Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • deroeck
    antwoordde
    Ook hier!

    deroeck in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Hier werkt het ook weer
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Graag gedaan! Nu weet je iig dat het probleem niet bij jou zit.

    Afwachten maar, komt wel weer goed.
    De Delta Mobiel app doet het weer. Opgelost dus.

    Bij mij dan.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

    Dank je!
    Graag gedaan! Nu weet je iig dat het probleem niet bij jou zit.

    Afwachten maar, komt wel weer goed.
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

    Dank je!
    Ik ervaar dit probleem ook.

    Het blijft techniek uiteraard, wordt wel weer opgelost.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • deroeck
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    Krijg hier ook de melding dat door een storing de gegevens niet kunnen worden opgehaald en dat er hard aan gewerkt wordt.
    Dank je!
    deroeck in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Krijg hier ook de melding dat door een storing de gegevens niet kunnen worden opgehaald en dat er hard aan gewerkt wordt.
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • deroeck
    antwoordde
    Sinds gisterenmiddag krijg ik op mijn Delta Mobiel app steeds de mededeling: er is een storing opgetreden, probeer het later nog eens.
    Hebben meer mensen daar last van?
    deroeck in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Hij doet het nog steeds goed, ik heb de inlogcode van 5 cijfers laten zitten duurt nu wel langer dan een kwartier een uur o.i.d, vind dat persoonlijk wel handig omdat al je gegevens er in staan zoals, je rekeningnummer je simkaart gegevens en noem maar op.

    Ik kijk er ook niet iedere dag op misschien een paar keer per maand.

    Bedankt ontwikkelaar, bedankt zeelandnet/delta.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    Zag dat er een update was geweest.
    Je hoeft nu niet meer steeds opnieuw in te loggen.

    Super, dankjewel!.
    Heb de update gisteren ook geinstalleerd.
    Eerste keer moest ik opnieuw inloggen. Heb daarna gekozen om het instellen v/d pincode over te slaan.
    Daarna kon ik de app gewoon openen en werd er tot nu toe niet meer gevraagd om een pincode of opnieuw in te loggen.
    De automatische 15 minuten logout is eruit.
    Mooi.
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Zag dat er een update was geweest.
    Je hoeft nu niet meer steeds opnieuw in te loggen.

    Super, dankjewel!.
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
    Hi Waarheid wakamang JanPietJoris, ik heb aanvullende informatie voor jullie uitgevraagd met betrekking tot de inlogproblemen/bugs. Zodra ik hier meer over heb vernomen laat ik jullie dit direct weten.
    Geweldig, bedankt TimE , ik was net aan het typen. Maar dan gaan we de nieuwe info wel afwachten.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    TimE super, dankjewel
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Hi Waarheid wakamang JanPietJoris, ik heb aanvullende informatie voor jullie uitgevraagd met betrekking tot de inlogproblemen/bugs. Zodra ik hier meer over heb vernomen laat ik jullie dit direct weten.
    TimE in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Ik ben in dat profiel , ik kan hem wel wijzigen maar niet overslaan. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb maar twee keuzemogelijkheden.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (755).png
Bekeken: 185
Grootte: 147,7 Kb
ID: 192893
    En als je alle cijfers wist?

    Anders moet je de app even opnieuw installeren, dan krijg je namelijk wel de vraag of je het instellen van een pincode wil overslaan.
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X