Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Er zit verschil qua bitrate en qua HD. Apps zijn 720P, decoder 1080I. Via de decoder 10Mbits/sec, app 6 tot 8 Mbits/sec.
    Dit wordt nog wel recht getrokken.
    Top. 720p lijkt me sterk hoor. App is volgens mij ook gewoon 1080i, anders zie ik dat echt wel. rtl 4 e.d is gewoon scherper op mijn interactieve app dan rtl 4 op de coax. en op coax is het ook al 1080i maar minder bitrate dan via de digitale app. Zie ook nergens staan dat het 720p is hoor dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En app 6 tot 8 MB/s. Kan dat nergens terug vinden. Delta is al niet echt transparant over de specs.

Reageer

Op de coax maken ze er een potje van, dat klopt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Wat ik zeg als je niks inhoudelijk te melden hebt. Reageer dan niet. Enigste wat je doet is mensen uit de tent lokken. En dan tegen een ander zeggen dat hij geen fatsoen heeft meegekregen. Man man man. Flink bord voor je kop heb je wel he?! Kan een mod deze nono blokken? Want kennis heeft hij verder niet van het tv gebeuren.
        Deze Nono heeft nog wel het fatsoen om andere forum leden niet uit te schelden

Reageer

Top. 720p lijkt me sterk hoor. App is volgens mij ook gewoon 1080i, anders zie ik dat echt wel. rtl 4 e.d is gewoon scherper op mijn interactieve app dan rtl 4 op de coax. en op coax is het ook al 1080i maar minder bitrate dan via de digitale app. Zie ook nergens staan dat het 720p is hoor dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En app 6 tot 8 MB/s. Kan dat nergens terug vinden. Delta is al niet echt transparant over de specs.
          Excuus 1080P voor de apps. Maar wel met alle zenders een lagere bitrate.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Excuus 1080P voor de apps. Maar wel met alle zenders een lagere bitrate.
            1080i is het vriend

Reageer

Veel voetbal dus...

https://www.delta.nl/nieuws/tips-uit...l-in-augustus/

Reageer

1080i is het vriend
                nope. de mobiele apps 1080P, kijk maar eens onder instellingen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Allemaal prachtig, maar bij Delta niet in UHD .... die reclame maken ze dus weer voor niets.

Over een jaar krijgen we te horen: bij Delta het EK in de hoogte kwaliteit: 1080 I HD.

Reageer

Het tv platform kan het niet aan. Dat moet je nou by toch wel weten.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

nope. de mobiele apps 1080P, kijk maar eens onder instellingen.
                      Ja maar heb het over de delta tv app op de lg tv. Is gewoon 1080i

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Ja maar heb het over de delta tv app op de lg tv. Is gewoon 1080i
                        Dat maakt geen drol uit feitelijk. De bitrate is het belangrijkste. Hoe hoger hoe beter, en dat is op decoder dus hoger.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat maakt geen drol uit feitelijk. De bitrate is het belangrijkste. Hoe hoger hoe beter, en dat is op decoder dus hoger.
                          Wel raar ook dat je enkel op de delta tv app op je smartphone de resolutie via de instellingen button op 1080p kan zetten. Op je laptop kan dit niet en ook op de app op je tv kan dit niet!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Dat is er altijd. Nu nog eens in uhd uitzenden! Wat espn al sinds september 2021 aanbied!

Reageer

• Delta heeft met een reden geen plannen voor UHD. Het huidige televisie platform is ongeschikt daarvoor.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Dat is er altijd. Nu nog eens in uhd uitzenden! Wat espn al sinds september 2021 aanbied!
                                Zeker, gaan ze zeker wel doen op het huidige tv-platform. Er zijn nog geen tegenberichten geweest van Delta dat het platform niet zou voldoen.
                                Er zitten geen pipo's in het Delta TV team.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X