Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Hi wakamang, de code zal z.s.m. per e-mail worden toegezonden. Je kunt vanaf vandaag/morgen een reply in jouw postvak in verwachten.
    z.s.m. , vanaf vandaag/morgen.
    Weer vaag allemaal.
    Als de app nog niet klaar is, dan snap ik wel dat het nog niet wordt uitgebracht.
    Uit de andere topics heb ik begrepen dat er 1500 testers al een paar maanden de app aan het testen zijn. Denk dat je dan wel genoeg testers hebt.
    Waarom start moderator Kelly dan dit topic ?
    https://twitter.com/absurdientje/sta...59068574203906

    Reageer


    • #32
      Nog maar een poging. Zijn al weer 4 weken verder.


      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

      Hi wakamang, de code zal z.s.m. per e-mail worden toegezonden. Je kunt vanaf vandaag/morgen een reply in jouw postvak in verwachten.
      Of zeg gewoon dat het onbekend is wanneer die app beschikbaar is.
      Voordat een bekend iemand weer een screenshot v/d app gaat posten, reden voor mijn reacties is dat deze topic is gestart met de vraag voor testers.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
        Nog maar een poging. Zijn al weer 4 weken verder.








        Of zeg gewoon dat het onbekend is wanneer die app beschikbaar is.
        Voordat een bekend iemand weer een screenshot v/d app gaat posten, reden voor mijn reacties is dat deze topic is gestart met de vraag voor testers.

        Heb je dan geen code ontvangen?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
          Nog maar een poging. Zijn al weer 4 weken verder.
          Of zeg gewoon dat het onbekend is wanneer die app beschikbaar is.
          Voordat een bekend iemand weer een screenshot v/d app gaat posten, reden voor mijn reacties is dat deze topic is gestart met de vraag voor testers.
          Hi wakamang , er is inderdaad gezocht naar testers. Vreemd dat er tot op heden geen code ontvangen is. Zie je mogelijkheid mij een appje te sturen via de Whatsapp van DELTA? Dan kan dit direct worden geregeld.

          Reageer


          • #35
            k gebruik de app inmiddels 2 dagen.
            Werkt op zich goed en is duidelijk.
            Mijn feedback :

            Afgelopen 2 dagen heb ik 3 keer bij het opstarten v/d app de 4 cijfer code moeten invoeren nadat ik de app had geactiveerd. Waarschijnlijk een bug ?
            Hoefde niet meer in te loggen met mijn Delta account.

            Is er een reden waarom je automatisch wordt uitgelogd na 15 minuten als je de app niet meer heb gebruikt ?
            Is het mogelijk om i.p.v. 5 cijfer pincode met je vingerafdruk in te loggen ?

            Je kan niet zelf refreshen, ook als je van tabblad wisselt blijft bijgewerkt tot op 17.05 staan. (zie screenshot)
            Misschien een refresh optie met pulldown toevoegen ?

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_20210320-172919.png
Bekeken: 269
Grootte: 105,5 Kb
ID: 191777

            In het service tabblad zijn nog niet alle opties beschikbaar.
            Laatst bewerkt door wakamang; 20 Mar 2021, 18:41.

            Reageer


            • #36
              Inmiddels heb ik mijn 1e factuur ontvangen.
              De tekst als je de factuur in de app bekijkt is klein en moeilijk te lezen. Op mijn telefoon kan ik ook niet inzoomen.
              De knop "Open pdf" werkt niet.

              TimE Wordt er nog iets gedaan met de suggesties en ervaringen met de app en is er nieuws over updates ?

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
                Inmiddels heb ik mijn 1e factuur ontvangen.
                De tekst als je de factuur in de app bekijkt is klein en moeilijk te lezen. Op mijn telefoon kan ik ook niet inzoomen.
                De knop "Open pdf" werkt niet.

                TimE Wordt er nog iets gedaan met de suggesties en ervaringen met de app en is er nieuws over updates ?
                Hi wakamang, ik heb jouw tips en aanvullingen doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling van DELTA. Thanks voor de input!

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
                  TimE Wordt er nog iets gedaan met de suggesties en ervaringen met de app en is er nieuws over updates ?
                  Hi wakamang , enkele dagen geleden heb ik de door jou ingestuurde feedback bij DELTA Mobiel onder de aandacht gebracht. Nogmaals, en ook namens DELTA Mobiel, bedankt voor jouw input.

                  Met betrekking tot de eerder aangeleverde feedback heb ik enkele terugkoppelingen:

                  - Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.

                  - Het "automatisch uitloggen" na 15 minuten is gedaan met het oog op de veiligheid van persoonsgegevens.

                  - Het inzoomen op de factuur is mogelijk nadat de factuur als PDF is gedownload op jouw toestel. Lukt het inzoomen na het downloaden wel?

                  De wens voor vingerafdrukscanner en het zelf kunnen refreshen van de gegevens is genoteerd en op de "to-do-list" opgenomen.

                  Mochten er je nog andere zaken opvallen vernemen we dat uiteraard graag. Alle feedback is welkom! ???????

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                    Hi wakamang , enkele dagen geleden heb ik de door jou ingestuurde feedback bij DELTA Mobiel onder de aandacht gebracht. Nogmaals, en ook namens DELTA Mobiel, bedankt voor jouw input.

                    Met betrekking tot de eerder aangeleverde feedback heb ik enkele terugkoppelingen:

                    - Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.

                    - Het "automatisch uitloggen" na 15 minuten is gedaan met het oog op de veiligheid van persoonsgegevens.

                    - Het inzoomen op de factuur is mogelijk nadat de factuur als PDF is gedownload op jouw toestel. Lukt het inzoomen na het downloaden wel?

                    De wens voor vingerafdrukscanner en het zelf kunnen refreshen van de gegevens is genoteerd en op de "to-do-list" opgenomen.

                    Mochten er je nog andere zaken opvallen vernemen we dat uiteraard graag. Alle feedback is welkom!
                    Hoi,

                    Het probleem met het opnieuw invoeren v/d pincode heb ik niet meer gehad.
                    Ik heb een Realme X2 Pro. Bootloader unlocked, rooted en ik draai een custom rom. Android 11.

                    Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                      Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.
                      Bij mij ook niet. Samsung S8
                      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 1 Apr 2021, 00:53.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                        - Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.
                        Gisteravond had ik de pincode ingevoerd en vanochtend moest dat opnieuw. Samsung S8

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                          Hoi,

                          Het probleem met het opnieuw invoeren v/d pincode heb ik niet meer gehad.
                          Ik heb een Realme X2 Pro. Bootloader unlocked, rooted en ik draai een custom rom. Android 11.

                          Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.

                          Reageer


                          • #43
                            Bij mij wel

                            Reageer


                            • #44
                              Bij mij ook

                              Reageer


                              • #45
                                Bedankt voor de aanvulling! Zodra ik updates met betrekking tot de app verkrijg laat ik dat in deze thread direct weten. Nogmaals dank voor de input en feedback!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X