Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Waarom stap je niet over naar Solcon? Die zit ook op Delta Netwerk glasvezel.
    Wellicht veel beter beeld want Solcon is vsn KPN

Reageer

Omdat alle zenders verder perfect zijn. Alleen op espn is de bitrate gewoon minder. En ik wil ook nog tv via coax hebben vandaar..glasvezel dan heb je helemaal geen coax ontvangst meer. Dus als je internet eruit ligt geen beeld. Mooi kut bij een belangrijke voetbalwedstrijd bijvoorbeeld.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
        Waarom stap je niet over naar Solcon? Die zit ook op Delta Netwerk glasvezel.
        Wellicht veel beter beeld want Solcon is vsn KPN
        Ja zou dan eerder overstappen naar kpn. Ik checkte het net even. Echter op glasvezel haal ik maar dit bij kpn op mijn postcode: De maximaal haalbare snelheid op je adres is 200 Mbit/s 61 Mbit/s Erg raar en lage snelheid. Heb nu 400 mbit gewoon via kabel internet van Delta.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Ik kijk nu Feyenoord Benfica via coax ci+module op espn 1. Zo irritant die artifacts in beeld bij het snelle camerawerk. Ik roep dit nu al maanden. Maar Delta doet er geen reet aan! Schande! En volgend jaar weer lekker het sportpakket met 2 euro omhoog gooien zeker? En dan nog steeds geen uhd ook nog eens! Ze kunnen er nog niet eens voor zorgen dat 1080i fatsoenlijk te bekijken is!
          On topic dan, ik kijk op dezefde manier, coax ci+, ook naar deze wedstrijd gekeken en prima rustig strak beeld zonder "artifacts", ik denk dat ik begrijp wat u hier mee bedoelt.
          Al die uitroeptekens gaan zeker geen indruk maken overigens.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

On topic dan, ik kijk op dezefde manier, coax ci+, ook naar deze wedstrijd gekeken en prima rustig strak beeld zonder "artifacts", ik denk dat ik begrijp wat u hier mee bedoelt.
            Al die uitroeptekens gaan zeker geen indruk maken overigens.
            Wat ik op interactief zie, is dat je vegen krijgt wanneer de bal wordt gespeeld. Daar kan ik het gewoonweg mee eens zijn.
            Dat is alleen goed te krijgen door de bitrate te verhogen, het aantal frames per minuut te verhogen (dat is ook nog geen 50 op interactief!) en UHD door te geven met beeldverbeteringen.
            Het beeld is niet slechter dan NPO1, daar zie je ook vegen tijdens het damesvoetbal. Bewegend beeld is in de huidige setup alleen strakker te krijgen door de bitrate te verhogen of .H265 door te voeren. Maar dat schijnt KPN zelfs niet te doen, al geeft KPN de stream 1 op 1 door.

Het beeld zelf van ESPN 1 (normaal) is echt niet beter dan KPN of Ziggo (los van ESPN UHD natuurlijk....)

Reageer

Meen je nu echt dat Delta zenders in 1080i25 doorgeeft?

Reageer

Ja 1080i! Zie je toch ook.als ik bluray film kijk is dat 1080p..veel strakker

Reageer

Kennie-L beeld is gewoon niet goed. Ik kijk op een 77 inch lg g3. Jij op een klein kut scherm zeker? Beeld is gewoon niet goed!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Meen je nu echt dat Delta zenders in 1080i25 doorgeeft?
                    Ik meen dat gelezen te hebben…. Maar wellicht dat DELTA-TV-team dat hier de afgelopen weken gemist wordt dit kan ontkennen/bevestigen

Reageer

Maar dat kan jij toch ook zien op je eigen televisie/decoder? Ik neem aan dat als je dergelijke uitspraken doet je vooraf toch zelf even nakijkt wat de huidige status is op eigen apparatuur?

Reageer

Is 1080i jacco!! Zowel op interactief als op coax

Reageer

Jaco maakt mij nieuwsgierig

Reageer

Is 1080i jacco!! Zowel op interactief als op coax
                            Jarco vraagt naar de framerate, ik zal dat eens nakijken. Hoe dan ook zou het wel fijn zijn dat DELTA-TV-team ons een kleine update geeft.

Reageer

Kennie-L beeld is gewoon niet goed. Ik kijk op een 77 inch lg g3. Jij op een klein kut scherm zeker? Beeld is gewoon niet goed!!
                              Die van mij is wat kleiner ja maar volgens mij niet van het merk "Kut"

Reageer

Kennie-L donder gewoon een eind op met je domme gelul!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X