Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Ik ga maar eens bellen met Delta. Aangezien we geen 4K en UHD krijgen wil ik een goedkopere tv-ontvanger of korting of de ontvanger gewoon terug kunnen sturen voor korting.
    Ik weiger nog langer te veel te betalen voor een dure decoder waar ik vervolgens geen 4K of UHD op geleverd krijg, maar wel adverteren met een 4K ontvanger.
    Een goedkope decoder of zelfs de tv-app alleen is voor mij nu voldoende. Sterker nog ik overweeg om te kijken of Canal Digital nu goedkoper is met televisie en dat te gaan nemen.
    Ik zit bij Delta in de verwachting dat men UHD en 4K gaat leveren via de decoders.

Daarnaast krijgen we ESPN UHD niet geleverd, maar is onderdeel van het ESPN-abonnement. Dus verwacht ik ook daar korting.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jul 2023, 10:01.

Ik pak de nootjes, popcorn iemand?

Reageer

Dan zou Delta iedere klant die ESPN heeft korting moeten geven wegens het ontbreken van de UHD versie.
      Ik zie ze dat niet doen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Zullen we dit soort tussenopmerkingen die leiden tot een hoos van onnodige reacties niet meer doen? Gewoon on topic blijven en aangeven wat je er inhoudelijk er van vind zou op prijs worden gesteld.

Graag deze verwijderen of naar een inhoudelijke reactie aanpassen.

Reageer

Daar drink ik op…..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Zullen we dit soort tussenopmerkingen die leiden tot een hoos van onnodige reacties niet meer doen? Gewoon on topic blijven en aangeven wat je er inhoudelijk er van vind zou op prijs worden gesteld.

Graag deze verwijderen of naar een inhoudelijke reactie aanpassen.
            Ik denk dat je weer mod probeert te spelen. Niet doen. Je hebt net zo veel in te brengen als andere gebruikers. Vriendelijk verzoek om niet andere gebruikers op eisende toon te vragen hun bijdragen aan te passen. Het begint echt grensoverschrijdend te worden. Gewoon niet doen. Wat bereik je er mee?
            Laatst bewerkt door Koeba; 28 Jul 2023, 10:57.

Reageer

Heb je al gebeld met Delta, Bordewolf?
              Zoja, wat was de reactie op jouw eis van korting of andere ontvanger?

Reageer

Ik denk dat je weer mod probeert te spelen. Niet doen. Je hebt net zo veel in te brengen als andere gebruikers. Vriendelijk verzoek om niet andere gebruikers op eisende toon te vragen hun bijdragen aan te passen. Het begint echt grensoverschrijdend te worden. Gewoon niet doen. Wat bereik je er mee?
                https://www.zeelandnet.nl/forum/over...ntopic-blijven

Wat is er niet duidelijk? Bij deze ook jou op de blacklist geplaatst om te voorkomen dat ik verder reageer op jou.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Heb je al gebeld met Delta, Bordewolf?
                  Zoja, wat was de reactie op jouw eis van korting of andere ontvanger?
                  Sluit ik me bij aan. Wat zei Delta? Zou wel een overwinninkje zijn!

Reageer

Nou Koeba, beter op de blacklist dan een ban 😄

Reageer

https://www.zeelandnet.nl/forum/over...ntopic-blijven

Wat is er niet duidelijk? Bij deze ook jou op de blacklist geplaatst om te voorkomen dat ik verder reageer op jou.
                      Aah. Rust! Heel m'n weekend naar de filistijnen want ik ben geblokt! Hee! Haa! Hoo! #lekkerbelangrijk!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                        Nou Koeba, beter op de blacklist dan een ban 😄
                        Zeker. Wat een kleuterniveau. Als je niet (vul hier een random borquote in) blokkeer ik je! Wauw.
                        Laatst bewerkt door Koeba; 28 Jul 2023, 11:28.

Reageer

Ik ga maar eens bellen met Delta. Aangezien we geen 4K en UHD krijgen wil ik een goedkopere tv-ontvanger of korting of de ontvanger gewoon terug kunnen sturen voor korting.
                          Ik weiger nog langer te veel te betalen voor een dure decoder waar ik vervolgens geen 4K of UHD op geleverd krijg, maar wel adverteren met een 4K ontvanger.
                          Een goedkope decoder of zelfs de tv-app alleen is voor mij nu voldoende. Sterker nog ik overweeg om te kijken of Canal Digital nu goedkoper is met televisie en dat te gaan nemen.
                          Ik zit bij Delta in de verwachting dat men UHD en 4K gaat leveren via de decoders.

Daarnaast krijgen we ESPN UHD niet geleverd, maar is onderdeel van het ESPN-abonnement. Dus verwacht ik ook daar korting.
                          Groot gelijk heb die beslissing een half jaar geleden al gemaakt kijk nu hd tv of via de Delta app op lg tv en er lopen er altijd te zeuren maar het schilt een paar euro in de maand en je heb goed beeld.

Reageer

Sorry Bor, maar het allemaal een beetje een niet erg samenvallend verhaal. Vandaag zeg je nog dat Solcon afvalt mede omdat niet alle zenders in HD worden geleverd. Eerder deze maand zeg je dat je zwaar ontevreden was over Canal Digitaal mede vanwege de beeldkwaliteit. En nu overweeg je over te stappen naar Canal Digitaal omdat Delta vooralsnog geen ESPN UHD gaat aanbieden, terwijl wel alle andere zenders in basis in HD zijn. Ik probeer de puzzelstukjes in elkaar te krijgen maar het lukt mij niet. Is het niet beter gewoon te wachten bij Delta?

Reageer

Ik ben nog steeds benieuwd naar het resultaat van zijn telefoontje naar Delta.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X