Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Guest01
    antwoordde
    Normaal worden PDF's rechtstreeks geopend vanuit de downloadmanager van uw telefoon, maar er zijn alternatieven om ze te bekijken Google Drive of One Drive, een van de Google-apps die compatibel zijn met dit type bestanden.

    Om dit te doen, hoeft u alleen maar het gedownloade bestand te lokaliseren vanuit Bestandsbeheer, het te selecteren en in de app-opties te selecteren met welke applicatie u het wilt openen.

    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Bij mij ook niet. Samsung S8
    Hi JanPietJoris
    TimE in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

    Ik heb een Realme X2 Pro. Bootloader unlocked, rooted en ik draai een custom rom. Android 11.

    Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.
    HI wakamang , excuses voor de late reply. Aan de hand van jouw input is geprobeerd de problemen met de Open PDF button na te bootsen. Voor het betreffende toestel is dit helaas niet direct mogelijk gebleken. Er is sinds afgelopen weekend echter een update voor de DELTA Mobiel app uitgebracht. Zou je eens kunnen testen of het probleem nog steeds speelt?

    En is dit ook het geval wanneer je Acrobat Reader op het toestel installeert? Alvast bedankt!
    TimE in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door TimE; 19 Apr 2021, 10:02.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
    Dit wordt weer een zinloze discussie, dus ik ga er verder maar niet op in.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
    Het ging dus om de 4 cijfer activatie code.
    Gelukkig had TimE dat wel goed begrepen.
    Jullie, TimE en jij hadden het steeds over de pincode en niet over een activatiecode, ik ga af op de mij aangeleverde gegevens. Vandaar.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Dit wordt weer een zinloze discussie, dus ik ga er verder maar niet op in.
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
    Het ging dus om de 4 cijfer activatie code.
    Gelukkig had TimE dat wel goed begrepen.

    Oude hersens werken trager. Sorry voor dit gebrek, het overkomt een ieder, zonder hier om te vragen.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Het ging dus om de 4 cijfer activatie code.
    Gelukkig had TimE dat wel goed begrepen.
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

    Bijna, maar dat is mijn mening



    Bijna, maar dat is mijn mening




    [/QUOTE]

    Wat ik wel merk is dat ik de code, na bijvoorbeeld een nacht opnieuw moet invoeren.

    Nu ontdek ik net dat die app na 15 minuten vanzelf uitlogt. Dus dat is blijkbaar normaal.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: IMG_1599.PNG Bekeken: 0 Grootte: 206,5 Kb ID: 192571
    Guest01 in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Guest01; 18 Apr 2021, 12:27.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

    Bijna, maar dat is mijn mening



    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    De DELTA Mobiel app werkt nu naar behoren.
    Bijna, maar dat is mijn mening

    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Hi wakamang , enkele dagen geleden heb ik de door jou ingestuurde feedback bij DELTA Mobiel onder de aandacht gebracht. Nogmaals, en ook namens DELTA Mobiel, bedankt voor jouw input.

    Met betrekking tot de eerder aangeleverde feedback heb ik enkele terugkoppelingen:

    - Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.

    De wens voor vingerafdrukscanner en het zelf kunnen refreshen van de gegevens is genoteerd en op de "to-do-list" opgenomen.

    Mochten er je nog andere zaken opvallen vernemen we dat uiteraard graag. Alle feedback is welkom! ???????
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    Gisteravond had ik de pincode ingevoerd en vanochtend moest dat opnieuw. Samsung S8
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    De DELTA Mobiel app werkt nu naar behoren.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Bedankt voor de aanvulling! Zodra ik updates met betrekking tot de app verkrijg laat ik dat in deze thread direct weten. Nogmaals dank voor de input en feedback!
    TimE in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Bij mij ook
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X