al je gegevens er in staan zoals, je rekeningnummer je simkaart gegevens en noem maar op.
Ik kijk er ook niet iedere dag op misschien een paar keer per maand.
Bedankt ontwikkelaar, bedankt zeelandnet/delta.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk berichtKrijg hier ook de melding dat door een storing de gegevens niet kunnen worden opgehaald en dat er hard aan gewerkt wordt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
Dank je!
Het blijft techniek uiteraard, wordt wel weer opgelost.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
Dank je!
Afwachten maar, komt wel weer goed.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
Graag gedaan! Nu weet je iig dat het probleem niet bij jou zit.
Afwachten maar, komt wel weer goed.
Bij mij dan.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer