Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Mobiel app

    Heb jij een DELTA Mobiel abonnement? Dan hebben wij iets nieuws voor je: de DELTA Mobiel-app. Daarmee heb je snel inzicht in je verbruik en kun je ook bijvoorbeeld je facturen bekijken.
    [email protected] . Vermeld hierbij je naam, klantnummer en adresgegevens. Je krijgt dan van ons een code waarmee je toegang krijgt tot de app.

    Laat je ons vervolgens via dit topic weten wat je van onze nieuwe app vindt?

  • #2
    Welkom Kelly.

    Ik heb een DELTA Mobiel abonnement!

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Bedankt.

        Reageer


        • #5
          Er was natuurlijk niet aangegeven hoe snel je de code zou ontvangen, maar blijkbaar kan het ook enkele weken duren.

          Beste meneer/mevrouw ,


          De DELTA Mobiel App wordt binnenkort in gebruik genomen.

          U ontvangt binnen enkele weken een uitnodiging voor het gebruik van de DELTA Mobiel App.

          Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via WhatsApp of Live chat

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Kelly Bekijk bericht
            Je krijgt dan van ons een code waarmee je toegang krijgt tot de app.
            Dus jullie zoeken eigenlijk testers voor een (nog niet beschikbare) app. Krijgen de testers dan ook als tegenprestatie gratis belminuten? Jullie willen immers een commercieel product vermarkten dat mede tot stand is gekomen mbv jullie eigen klanten uit die doelgroep.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Feb 2021, 21:05.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Dus jullie zoeken eigenlijk testers voor een (nog niet beschikbare) app. Krijgen de testers dan ook als tegenprestatie gratis belminuten? Jullie willen immers een commercieel product vermarkten dat mede tot stand is gekomen mbv jullie eigen klanten uit die doelgroep.
              Laat ze maar eerst met een gratis werkende app aankomen zetten.
              Ik zit nog maar net bij Delta Mobiel. Maar als ik alle forumberichten over de app lees, dan zitten mensen er al een tijdje op te wachten.
              Zelfs Lebara heeft een mobiele app. Net als de bijna alle virtuele providers.
              Zat tot 1 maand geleden bij Simpel en die hadden een prima functionerende app.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                Laat ze maar eerst met een gratis werkende app aankomen zetten.
                Ik zit nog maar net bij Delta Mobiel. Maar als ik alle forumberichten over de app lees, dan zitten mensen er al een tijdje op te wachten.
                Zelfs Lebara heeft een mobiele app. Net als de bijna alle virtuele providers.
                Zat tot 1 maand geleden bij Simpel en die hadden een prima functionerende app.
                Er zit toch al een werkende DELTA Mobiel-app op je telefoon?

                https://www.delta.nl/klantenservice/...ta-mobiel-app/

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe

                  Zenders die je al hebt noem je dat wat Sigaar uit eigen doos

                  Reageer


                  • #10
                    EEN HOOP ????????? 5 zenders krijg je Filmnet om de zoveel dagen de zelfde film zien ???????
                    Als ze hem uit hun broek willen laten hangen, laten ze nieuwe klanten zelf de zenders kiezen
                    Zo werf je klanten

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe

                      Elke maand 13 GB gratis!

                      Als trouwe klant, verdien je toch wel eens wat extra's? Wij vinden van wel. Daarom krijg je vanaf nu gratis 13000 MB (13 GB) extra in je mobiele abonnement met nummer KPN Hier had ik meer aan

                      Zenders die je al hebt, en zenders die je niet wilt noem je dat wat ??????????? Sigaar uit eigen doos
                      Laatst bewerkt door Guest01; 17 Feb 2021, 13:15.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe

                        Elke maand 13 GB gratis!

                        Als trouwe klant, verdien je toch wel eens wat extra's? Wij vinden van wel. Daarom krijg je vanaf nu gratis 13000 MB (13 GB) extra in je mobiele abonnement met nummer KPN Hier had ik meer aan

                        Zenders die je al hebt, en zenders die je niet wilt noem je dat wat ??????????? Sigaar uit eigen doos

                        Kom op man niet zo negatief, er is al zoveel ellende en verdriet.

                        Je bent volgens mij de kwaadste niet.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                          Er zit toch al een werkende DELTA Mobiel-app op je telefoon?

                          https://www.delta.nl/klantenservice/...ta-mobiel-app/
                          Als die app goed werkte, dan hadden ze het niet beveiligd met een code en hadden ze geen testers nodig.
                          Dan was die allang voor iedereen beschikbaar.
                          Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                            Als die app goed werkte, dan hadden ze het niet beveiligd met een code en hadden ze geen testers nodig.
                            Dan was die allang voor iedereen beschikbaar.
                            Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
                            Ik bedoel dat je in Mijn Delta alles kunt zien wat je nodig hebt. Het is maar een telefoon niets meer en niets minder.

                            Je hebt zelf de overstap van simpel naar delta gemaakt. Vrij land ,vrije keuze.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Ik bedoel dat je in Mijn Delta alles kunt zien wat je nodig hebt. Het is maar een telefoon niets meer en niets minder.

                              Je hebt zelf de overstap van simpel naar delta gemaakt. Vrij land ,vrije keuze.
                              Inderdaad.
                              Dus mag ik ik hier ook mijn beklag doen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X