Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Profiel => Toegangscode instellen
    (Onderaan bij profiel)
    Ik ben in dat profiel , ik kan hem wel wijzigen maar niet overslaan. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb maar twee keuzemogelijkheden.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (755).png
Bekeken: 183
Grootte: 147,7 Kb
ID: 192893
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Ik heb dat nergens gelezen dat je de zelfverzonnen 5 cijferige inlogcode kunt overslaan.
    Profiel => Toegangscode instellen
    (Onderaan bij profiel)
    JanPietJoris in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 25 Apr 2021, 12:28.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    En je kan het instellen van een 5 cijfer inlog code overslaan sinds de laatste update.

    Ik heb dat nergens gelezen dat je de zelfverzonnen 5 cijferige inlogcode kunt overslaan.

    Ik lees alleen in deze update versie 1.3.1 is de test-pincode verwijderd en de gebruikerservaring geoptimaliseerd. ( o.a inzicht in buiten bundelkosten)
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kelly Bekijk bericht
    Heb jij een DELTA Mobiel abonnement? Dan hebben wij iets nieuws voor je: de DELTA Mobiel-app.Laat je ons vervolgens via dit topic weten wat je van onze nieuwe app vindt?
    Kelly wellicht dat jij ons dan kunt laten weten wat de status van deze app is nav alle berichten in dit forumtopic? Er is hier inmiddels genoeg over geschreven - een update zou wel op zijn plaats zijn.
    Webkabouter in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Apr 2021, 11:48.

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Ja, wakamang en ik hebben hetzelfde probleem. Inlog met gebruikersnaam en wachtwoord moet na enige tijd steeds opnieuw. De-installeren en weer installeren was ook al getest en helpt niet.
    Deze vervelende bug wordt hopelijk snel opgelost!
    Sinds de laatste app update 1.3.5, is de 4 cijfer acticvatie code niet meer nodig.
    Je zou dus denken dat de app is vrijgegeven en niet meer is de test periode zit.
    En je kan het instellen van een 5 cijfer inlog code overslaan sinds de laatste update.
    Als ik dit oversla, moet ik inderdaad vaak inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Op zich logisch, omdat Delta vasthoudt aan automatisch uitloggen na 15 minuten inactiviteit.
    Daarom zou het inloggen met vingerafdruk een stuk makkelijker zijn.
    wakamang in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Ja, wakamang en ik hebben hetzelfde probleem. Inlog met gebruikersnaam en wachtwoord moet na enige tijd steeds opnieuw. De-installeren en weer installeren was ook al getest en helpt niet.
    Deze vervelende bug wordt hopelijk snel opgelost!
    Er zijn in totaal 1500 mensen die deze app hebben getest als ik het goed begrijp, misschien kunnen zeelandnet of andere gebruikers daar iets meer van vertellen over hoe en wat daar de uitkomsten van zijn.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (753).png Bekeken: 0 Grootte: 932,6 Kb ID: 192884
    Guest01 in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Guest01; 25 Apr 2021, 10:15.

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door dellaert11 Bekijk bericht
    Mijn Delta mobiel-app werkt prima (heb 2 abonnementen). Echter hoe ik ook inlog en of ik niet of wel en op 1 of op 2 telefoons de app open / plaats of wat ik ook probeer. Telkens als ik heb ingelogd ben ik ongeveer een uur later de automatische inlog weer kwijt en moet ik inlog gegevens opnieuw invoeren. Niet echt handig.
    Ja, wakamang en ik hebben hetzelfde probleem. Inlog met gebruikersnaam en wachtwoord moet na enige tijd steeds opnieuw. De-installeren en weer installeren was ook al getest en helpt niet.
    Deze vervelende bug wordt hopelijk snel opgelost!
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door dellaert11 Bekijk bericht
    Mijn Delta mobiel-app werkt prima (heb 2 abonnementen). Echter hoe ik ook inlog en of ik niet of wel en op 1 of op 2 telefoons de app open / plaats of wat ik ook probeer. Telkens als ik heb ingelogd ben ik ongeveer een uur later de automatische inlog weer kwijt en moet ik inlog gegevens opnieuw invoeren. Niet echt handig.
    Met inloggen bedoel je met gebruikersnaam en wachtwoord? Want dat behoort niet zo te wezen.

    Wel moet je de vijfcijferige zelfverzonnen vergrendelingscode opnieuw invoeren als je de app langer dan vijftien minuten niet hebt gebruikt, dat is normaal.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • dellaert11
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Misschien moet je eerst de app opnieuw installeren? Versie 1.3.1 heb ik , en sorry die wekt goed.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: 0445B75B-0DD7-4C7C-BFDD-E18B84F4EAFE.png Bekeken: 0 Grootte: 453,0 Kb ID: 192676
    Ook dat werkt niet, moet blijven inloggen.
    dellaert11 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • dellaert11
    antwoordde
    Mijn Delta mobiel-app werkt prima (heb 2 abonnementen). Echter hoe ik ook inlog en of ik niet of wel en op 1 of op 2 telefoons de app open / plaats of wat ik ook probeer. Telkens als ik heb ingelogd ben ik ongeveer een uur later de automatische inlog weer kwijt en moet ik inlog gegevens opnieuw invoeren. Niet echt handig.
    dellaert11 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Dank voor het opschonen TimE


    Tot mijn grote verdriet heb ik nog steeds klachten over de Delta Mobiel app.

    Ik ervaar nog problemen. Mijn persoonlijke mening is dat de app nog niet doet wat ze moet doen.

    Moet nog steeds opnieuw inloggen.

    Edit: Voor alle duidelijkheid, Met inloggen wordt natuurlijk bedoeld: naam en wachtwoord ingeven...
    JanPietJoris in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 24 Apr 2021, 15:20.

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Topic is aangeveegd met de bezem en opgeruimd. Feedback over de app en wensen en/of verbeterpunten mogen ten alle tijden worden geplaatst, heel graag zelfs!
    TimE in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht


    Antwoord was dus al bekend: JA, er zitten nog foutjes in de app.

    Tot mijn grote vreugde lees ik geen klachten meer over de Delta Mobiel app.

    Is alles nu bij een ieder naar wens?

    Ik ervaar geen problemen. Mijn persoonlijke mening is dat de app nu doet wat ze moet doen.
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Hi Waarheid, het "samenspannen" komt op mij als buitenstaander voornamelijk over als het delen van een mening. Geschreven en gesproken tekst zijn uiteraard twee volledig andere werelden die eenieder op zijn eigen manier interpreteert. Ik denk zelf dat er wordt gereageerd over berichten die in bepaalde topics geplaatst worden, zonder op dit topic van invloed te zijn. Daarbij kan ik mij enigszins voorstellen dat dit in threads voor andere leden als minder prettig wordt ervaren omdat dan wordt afgeweken van datgeen dat in het topic besproken wordt.

    Blijf vooral vriendelijk en beleefd en je maakt hier op het forum enkel vrienden, want samen weten wij meer dan eenieder alleen.

    Ik heb het eerder gezegd en doe dit nogmaals: Ook jouw input wordt gewaardeerd!

    Door (iets meer?) rekening te houden met de threads en topics waarin je deze input plaatst komt jouw inspanning mijn inziens beter tot zijn recht.
    Dank je wel voor u begrip, ik zal u raad in acht nemen.
    Guest01 in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Guest01; 20 Apr 2021, 12:40.

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Dag TimE, Het gaat vermoedelijk over mij, maar ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik ben vriendelijk en beleefd.

    Het samenspannen tegen mij doet zeer, meer dan ze misschien beseffen.?
    Hi Waarheid, het "samenspannen" komt op mij als buitenstaander voornamelijk over als het delen van een mening. Geschreven en gesproken tekst zijn uiteraard twee volledig andere werelden die eenieder op zijn eigen manier interpreteert. Ik denk zelf dat er wordt gereageerd over berichten die in bepaalde topics geplaatst worden, zonder op dit topic van invloed te zijn. Daarbij kan ik mij enigszins voorstellen dat dit in threads voor andere leden als minder prettig wordt ervaren omdat dan wordt afgeweken van datgeen dat in het topic besproken wordt.

    Blijf vooral vriendelijk en beleefd en je maakt hier op het forum enkel vrienden, want samen weten wij meer dan eenieder alleen.

    Ik heb het eerder gezegd en doe dit nogmaals: Ook jouw input wordt gewaardeerd!

    Door (iets meer?) rekening te houden met de threads en topics waarin je deze input plaatst komt jouw inspanning mijn inziens beter tot zijn recht.

    TimE in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X