Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht


    Antwoord was dus al bekend: JA, er zitten nog foutjes in de app.

    Tot mijn grote vreugde lees ik geen klachten meer over de Delta Mobiel app.

    Is alles nu bij een ieder naar wens?

    Ik ervaar geen problemen. Mijn persoonlijke mening is dat de app nu doet wat ze moet doen.

    Reageer


    • #92
      Topic is aangeveegd met de bezem en opgeruimd. Feedback over de app en wensen en/of verbeterpunten mogen ten alle tijden worden geplaatst, heel graag zelfs!

      Reageer


      • #93
        Dank voor het opschonen TimE


        Tot mijn grote verdriet heb ik nog steeds klachten over de Delta Mobiel app.

        Ik ervaar nog problemen. Mijn persoonlijke mening is dat de app nog niet doet wat ze moet doen.

        Moet nog steeds opnieuw inloggen.

        Edit: Voor alle duidelijkheid, Met inloggen wordt natuurlijk bedoeld: naam en wachtwoord ingeven...
        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 24 Apr 2021, 16:20.

        Reageer


        • #94
          Mijn Delta mobiel-app werkt prima (heb 2 abonnementen). Echter hoe ik ook inlog en of ik niet of wel en op 1 of op 2 telefoons de app open / plaats of wat ik ook probeer. Telkens als ik heb ingelogd ben ik ongeveer een uur later de automatische inlog weer kwijt en moet ik inlog gegevens opnieuw invoeren. Niet echt handig.

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

            Misschien moet je eerst de app opnieuw installeren? Versie 1.3.1 heb ik , en sorry die wekt goed.

            Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: 0445B75B-0DD7-4C7C-BFDD-E18B84F4EAFE.png Bekeken: 0 Grootte: 453,0 Kb ID: 192676
            Ook dat werkt niet, moet blijven inloggen.

            Reageer


            • #96
              Oorspronkelijk gepost door dellaert11 Bekijk bericht
              Mijn Delta mobiel-app werkt prima (heb 2 abonnementen). Echter hoe ik ook inlog en of ik niet of wel en op 1 of op 2 telefoons de app open / plaats of wat ik ook probeer. Telkens als ik heb ingelogd ben ik ongeveer een uur later de automatische inlog weer kwijt en moet ik inlog gegevens opnieuw invoeren. Niet echt handig.
              Met inloggen bedoel je met gebruikersnaam en wachtwoord? Want dat behoort niet zo te wezen.

              Wel moet je de vijfcijferige zelfverzonnen vergrendelingscode opnieuw invoeren als je de app langer dan vijftien minuten niet hebt gebruikt, dat is normaal.

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door dellaert11 Bekijk bericht
                Mijn Delta mobiel-app werkt prima (heb 2 abonnementen). Echter hoe ik ook inlog en of ik niet of wel en op 1 of op 2 telefoons de app open / plaats of wat ik ook probeer. Telkens als ik heb ingelogd ben ik ongeveer een uur later de automatische inlog weer kwijt en moet ik inlog gegevens opnieuw invoeren. Niet echt handig.
                Ja, wakamang en ik hebben hetzelfde probleem. Inlog met gebruikersnaam en wachtwoord moet na enige tijd steeds opnieuw. De-installeren en weer installeren was ook al getest en helpt niet.
                Deze vervelende bug wordt hopelijk snel opgelost!

                Reageer


                • #98
                  Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                  Ja, wakamang en ik hebben hetzelfde probleem. Inlog met gebruikersnaam en wachtwoord moet na enige tijd steeds opnieuw. De-installeren en weer installeren was ook al getest en helpt niet.
                  Deze vervelende bug wordt hopelijk snel opgelost!
                  Er zijn in totaal 1500 mensen die deze app hebben getest als ik het goed begrijp, misschien kunnen zeelandnet of andere gebruikers daar iets meer van vertellen over hoe en wat daar de uitkomsten van zijn.

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (753).png Bekeken: 0 Grootte: 932,6 Kb ID: 192884
                  Laatst bewerkt door Guest01; 25 Apr 2021, 11:15.

                  Reageer


                  • #99
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                    Ja, wakamang en ik hebben hetzelfde probleem. Inlog met gebruikersnaam en wachtwoord moet na enige tijd steeds opnieuw. De-installeren en weer installeren was ook al getest en helpt niet.
                    Deze vervelende bug wordt hopelijk snel opgelost!
                    Sinds de laatste app update 1.3.5, is de 4 cijfer acticvatie code niet meer nodig.
                    Je zou dus denken dat de app is vrijgegeven en niet meer is de test periode zit.
                    En je kan het instellen van een 5 cijfer inlog code overslaan sinds de laatste update.
                    Als ik dit oversla, moet ik inderdaad vaak inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Op zich logisch, omdat Delta vasthoudt aan automatisch uitloggen na 15 minuten inactiviteit.
                    Daarom zou het inloggen met vingerafdruk een stuk makkelijker zijn.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Kelly Bekijk bericht
                      Heb jij een DELTA Mobiel abonnement? Dan hebben wij iets nieuws voor je: de DELTA Mobiel-app.Laat je ons vervolgens via dit topic weten wat je van onze nieuwe app vindt?
                      Kelly wellicht dat jij ons dan kunt laten weten wat de status van deze app is nav alle berichten in dit forumtopic? Er is hier inmiddels genoeg over geschreven - een update zou wel op zijn plaats zijn.
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Apr 2021, 12:48.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • En je kan het instellen van een 5 cijfer inlog code overslaan sinds de laatste update.

                        Ik heb dat nergens gelezen dat je de zelfverzonnen 5 cijferige inlogcode kunt overslaan.

                        Ik lees alleen in deze update versie 1.3.1 is de test-pincode verwijderd en de gebruikerservaring geoptimaliseerd. ( o.a inzicht in buiten bundelkosten)

                        Reageer


                        • Ik heb dat nergens gelezen dat je de zelfverzonnen 5 cijferige inlogcode kunt overslaan.
                          Profiel => Toegangscode instellen
                          (Onderaan bij profiel)
                          Laatst bewerkt door JanPietJoris; 25 Apr 2021, 13:28.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                            Profiel => Toegangscode instellen
                            (Onderaan bij profiel)
                            Ik ben in dat profiel , ik kan hem wel wijzigen maar niet overslaan. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb maar twee keuzemogelijkheden.

                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (755).png
Bekeken: 176
Grootte: 147,7 Kb
ID: 192893

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Ik ben in dat profiel , ik kan hem wel wijzigen maar niet overslaan. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb maar twee keuzemogelijkheden.

                              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (755).png
Bekeken: 176
Grootte: 147,7 Kb
ID: 192893
                              En als je alle cijfers wist?

                              Anders moet je de app even opnieuw installeren, dan krijg je namelijk wel de vraag of je het instellen van een pincode wil overslaan.

                              Reageer


                              • Hi Waarheid wakamang JanPietJoris, ik heb aanvullende informatie voor jullie uitgevraagd met betrekking tot de inlogproblemen/bugs. Zodra ik hier meer over heb vernomen laat ik jullie dit direct weten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X