Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klapstoel
    antwoordde
    Als iemand roept “ NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO” ben je inderdaad heel positief gestemd over Delta. 👏
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koewinten
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik niet… ik blijf bij Delta, alle vertrouwen dat het goed komt. Wellicht ben ik positief tegen beter weten in, maar dat zien we dan wel weer 😀💪🥁
    Ik zou willen dat ik zo positief zou zijn over alles in het leven
    Koewinten in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Ik hoop nogsteeds op een reactie vanuit delta/caiway wanneer de verwachting is dat dit terugkomt. Inmiddels is er dus al 1,5 jaar beloofd dat het er komt. Binnenkort loop mijn jaarcontract af en dan zal ik mij toch serieus gaan oriënteren.
    Ik niet… ik blijf bij Delta, alle vertrouwen dat het goed komt. Wellicht ben ik positief tegen beter weten in, maar dat zien we dan wel weer 😀💪🥁
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Ik hoop nogsteeds op een reactie vanuit delta/caiway wanneer de verwachting is dat dit terugkomt. Inmiddels is er dus al 1,5 jaar beloofd dat het er komt. Binnenkort loop mijn jaarcontract af en dan zal ik mij toch serieus gaan oriënteren.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

    Is het niet bij Delta/Caiway dan is het wel bij een overstap naar andere provider.
    Zo’n overstap is niet nodig 😉
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    2) Dolby komt op zeker op de een of het andere manier echt terug.
    Is het niet bij Delta/Caiway dan is het wel bij een overstap naar andere provider.

    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Er is volgens mij nog geen Dolby Digital geluid teruggeplaatst bij een aantal zenders hoewel dit wel voorspeld is in de glazen bol van Bordewolf dat dit in februari 2023 terug zou zijn.
    Was de bol niet goed opgepoetst?
    Het is maar een eenmalige voorspelling in januari. Dat lijstje is een mooi lijstje, al 50% klopt ben ik al blij,
    Maar:
    1) februari is nog niet voorbij
    2) Dolby komt op zeker op de een of het andere manier echt terug.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Er is volgens mij nog geen Dolby Digital geluid teruggeplaatst bij een aantal zenders hoewel dit wel voorspeld is in de glazen bol van Bordewolf dat dit in februari 2023 terug zou zijn.
    Was de bol niet goed opgepoetst?

    Laat een reactie achter:


  • GHorsie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Klopt. In elk geval is men bezig met sorteren, een eigen indeling ontbreekt nog, wie weer toekomstmuziek.
    Men moet beter lezen wat er gemeld wordt.

    De zenders in een lijst worden niet gesorteerd, de lijsten worden gesorteerd.
    Aangezien ik nieuwe favorieten lijsten moest maken zag ik dat direct.
    GHorsie in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JDN
    antwoordde
    Heeft iemand al gezien hoe die alfabetisch gesorteerde favorietenlijst eruit ziet? Ik heb nog altijd niet durven updaten naar 5.13.0, ik heb de 5.12.0 nog.
    Wordt dat iets van (bijvoorbeeld): BBC op de eerste plek, gevolgd door Canvas, Comedy Central, Discovery, Eén, FOX... halverwege ergens de NPO zenders, en achteraan de RTL's en SBS6 ?
    JDN in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Alleen iemand met een glazen bol kan ons dat vertellen.
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JDN
    antwoordde
    Ik heb nog niet durven updaten, een alfabetisch gesorteerde favorietenlijst lijkt me nog erger dan het tot nu toe was.
    Is het zo dat (na de update) dit een vaste sortering wordt, of is het instelbaar. Dus een instelling waarbij je kunt kiezen voor "huidig" of "alfabetisch".
    Iemand al ge-update en dit kan aangeven?
    JDN in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Klopt. In elk geval is men bezig met sorteren, een eigen indeling ontbreekt nog, wie weer toekomstmuziek.
    Toekomst dromen?
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde

    Ik heb totaal geen idee welke muziek straks gedraaid wordt door Delta en Caiway.

    stofdoek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht

    Maar dan gaat het alfabetisch sorteren, wat nu gemaakt is, die aanbieders dan ook niet echt bij helpen.
    Klopt. In elk geval is men bezig met sorteren, een eigen indeling ontbreekt nog, wie weer toekomstmuziek.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X