Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Zoals ik al aangaf zijn er weinig alternatieven. Canal Digital feitelijk ook niet.
    En waar moeten we op wachten bij Delta? Ze geven toch zelf aan niets te gaan doen en geen plannen te hebben?
    Alleen verbeteringen die niet benoemd kunnen worden en dat is al vaag op zich.
    Zat net op de chat met ene Lateesha op Detla. Aanbieding op espn doen ze niet. Omdat dit maandelijks opzegbaar is. Onzinverhaal natuurlijk. Waar een vaste klant van ziggo wel gewoon een jaar lang gratis espn compleet kreeg. Aangezien kpn het ook aanbied voor nieuwe klanten. Maar ja meer dan 21 jaar vaste klant ik. Maar je bent gewoon nummertje zoveel voor ze

    Reageer


    • #32
      [QUOTE=Do60;n270455]

      Zat net op de chat met ene Latheesha op Detla. Aanbieding op espn doen ze niet. Omdat dit maandelijks opzegbaar is. Onzinverhaal natuurlijk. Waar een vaste klant van ziggo wel gewoon een jaar lang gratis espn compleet kreeg. Aangezien kpn het ook aanbied voor nieuwe klanten. Maar ja meer dan 21 jaar vaste klant ik. Maar je bent gewoon nummertje zoveel voor ze. Daarbij kwam die Latheesa nog irritant over ook op de chat met termen dat ik pushte om voor een korting. Wie denkt zo iemand dat ze is? Meer dan 21 jaar lid ik en dan zo`n toon aanslaan tegen een klant! Klant is koning zeggen ze, blijkbaar in deze tijd niet meer. Ik kreeg een korting van 10 euro per maand maar. Wat eigenlijk ook te gierig voor woorden is. Want als je het flex abonnement dat ik heb nu afsluit krijg je het al voor 95 euro de eerste 12 maanden. Waar ik nu 105 betaalde. Dus als je jaren lang klant ben merk je eigenlijk alleen maar minder voordeel!

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dat is dan een persoonlijke mening over mijn persoon, hierbij het verzoek deze te verwijderen en ontopic te blijven.
        Erken je nu dat jij een bepalende persoonlijkheid bent, of bedoel je te zeggen dat je het oneens bent met een opmerking over je gedrag?
        Overigens ben ik het wel met je eens dat geleverd moet worden waarvoor wordt betaald.

        Reageer


        • #34
          Erkennen zit bij sommigen niet in het vocabulair.

          Reageer


          • #35
            Ik heb een klapstoel maar dat is zo'n ontiegelijk vervelend kloteding dat hij al jaren in het tuinkot staat te beschimmelen.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
              Ik heb een klapstoel maar dat is zo'n ontiegelijk vervelend kloteding dat hij al jaren in het tuinkot staat te beschimmelen.
              Zeg dan gewoon niks, als je niks te melden hebt met je off topic bullshit! Achterlijke trol

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Zoals ik al aangaf zijn er weinig alternatieven. Canal Digital feitelijk ook niet.
                En waar moeten we op wachten bij Delta? Ze geven toch zelf aan niets te gaan doen en geen plannen te hebben?
                Alleen verbeteringen die niet benoemd kunnen worden en dat is al vaag op zich.
                Ik kijk nu Feyenoord Benfica via coax ci+module op espn 1. Zo irritant die artifacts in beeld bij het snelle camerawerk. Ik roep dit nu al maanden. Maar Delta doet er geen reet aan! Schande! En volgend jaar weer lekker het sportpakket met 2 euro omhoog gooien zeker? En dan nog steeds geen uhd ook nog eens! Ze kunnen er nog niet eens voor zorgen dat 1080i fatsoenlijk te bekijken is!

                Reageer


                • #38
                  Viaplay was weer schitterend met de overwinning van Max...👌
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                    Viaplay was weer schitterend met de overwinning van Max...👌
                    Leuk joh, b sporten kijk ik niet naar. Snelste auto, beste engineers wint gewoon. Hamilton die in een veel mindere auto rijdt. Achterlijke sport en die regels ook.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                      Leuk joh, b sporten kijk ik niet naar. Snelste auto, beste engineers wint gewoon. Hamilton die in een veel mindere auto rijdt. Achterlijke sport en die regels ook.
                      Nee dan naar jankende over het veld rollende, protesterende, teveel betaalde voetballers kijken. Om nog maar over zichzelf niet in de hand hebbende “supporters” te zwijgen.

                      Oeps, we gaan wel heel erg off-topic. Ik voel weer een opmerking langskomen

                      Reageer


                      • #41
                        Een opmerking is geen ban.

                        Reageer


                        • #42
                          Er zijn gebruikers die off-topic reageren al genoeg reden vinden om een ban af te roepen.

                          Reageer


                          • #43
                            DELTA-TV-team het is echt een schande. Sorry dat ik het zeg. Ik betaal 25 euro per maand voor het sportpakket. Ziggo is perfect. Espn zenders zijn drama. Lage bitrate. Artifacts bij de spelers, de bal. Geen plezier was het om naar feyenoord benfica te kijken. Ik eis toch echt dat jullie dit fixen! En dit 4 augustus gefixt is als de johan cruijfschaal wedstrijd is! Ik kijk nu op veronica naar psv nothingham forest. Perfect beeld! Zoals het moet zijn. En dat is nog niet eens een abonneezender. Zie foto. Is perfect. Waarom op espn dan drama beeld?! Klanten van espn zouden hun geld geld terug moeten krijgen. Totdat jullie fatsoenlijk beeld leveren op espn!
                            Bijgevoegde bestanden

                            Reageer


                            • #44
                              Het beeld van ESPN is bij Ziggo uitstekend. Dus het ligt niet aan ESPN zelf.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                                Het beeld van ESPN is bij Ziggo uitstekend. Dus het ligt niet aan ESPN zelf.
                                Ligt zeker niet aan espn zelf kerel. Heb ik ook al tig keer vertelt aan delta maar ze doen er niks aan. Espn laat het goed door. zelfs uhd. Maar dat biedt delta ook al 2 jaar niet aan. En ook dit jaar niet. Maar blijft een schande dat delta het beeld op espn gewoon kut uitzend. Ik betaal 25 euro voor het sportpakket!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X