Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
    Kennie-L donder gewoon een eind op met je domme gelul!
    Baasie boos?, heb ook een mooie oled LG maar even serieus, ik heb het hier meegemaakt dat één of twee zenders het niet goed deden maar dat was over met een mooie Oehlbach antennekabel, https://doublepoint.nl/oehlbach-xxl-...kabel-2-20-mtr.

Reageer

Kennie-L heb ook een goede afgeschermde kabel. Kijk jij nou maar op 77 inch. Dan zie je het ook. Eurosport had ik het jaren geleden ook. Omdat ze gewoon lopen te kloten met zenders. Toen ineens op een andere frequentie via het wijkkastje

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

Baasie boos?, heb ook een mooie oled LG maar even serieus, ik heb het hier meegemaakt dat één of twee zenders het niet goed deden maar dat was over met een mooie Oehlbach antennekabel, https://doublepoint.nl/oehlbach-xxl-...kabel-2-20-mtr.
        Je hebt ook een lg oled tv zeg je. Is het beeld via de delta tv app interactief ook niet bijzonder als je espn erop kijkt? Bij mij nog niet wat het moet zijn. Delta zegt ook dat dit nog gelijk getrokken moet worden met de fysieke ontvangers. Heb jij ook een fysieke interactieve ontvanger van delta? Zo ja, hoe is daar het beeld op met espn?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Ik ga maar eens bellen met Delta. Aangezien we geen 4K en UHD krijgen wil ik een goedkopere tv-ontvanger of korting of de ontvanger gewoon terug kunnen sturen voor korting.
          Ik weiger nog langer te veel te betalen voor een dure decoder waar ik vervolgens geen 4K of UHD op geleverd krijg, maar wel adverteren met een 4K ontvanger.
          Een goedkope decoder of zelfs de tv-app alleen is voor mij nu voldoende. Sterker nog ik overweeg om te kijken of Canal Digital nu goedkoper is met televisie en dat te gaan nemen.
          Ik zit bij Delta in de verwachting dat men UHD en 4K gaat leveren via de decoders.

Daarnaast krijgen we ESPN UHD niet geleverd, maar is onderdeel van het ESPN-abonnement. Dus verwacht ik ook daar korting.
          Net contact gehad met een medewerker die gewoon eerlijk toegaf dat het tv signaal deels gecomprimeerd is:
          Het kan kloppen dat onze tv uitzendingen er iets minder goed uit zien dan gehoopt. Ons tv signaal is deels gecomprimeerd waardoor de kwaliteit niet het maximaal mogelijke is. Dit komt mogelijk sneller tot uiting bij een wedstrijd, waarbij voortdurende snellere bewegingen te zien zijn in beeld. Om de vraag met betrekking tot de smarttv app te beantwoorden: Dit is een nieuwe feature waar we momenteel druk mee bezig zijn. Hier wordt momenteel nog hard aan gewerkt. Hierbij kan ik je de volgende link meegeven: https://delta.nl/televisie/updates/… Wij zijn nog vol op bezig met het verder ontwikkelen van de app, zodat wij voor de beste klantbeleving kunnen gaan. ^Marcel

Het is toch gewoon een schande dat andere medewerkers dan gewoon liegen dat er niks veranderd is, en de klant voor de gek houden? comprimeren op zenders die deel uitmaken van een abonnementsdienst is gewoon een schande. Ik betaal 25 euro voor het sport pakket. En eis gewoon dat dit terug gezet wordt naar de kwaliteit die het voorheen was! Daarbij wordt het door je strot geduwd om interactieve tv te gaan kijken, aangezien ze op de coax het signaal comprimeren op sommige zenders waaronder espn! Interactief loopt overigens ook nog eens 20 tot 30 seconden achter met de wedstrijd die op coax te zien is
          Laatst bewerkt door Do60; 1 Aug 2023, 15:14.

Reageer

Net contact gehad met een medewerker die gewoon eerlijk toegaf dat het tv signaal deels gecomprimeerd is:
            Het kan kloppen dat onze tv uitzendingen er iets minder goed uit zien dan gehoopt. Ons tv signaal is deels gecomprimeerd waardoor de kwaliteit niet het maximaal mogelijke is. Dit komt mogelijk sneller tot uiting bij een wedstrijd, waarbij voortdurende snellere bewegingen te zien zijn in beeld. Om de vraag met betrekking tot de smarttv app te beantwoorden: Dit is een nieuwe feature waar we momenteel druk mee bezig zijn. Hier wordt momenteel nog hard aan gewerkt. Hierbij kan ik je de volgende link meegeven: https://delta.nl/televisie/updates/… Wij zijn nog vol op bezig met het verder ontwikkelen van de app, zodat wij voor de beste klantbeleving kunnen gaan. ^Marcel

Het is toch gewoon een schande dat andere medewerkers dan gewoon liegen dat er niks veranderd is, en de klant voor de gek houden? comprimeren op zenders die deel uitmaken van een abonnementsdienst is gewoon een schande. Ik betaal 25 euro voor het sport pakket. En eis gewoon dat dit terug gezet wordt naar de kwaliteit die het voorheen was! Daarbij wordt het door je strot geduwd om interactieve tv te gaan kijken, aangezien ze op de coax het signaal comprimeren op sommige zenders waaronder espn! Interactief loopt overigens ook nog eens 20 tot 30 seconden achter met de wedstrijd die op coax te zien is
            Er worden technieken toegepast om het signaal bij jou te krijgen. Dat wil niet zeggen dat het beeld daarna niet goed is. Maar ben je er van bewust dat het aangeleverde signaal aan Delta al crap kan zijn, dan wordt dit naar de klant toe niet zo maar beter. Daarnaast moet men wel ESPN met 10 Mbit/sec doorgeven en zeker niet lager.

Reageer

Beetje kortzichtig om ESPN de schuld te geven.Iedere provider krijgt hetzelfde aanvoersignaal van ESPN. Gelijke kwaliteit, gelijke bandbreedte. Alles gelijk. Dus als er een probleem met het aanvoersignaal is dan hebben Ziggo, KPN en anderen dit ook. Aanvoer van ESPN gaat naar Mediagateway/Red Mee en van daar uit weer naar de providers.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Beetje kortzichtig om ESPN de schuld te geven.Iedere provider krijgt hetzelfde aanvoersignaal van ESPN. Gelijke kwaliteit, gelijke bandbreedte. Alles gelijk. Dus als er een probleem met het aanvoersignaal is dan hebben Ziggo, KPN en anderen dit ook. Aanvoer van ESPN gaat naar Mediagateway/Red Mee en van daar uit weer naar de providers.
                Delta is de schuldige. Die knijpen op de coax! Heb net heel het verhaal bericht wat de medewerker zei: contact gehad met een medewerker die gewoon eerlijk toegaf dat het tv signaal deels gecomprimeerd is:
                Het kan kloppen dat onze tv uitzendingen er iets minder goed uit zien dan gehoopt. Ons tv signaal is deels gecomprimeerd waardoor de kwaliteit niet het maximaal mogelijke is. Dit komt mogelijk sneller tot uiting bij een wedstrijd, waarbij voortdurende snellere bewegingen te zien zijn in beeld. Om de vraag met betrekking tot de smarttv app te beantwoorden: Dit is een nieuwe feature waar we momenteel druk mee bezig zijn. Hier wordt momenteel nog hard aan gewerkt. Hierbij kan ik je de volgende link meegeven: https://delta.nl/televisie/updates/… Wij zijn nog vol op bezig met het verder ontwikkelen van de app, zodat wij voor de beste klantbeleving kunnen gaan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                  Zigoo is de voetbal gewoon netjes. Ook al is het 1080i, maar gewoon smooth zoals het hoort. Juiste motion bij snel camerawerk. Sbs 6 en veronica is het voetbal ook gewoon top. Lachwekkend toch, open zenders die gewoon goed zijn. En op een espn knijpen ze gewoon. En wij maar 25 euro betalen voor het sportpakket. Volgend jaar zal het wel 27 euro zijn, en dan nog geen uhd via delta. Ze zijn er druk mee bezig zeggen ze. Zijn ze al 2 jaar zeker? Want al 2 jaar wordt uhd aangeboden door espn. Maar Delta heeft er nog geen zin in. Maar wel lekker de prijzen omhoog gooien. Kwantiteit boven kwaliteit

Reageer

Waarom knijpt Delta het televisie signaal dan zo extreem?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                      Waarom knijpt Delta het televisie signaal dan zo extreem?
                      voor meer bandbreedte op glasvezel

Reageer

voor meer bandbreedte op glasvezel
                        Lees je wel eens wat je schrijft? Dit is hele dikke onzin. Maar ik ga er van uit dat je het kunt bewijzen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Lees je wel eens wat je schrijft? Dit is hele dikke onzin. Maar ik ga er van uit dat je het kunt bewijzen?
                          Zeker niet mafkees. Waarom denk je dat er geen radio meer via coax te ontvangen is? Voor meer bandbreedte voor internet flapdrol. Je snapt er werkelijk niks van! Slaap jij lekker door!

Reageer

Zeker niet mafkees. Waarom denk je dat er geen radio meer via coax te ontvangen is? Voor meer bandbreedte voor internet flapdrol. Je snapt er werkelijk niks van! Slaap jij lekker door!
                            Met zoveel bandbreedte zou ik je 77" inruilen voor een LG OLED97G29LA.... 🤑🤮🤣🤣🤣

[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Waarom moet je andere forumleden uitschelden en gedraag je je zo onbeschoft??
                              Voel je je dan boven hun verheven of zo? Of is het gewoon een stukje onvolwassenheid?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Met zoveel bandbreedte zou ik je 77" inruilen voor een LG OLED97G29LA.... 🤑🤮🤣🤣🤣

Donder een eind op joh trol. Nee heb het g3 model. Prachtige tv. Genieten ook mijn bluray films in 4k. 4k iets waar Delta nog tig jaar van verwijdert is. Mijn tv is top, maar jij bent te dom om dat te snappen. Als het signaal in weinig bitrate wordt uitgezonden dan kan je tv nog zo goed zijn. Dan wordt het beeld gewoon niet mooier. Maar jij bent te dom omdat te snappen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X