Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Heb jij een bron waarom jij denkt dat Delta zeker wel UHD gaat aanbieden?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Zeker, gaan ze zeker wel doen op het huidige tv-platform. Er zijn nog geen tegenberichten geweest van Delta dat het platform niet zou voldoen.
      Er zitten geen pipo's in het Delta TV team.
      Idd, Klapstoel klets maar weer wat uit zijn nek. Daarbij wel de kantekening dat het dan gewoon 1080p 50fps hdr gaat worden. En mag zich dan het label uhd toekennen. 2160p zal echter nog een lange weg zijn. Op de chat sprak ik diversen medewerkers en die zeiden dat ze er mee bezig zijn. Espn in uhd. Maar vrees dat dat dan pas 2024 gaat worden.

Reageer

• Ik sprak diverse medewerkers van een concollega van Delta en die zeiden dat zij in 4320P aan het testen zijn. Maar het zal waarschijnlijk wel 2035 worden voor zij in 8K gaan uitzenden.

Oh ja, en ik sprak ook nog een medewerker van Delta dat zij van HD terug naar SD willen.

Met andere woorden: zijn uitspraken van een willekeurige medewerker wel serieus te nemen?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
          Ik sprak diverse medewerkers van een concollega van Delta en die zeiden dat zij in 4320P aan het testen zijn. Maar het zal waarschijnlijk wel 2035 worden voor zij in 8K gaan uitzenden.

Oh ja, en ik sprak ook nog een medewerker van Delta dat zij van HD terug naar SD willen.

Met andere woorden: zijn uitspraken van een willekeurige medewerker wel serieus te nemen?
          Zeker waar, maar zo lang er geen tegenberichten zijn ga ik er nog steeds van uit dat UHD en 4K gewoon geleverd gaat worden op het huidige platform.
          De decoders kunnen dit gewoon aan, de apps al helemaal.

EK2024 kunnen ze niet meer achterblijven met 4K. Dus of er komt spoedig een nieuwe decoder wanneer de oude het niet kan of ze gaan het gewoon leveren.

Maar zonder rode vlaggen van de kant van Delta blijf ik er in geloven.

En inderdaad ik doe niet zo veel op servicedeskmedewerkers. Die roepen wel meer.
          Het zou goed zijn wanneer die woordvoerder meteen ook perspectief had gegeven i.p.v. te vervallen in standaard antwoorden waar een doorsnee abonnee een beetje moe van wordt.

Wat we maar steeds niet weten:
          * Zijn ze bezig met de herintroductie van Dolby
          * Zijn ze wel bezig met voorbereidingen voor ESPN UHD om dit later dit jaar alsnog te brengen
          * Zijn ze bezig met Love Nature 4K om deze als test te brengen als voorloper op NPO 4K
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Aug 2023, 12:10.

Reageer

• Misschien geeft de woordvoerder wel het juiste antwoord. Maar wijkt het af van het antwoord dat jij graag wil horen, Het gaat bij jou vaak in de vorm van ik wil graag. Maar je krijgt in het leven niet altijd wat je graag wilt hebben.

Ik hoor ook geen tegenberichten op mijn wens om graag miljonair te worden. Betekent dit dat ik dan echt miljonair wordt?

En denk hier aan: Bij Fiat werken echt geen pipo's, Maar ook zij kunnen een Fiat Panda met de beste wil van de wereld geen 300 km per uur laten rijden.
            Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 3 Aug 2023, 12:17.

Reageer

• Ook ik heb Delta gesproken en daar komt toch een heel ander beeld naar voren.

Momenteel hebben wij nog geen tijdsframe waarin wij ESPN, en andere zenders, in UHD gaan uitzenden. Helaas kan ik jou dus momenteel ook niet garanderen dat wij dit dit jaar nog gaan aanbieden.

We erkennen zeker dat de overstap naar UHD een goede stap is om onze productkwaliteit te verhogen. Daarmee bedoelen we de 'pure' variant zonder upscaling.

Op dit moment zijn we ons echter aan het richten op onze tv producten op meer apparaten beschikbaar te stellen, daar gaan vrijwel alle onze resources naar toe om mogelijk te maken wat dit jaar nog rond moet zijn. De stap naar hogere beeldkwaliteit waaronder support voor 4k hebben we wat later op de roadmap staan.

MIjn vraag was ook nog aan Delta:

Wat is later is er de mogelijkheid dat we het EK voetbal 2024 in Duitsland en de Olympische Spelen 2024 van Parijs in volledig 4k UHD (3840x2160) te zien gaan krijgen bij Delta of is dit ook niet reëel?

Op dit moment zijn daar nog geen specifieke plannen voor bekend. Mocht dat het geval zijn, dan laten we dit uiteraard op onze website en nieuwsbrief weten!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                Ook ik heb Delta gesproken en daar komt toch een heel ander beeld naar voren.

Momenteel hebben wij nog geen tijdsframe waarin wij ESPN, en andere zenders, in UHD gaan uitzenden. Helaas kan ik jou dus momenteel ook niet garanderen dat wij dit dit jaar nog gaan aanbieden.

We erkennen zeker dat de overstap naar UHD een goede stap is om onze productkwaliteit te verhogen. Daarmee bedoelen we de 'pure' variant zonder upscaling.

Op dit moment zijn we ons echter aan het richten op onze tv producten op meer apparaten beschikbaar te stellen, daar gaan vrijwel alle onze resources naar toe om mogelijk te maken wat dit jaar nog rond moet zijn. De stap naar hogere beeldkwaliteit waaronder support voor 4k hebben we wat later op de roadmap staan.

MIjn vraag was ook nog aan Delta:

Wat is later is er de mogelijkheid dat we het EK voetbal 2024 in Duitsland en de Olympische Spelen 2024 van Parijs in volledig 4k UHD (3840x2160) te zien gaan krijgen bij Delta of is dit ook niet reëel?

Op dit moment zijn daar nog geen specifieke plannen voor bekend. Mocht dat het geval zijn, dan laten we dit uiteraard op onze website en nieuwsbrief weten!
                Kortom, vlucht weg! Want dit is precies het antwoord dat we ook kregen bij de vorige EK's en WK's.
                Volgens mij werken de apps, dus ik weet niet zo goed wat ze daar nog aan doorontwikkeling willen...
                Ik zit te wachten op Dolby, UHD en 4K niet op nog meer doorontwikkeling op de apps die verder gewoon functioneren.
                Dat nu 4K en UHD weer later op de roadmap staan terwijl dit vorig jaar en het jaar daarvoor al geleverd had moeten worden... Daar vind ik echt iets van. Dit wordt volgend jaar weer een groot drama!
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Aug 2023, 12:58.

Reageer

• Het is duidelijk dat Delta andere prioriteiten heeft als klant Bordewolf. En ik kan mij dat wel voorstellen. Ik denk dat veel meer klanten baat hebben bij nog beter functionerende tv-apps dan bij een paar zendertjes in een iets betere kwaliteit. Voor sommige klanten is het verschil tussen SD en HD al moeilijk te beschrijven. Laat staan tussen HD en Full HD.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Het is duidelijk dat Delta andere prioriteiten heeft als klant Bordewolf. En ik kan mij dat wel voorstellen. Ik denk dat veel meer klanten baat hebben bij nog beter functionerende tv-apps dan bij een paar zendertjes in een iets betere kwaliteit. Voor sommige klanten is het verschil tussen SD en HD al moeilijk te beschrijven. Laat staan tussen HD en Full HD.
                    Ik kan dat echt niet begrijpen en heb er ook langzaam geen begrip meer voor. En dat is puur een persoonlijke mening, maar eerlijk gezegd zal menig voetballiefhebber dezelfde mening toe zijn gedaan. We betalen gewoon voor ESPN UHD, dus leveren.

Zelfde straks met NPO 4K, wanneer 4K nu geen prioriteit heeft dan zijn alle klanten tijdens het EK en de OS volgend jaar weer de Sjaak!
                    Wanneer je nu nog geen testopstellingen hebt en voorbereidingen treft gaat dat volgend jaar gewoon weer aan onze neus voorbij.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Aug 2023, 13:40.

Reageer

• Reken er maar vast op;
                      Voor de Caiway en Delta klanten volgend jaar de Olympische spelen niet in UHD.
                      Stel je op in. Dan heb je ook geen teleurstelling te verwerken.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                        Reken er maar vast op;
                        Nog nooit in UHD geweest toch?
                        Dan blijven we gewoon al/niet op coax gluren.
                        De OS zélf veranderen niet hoor.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Reken er maar vast op;
                          Het beste idd. Ik ben al blij als het via de tv app straks gewoon smooth in 1080i is met goeie bitrate! Uhd gaat wel komen. Maar ga er niet vanuit dat het komende zomer bij het ek voetbal is. Geen teleurstelling ook dan idd

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Het beste idd. Ik ben al blij als het via de tv app straks gewoon smooth in 1080i is met goeie bitrate! Uhd gaat wel komen. Maar ga er niet vanuit dat het komende zomer bij het ek voetbal is. Geen teleurstelling ook dan idd
                            Bij mij wel aangezien de afgelopen 5 jaar er al kans genoeg was om het te regelen voor de Deltaklanten. Volgend jaar na 6 jaar weer geen EK in 4K voor de Deltaklanten? Eerlijk gezegd zou ik dat ronduit schandalig vinden en een fiasco voor hun huidige manier waarop de tv diensten worden geleverd.

Reageer

• Maakt toch allemaal niet uit Bor, ze werken er toch heel hard. En je weet het als er niks te melden is dan is er niks te melden en blijft het stil.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                                Maakt toch allemaal niet uit Bor, ze werken er toch heel hard. En je weet het als er niks te melden is dan is er niks te melden en blijft het stil.
                                Klopt ook,

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X