Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46

    Reageer


    • #47
      De DELTA Mobiel app werkt nu naar behoren.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

        De DELTA Mobiel app werkt nu naar behoren.
        Bijna, maar dat is mijn mening

        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

        Hi wakamang , enkele dagen geleden heb ik de door jou ingestuurde feedback bij DELTA Mobiel onder de aandacht gebracht. Nogmaals, en ook namens DELTA Mobiel, bedankt voor jouw input.

        Met betrekking tot de eerder aangeleverde feedback heb ik enkele terugkoppelingen:

        - Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.

        De wens voor vingerafdrukscanner en het zelf kunnen refreshen van de gegevens is genoteerd en op de "to-do-list" opgenomen.

        Mochten er je nog andere zaken opvallen vernemen we dat uiteraard graag. Alle feedback is welkom! ???????
        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
        Gisteravond had ik de pincode ingevoerd en vanochtend moest dat opnieuw. Samsung S8

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

          Bijna, maar dat is mijn mening



          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

            Bijna, maar dat is mijn mening



            Bijna, maar dat is mijn mening




            [/QUOTE]

            Wat ik wel merk is dat ik de code, na bijvoorbeeld een nacht opnieuw moet invoeren.

            Nu ontdek ik net dat die app na 15 minuten vanzelf uitlogt. Dus dat is blijkbaar normaal.

            Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: IMG_1599.PNG Bekeken: 0 Grootte: 206,5 Kb ID: 192571
            Laatst bewerkt door Guest01; 18 Apr 2021, 13:27.

            Reageer


            • #51
              Het ging dus om de 4 cijfer activatie code.
              Gelukkig had TimE dat wel goed begrepen.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
                Het ging dus om de 4 cijfer activatie code.
                Gelukkig had TimE dat wel goed begrepen.

                Oude hersens werken trager. Sorry voor dit gebrek, het overkomt een ieder, zonder hier om te vragen.

                Reageer


                • #53
                  Dit wordt weer een zinloze discussie, dus ik ga er verder maar niet op in.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
                    Het ging dus om de 4 cijfer activatie code.
                    Gelukkig had TimE dat wel goed begrepen.
                    Jullie, TimE en jij hadden het steeds over de pincode en niet over een activatiecode, ik ga af op de mij aangeleverde gegevens. Vandaar.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
                      Dit wordt weer een zinloze discussie, dus ik ga er verder maar niet op in.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                        Ik heb een Realme X2 Pro. Bootloader unlocked, rooted en ik draai een custom rom. Android 11.

                        Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.
                        HI wakamang , excuses voor de late reply. Aan de hand van jouw input is geprobeerd de problemen met de Open PDF button na te bootsen. Voor het betreffende toestel is dit helaas niet direct mogelijk gebleken. Er is sinds afgelopen weekend echter een update voor de DELTA Mobiel app uitgebracht. Zou je eens kunnen testen of het probleem nog steeds speelt?

                        En is dit ook het geval wanneer je Acrobat Reader op het toestel installeert? Alvast bedankt!
                        Laatst bewerkt door TimE; 19 Apr 2021, 11:02.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                          Bij mij ook niet. Samsung S8
                          Hi JanPietJoris

                          Reageer


                          • #58
                            Normaal worden PDF's rechtstreeks geopend vanuit de downloadmanager van uw telefoon, maar er zijn alternatieven om ze te bekijken Google Drive of One Drive, een van de Google-apps die compatibel zijn met dit type bestanden.

                            Om dit te doen, hoeft u alleen maar het gedownloade bestand te lokaliseren vanuit Bestandsbeheer, het te selecteren en in de app-opties te selecteren met welke applicatie u het wilt openen.

                            Reageer


                            • #59
                              TimE De knop "Open PDF" werkt nu goed, dat probleem is na de update opgelost.

                              Wat wel nog jammer is, is dat ik nog steeds na verloop van tijd wordt uitgelogd en dus steeds opnieuw moet inloggen. Dat vind ik een beetje overbodig, had liever gezien dat je gewoon ingelogd kon blijven totdat je zelf uitlogt.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                                Normaal worden PDF's rechtstreeks geopend vanuit de downloadmanager van uw telefoon, maar er zijn alternatieven om ze te bekijken Google Drive of One Drive, een van de Google-apps die compatibel zijn met dit type bestanden.

                                Om dit te doen, hoeft u alleen maar het gedownloade bestand te lokaliseren vanuit Bestandsbeheer, het te selecteren en in de app-opties te selecteren met welke applicatie u het wilt openen.
                                Dat is allemaal mooi en aardig (en bekend) maar het probleem was dat de knop om de pdf op te halen en op te slaan niet werkte.... Er was dus niets om te openen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X