Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Wat ik zeg als je niks inhoudelijk te melden hebt. Reageer dan niet. Enigste wat je doet is mensen uit de tent lokken. En dan tegen een ander zeggen dat hij geen fatsoen heeft meegekregen. Man man man. Flink bord voor je kop heb je wel he?! Kan een mod deze nono blokken? Want kennis heeft hij verder niet van het tv gebeuren.
- 5 Likes
Reageer
-
Top. 720p lijkt me sterk hoor. App is volgens mij ook gewoon 1080i, anders zie ik dat echt wel. rtl 4 e.d is gewoon scherper op mijn interactieve app dan rtl 4 op de coax. en op coax is het ook al 1080i maar minder bitrate dan via de digitale app. Zie ook nergens staan dat het 720p is hoor dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En app 6 tot 8 MB/s. Kan dat nergens terug vinden. Delta is al niet echt transparant over de specs.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Excuus 1080P voor de apps. Maar wel met alle zenders een lagere bitrate.
Reageer
-
1080i is het vriend
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Over een jaar krijgen we te horen: bij Delta het EK in de hoogte kwaliteit: 1080 I HD.
Reageer
-
nope. de mobiele apps 1080P, kijk maar eens onder instellingen.
Reageer
-
Ja maar heb het over de delta tv app op de lg tv. Is gewoon 1080i
Reageer
-
Dat maakt geen drol uit feitelijk. De bitrate is het belangrijkste. Hoe hoger hoe beter, en dat is op decoder dus hoger.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
- 1 Like
Reageer
-
Dat is er altijd. Nu nog eens in uhd uitzenden! Wat espn al sinds september 2021 aanbied!
Er zitten geen pipo's in het Delta TV team.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer