Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Je weet ook dat ze zich tandjes werken, toch?
    Dus waar maak je je druk om?
    Vertrouw op het tandjes werken. Dat is altijd jouw houvast geweest.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
      Je weet ook dat ze zich tandjes werken, toch?
      Dus waar maak je je druk om?
      Vertrouw op het tandjes werken. Dat is altijd jouw houvast geweest.
      Waarmee aangetoond dat je het spreekwoord net zo verkeerd schrijft als Stofdoek en Klapstoel. Meerdere accounts zijn niet toegestaan op dit forum Klapstoel
      Ook op de banlist en gerapporteerd.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Waarmee aangetoond dat je het spreekwoord net zo verkeerd schrijft als Stofdoek en Klapstoel. Meerdere accounts zijn niet toegestaan op dit forum Klapstoel
        Ook op de banlist en gerapporteerd.
        Dat ze jouw hier nog geen gouden griffel hebben opgestuurd Bor Op dit hele forum is maar een praatjesmaker die het forum al jaren vermoord ,en een ander de bal toe speelt
        Elk verkeerd woord hier op dit forum draait om jouw en je voorspellingen

Reageer

• Wanneer laat jij mensen gewoon vrij om hun mening te verkondigen, Bordewolf?
          Dat wapperen met ban opdrachten als of jij de dienst hier uitmaakt is ziekelijk.

Reageer

• Nou nou, Bordewolf. Is de hoogmoed een beetje naar je hoofd gestegen?
            Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom de moderatoren wegkijken van jouw gedrag.
            Je spreekt hier regelmatig wartaal....

Gelukkig vallen meer forumleden dit op.

Wanneer kom jij weer met beide benen op de grond?
            Als je een hond was had ik gezegd: IN JE MAND !!!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
              Nou nou, Bordewolf. Is de hoogmoed een beetje naar je hoofd gestegen?
              Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom de moderatoren wegkijken van jouw gedrag.
              Je spreekt hier regelmatig wartaal....

Gelukkig vallen meer forumleden dit op.

Wanneer kom jij weer met beide benen op de grond?
              Als je een hond was had ik gezegd: IN JE MAND !!!
              Een hond kent zijn plaats ,dus lees dit goed Bor weet dat nog steeds niet
              Laatst bewerkt door koekeroe; 4 Aug 2023, 12:19.

Reageer

• Praathuis heeft gewoon gelijk hoor. Interactieve tv is er al jaren. Maar via de app op tv gewoon drama beeld. We betalen er wel voor! Espn ook niet in fatsoenlijk beeld op de coax en interactieve app!!

Reageer

• Ik ben het eens met Praathuis van in je mand enzo.
                  Bordewolf, jij bent gewoon chronisch beledigd.
                  Doe er eens wat aan!!
                  Jouw probleem kunnen forumleden niet oplossen.

Reageer

• Aktie zal weinig helpen, als ik dit lees

Delta zet in op verbeteren ‘kijken zonder kastje’
                    Laatst bewerkt door Roma; 8 Aug 2023, 14:59.

Reageer

• Is fijn toch?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                        Aktie zal weinig helpen, als ik dit lees

Delta zet in op verbeteren ‘kijken zonder kastje’
                        https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...zonder-kastje/
                        Interessant dat dit bericht als negatief wordt gebracht.

Reageer

• Hoe wordt het gebracht in het dierenbos?

Reageer

• Inmiddels is er over de belabberde beeldkwaliteit van ESPN ook een nieuwbericht geplaatst op TotaalTV, enige landelijke media-aandacht kan in deze ook geen kwaad.
                            Het beeld bij ESPN is echt onder de maat, veel vegen bij bewegend beeld. Dit bitrate is enorm geknepen, dat kan niet anders en ESPN UHD nog ver weg.
                            Wat gaat Delta hier aan doen?

Delta-klanten klagen over beeldkwaliteit ESPN | Totaal TV

Reageer

• Ik vermoed NIKS!
                              Het televisie platform zit aan zijn tax..

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Inmiddels is er over de belabberde beeldkwaliteit van ESPN ook een nieuwbericht geplaatst op TotaalTV, enige landelijke media-aandacht kan in deze ook geen kwaad.
                                Het beeld bij ESPN is echt onder de maat, veel vegen bij bewegend beeld. Dit bitrate is enorm geknepen, dat kan niet anders en ESPN UHD nog ver weg.
                                Wat gaat Delta hier aan doen?

Delta-klanten klagen over beeldkwaliteit ESPN | Totaal TV
                                Het Serviceforum van Delta, met een handvol notoire klagers, haalt het 'nieuws' van TotaalTV.....!
                                Je kan wel merken dat het 'komkommertijd' is....
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X