Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wakamang
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Er zit toch al een werkende DELTA Mobiel-app op je telefoon?

    https://www.delta.nl/klantenservice/...ta-mobiel-app/
    Als die app goed werkte, dan hadden ze het niet beveiligd met een code en hadden ze geen testers nodig.
    Dan was die allang voor iedereen beschikbaar.
    Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe

    Elke maand 13 GB gratis!

    Als trouwe klant, verdien je toch wel eens wat extra's? Wij vinden van wel. Daarom krijg je vanaf nu gratis 13000 MB (13 GB) extra in je mobiele abonnement met nummer KPN Hier had ik meer aan

    Zenders die je al hebt, en zenders die je niet wilt noem je dat wat ??????????? Sigaar uit eigen doos

    Kom op man niet zo negatief, er is al zoveel ellende en verdriet.

    Je bent volgens mij de kwaadste niet.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe

    Elke maand 13 GB gratis!

    Als trouwe klant, verdien je toch wel eens wat extra's? Wij vinden van wel. Daarom krijg je vanaf nu gratis 13000 MB (13 GB) extra in je mobiele abonnement met nummer KPN Hier had ik meer aan

    Zenders die je al hebt, en zenders die je niet wilt noem je dat wat ??????????? Sigaar uit eigen doos
    Guest01 in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Guest01; 17 Feb 2021, 12:15.

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    EEN HOOP ????????? 5 zenders krijg je Filmnet om de zoveel dagen de zelfde film zien ???????
    Als ze hem uit hun broek willen laten hangen, laten ze nieuwe klanten zelf de zenders kiezen
    Zo werf je klanten
    koekeroe in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe

    Zenders die je al hebt noem je dat wat Sigaar uit eigen doos
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

    Laat ze maar eerst met een gratis werkende app aankomen zetten.
    Ik zit nog maar net bij Delta Mobiel. Maar als ik alle forumberichten over de app lees, dan zitten mensen er al een tijdje op te wachten.
    Zelfs Lebara heeft een mobiele app. Net als de bijna alle virtuele providers.
    Zat tot 1 maand geleden bij Simpel en die hadden een prima functionerende app.
    Er zit toch al een werkende DELTA Mobiel-app op je telefoon?

    https://www.delta.nl/klantenservice/...ta-mobiel-app/
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Dus jullie zoeken eigenlijk testers voor een (nog niet beschikbare) app. Krijgen de testers dan ook als tegenprestatie gratis belminuten? Jullie willen immers een commercieel product vermarkten dat mede tot stand is gekomen mbv jullie eigen klanten uit die doelgroep.
    Laat ze maar eerst met een gratis werkende app aankomen zetten.
    Ik zit nog maar net bij Delta Mobiel. Maar als ik alle forumberichten over de app lees, dan zitten mensen er al een tijdje op te wachten.
    Zelfs Lebara heeft een mobiele app. Net als de bijna alle virtuele providers.
    Zat tot 1 maand geleden bij Simpel en die hadden een prima functionerende app.
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kelly Bekijk bericht
    Je krijgt dan van ons een code waarmee je toegang krijgt tot de app.
    Dus jullie zoeken eigenlijk testers voor een (nog niet beschikbare) app. Krijgen de testers dan ook als tegenprestatie gratis belminuten? Jullie willen immers een commercieel product vermarkten dat mede tot stand is gekomen mbv jullie eigen klanten uit die doelgroep.
    Webkabouter in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Feb 2021, 20:05.

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Er was natuurlijk niet aangegeven hoe snel je de code zou ontvangen, maar blijkbaar kan het ook enkele weken duren.

    Beste meneer/mevrouw ,


    De DELTA Mobiel App wordt binnenkort in gebruik genomen.

    U ontvangt binnen enkele weken een uitnodiging voor het gebruik van de DELTA Mobiel App.

    Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via WhatsApp of Live chat
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Bedankt.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Kelly
    antwoordde
    Kelly in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Welkom Kelly.

    Ik heb een DELTA Mobiel abonnement!
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Kelly
    begon een topic DELTA Mobiel app
    DELTA Mobiel app
    Heb jij een DELTA Mobiel abonnement? Dan hebben wij iets nieuws voor je: de DELTA Mobiel-app. Daarmee heb je snel inzicht in je verbruik en kun je ook bijvoorbeeld je facturen bekijken.
    [email protected] . Vermeld hierbij je naam, klantnummer en adresgegevens. Je krijgt dan van ons een code waarmee je toegang krijgt tot de app.

    Laat je ons vervolgens via dit topic weten wat je van onze nieuwe app vindt?
    Kelly in DELTA Mobiel

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X