Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Er is gedeeld dat dit op de roadmap stond nogmaals. Dis wie begrijpt wie niet?
    Je moet het wel goed uitleggen Bor, anders wordt het niet begrepen.

    Reageer


    • Grote onkunde bij Delta/Caiway. Je kan wel een roadmap maken maar dan heb je wel gekwalificeerde personeel nodig. Dat hebben ze niet en kwaliteit kost geld. Misschien over 2 jaar dat alles een beetje gaat werken. Ze zijn al jaren bezig met leugens te vertellen. Hoezo groots vertellen dat je een 4k box levert maar vervolgens een box levert die geen 4k aan kan, afstandsbediening werkt op infrarood en geen Dolby ( Soms wel soms niet). Kansloos dit allemaal

      Reageer


      • Ik begrijp ook niet wat Bordewolf bedoelt.
        Een tijdelijke permanente roze bril doet blijkbaar wonderen in het "enge bos".

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
          Grote onkunde bij Delta/Caiway. Je kan wel een roadmap maken maar dan heb je wel gekwalificeerde personeel nodig. Dat hebben ze niet en kwaliteit kost geld. Misschien over 2 jaar dat alles een beetje gaat werken. Ze zijn al jaren bezig met leugens te vertellen. Hoezo groots vertellen dat je een 4k box levert maar vervolgens een box levert die geen 4k aan kan, afstandsbediening werkt op infrarood en geen Dolby ( Soms wel soms niet). Kansloos dit allemaal
          Dolby is we gewoon, nieuwe Androidbox zijn ze mee bezig, 4K en UHD…. In mijn ogen voor ESPN UHD een must langzamerhand, 4K met de OS ook en de NPO zinspeelt op een UHD kanaal voor het EK voetbal.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dolby is we gewoon, nieuwe Androidbox zijn ze mee bezig, 4K en UHD…. In mijn ogen voor ESPN UHD een must langzamerhand, 4K met de OS ook en de NPO zinspeelt op een UHD kanaal voor het EK voetbal.
            Wordt ook wel keer tijd, de boor ( ;-)) oorlogse apparatuur. Op oude LG tv helaas geen app beschikbaar, dus aangewezen op die Klote kastjes. Dolby kan deze kastjes niet aan, beeld is ala jaren 90. Kleur maar dan heb je ook alles gezegd. Waarom kan het bij andere providers wel en bij delta/caiway niet. Oorzaak: focus op sneller internet (wat je nooit nodig hebt) om nieuwe klanten te lokken, ipv focus op kwaliteit om klanten te behouden.

            Reageer


            • Ook forumlid Roma zegt jaren 90 beeld. De zoveelste forumlid. Hoe komt het dan toch dat alleen Bordie zo lyrisch is over het beeld. Wat voor tv heb je Bordewolf?

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                Ook forumlid Roma zegt jaren 90 beeld. De zoveelste forumlid. Hoe komt het dan toch dat alleen Bordie zo lyrisch is over het beeld. Wat voor tv heb je Bordewolf?
                Sinds dec 23 is het beeld sterk verbeterd via decoders. Roma zou anders eens een nieuwe bril moeten kopen.
                Het beeld is super!

                Reageer


                • Donald Trump heeft ook de verkiezingen gewonnen ........

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Sinds dec 23 is het beeld sterk verbeterd via decoders. Roma zou anders eens een nieuwe bril moeten kopen.
                    Het beeld is super!
                    Je zit zeker in het team dat de Android kastjes mag testen als je positief bent over Delta? Jij moet je naam wijzigen in slijmende Pinocchio. ;-)

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

                      Je zit zeker in het team dat de Android kastjes mag testen als je positief bent over Delta? Jij moet je naam wijzigen in slijmende Pinocchio. ;-)
                      Nope, Kamai 7x heb ik het over. Het beeld even goed als Solcon of KPN.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Nope, Kamai 7x heb ik het over. Het beeld even goed als Solcon of KPN.
                        Even off topic. Buurvrouw van me zus heeft illegaal glasvezel laten aanleggen. Door zzp`ers in te huren van kpn. Echter had ze dit moeten aangeven bij de gemeente. Mag namelijk niet zomaar ongevraagd een straat openbreken. Net onder het raam bij mijn zus ook. Waar de coax kabel e.d liggen onder de grond. Je raadt het al. Me zus der kabel is beschadigd, en al sinds vrijdag geen tv en internet!

                        Reageer


                        • Ik ben benieuwd op wie de kosten verhaald gaan worden door de kabelaar.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Jos

                            Geen idee waarom dat hier gedeeld moet worden, maar is dan "eigen schuld, dikke bult", kerel!
                            Eigen schuld dikke bult zegt die dan. Ben jij wel helemaal goed in je hoofd?! Als je buren ongevraagd zomaar even bij jou gaan graven en je kabel naar de klote helpen! Mafklapper!

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                              Eigen schuld dikke bult zegt die dan. Ben jij wel helemaal goed in je hoofd?! Als je buren ongevraagd zomaar even bij jou gaan graven en je kabel naar de klote helpen! Mafklapper!
                              Sorry, ik had niet goed gelezen en begrepen dat je zus de opdracht had gegeven. Opmerking is verwijderd!

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                                Sorry, ik had niet goed gelezen en begrepen dat je zus de opdracht had gegeven. Opmerking is verwijderd!
                                Zo kan het dus ook. In plaats van iemand uitschelden. Dan ben ik maar een mafklapper...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X