Oorspronkelijk gepost door driepinter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
De Juni 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Werkt de favorietenlijst van de interactieve tv ontvanger inmiddels al wel ?Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jun 2023, 17:20.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
Ik ga het proberen uit te leggen :-). Volgens mij werkt het zo, maar als ik het mis heb zal ik eens doorvragen intern:
Als de TV het ondersteund is een voorwaarde. Stel je hebt meerdere apparaten aan je TV via HDMI aangesloten. In mijn voorbeeld een AppleTV mediaplayer en op een andere poort een STB van DELTA. En de AppleTV staat aan, en de TV aan maar de STB uit. Op het moment dat je de STB aanzet, wordt er via de HDMI een signaaltje meegegeven dat de STB HDMI actief is geworden en de TV automatisch omschakeld naar de HDMI van de STB. In het omgekeerde geval gebeurd hetzelfde maar zal worden overgeschakeld naar de AppleTV. De AppleTV ondersteunde dit al. Je hoeft dan dus niet handmatig van HDMI poort te wisselen.
Volgens mij werkt het zo.
Dat voordeel staat niet benoemd, wel de wijziging. Dank voor de reactie.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtIk vraag me nog steeds af wat onderstaande functie nu doet, ik moet nog steeds OOK mijn tv aanzetten naast de STB:- HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden
Dus wat is er nu feitelijk veranderd en met welk voordeel?
DELTA-TV-team
Als de TV het ondersteund is een voorwaarde. Stel je hebt meerdere apparaten aan je TV via HDMI aangesloten. In mijn voorbeeld een AppleTV mediaplayer en op een andere poort een STB van DELTA. En de AppleTV staat aan, en de TV aan maar de STB uit. Op het moment dat je de STB aanzet, wordt er via de HDMI een signaaltje meegegeven dat de STB HDMI actief is geworden en de TV automatisch omschakeld naar de HDMI van de STB. In het omgekeerde geval gebeurd hetzelfde maar zal worden overgeschakeld naar de AppleTV. De AppleTV ondersteunde dit al. Je hoeft dan dus niet handmatig van HDMI poort te wisselen.
Volgens mij werkt het zo.
Laat een reactie achter:
-
Ik vraag me nog steeds af wat onderstaande functie nu doet, ik moet nog steeds OOK mijn tv aanzetten naast de STB:- HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden
Dus wat is er nu feitelijk veranderd en met welk voordeel?
DELTA-TV-team
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Het Demokanaal staat niet vermeld zie ik en de Tizenapp ook nog niet.
Wel deze:- HDMI CEC Attention aangezet, bij aanzetten van de STB zal indien de aangesloten TV het ondersteund de HDMI poort van de STB actief worden
Dat scheelt dan 1 druk op een de knop TV aan. Deze update staat overigens nog niet klaar.
En deze:- per 1 juni a.s. afschakeling van de zender Extreme sports (152) zoals aangekondigd op : https://www.delta.nl/wijzigingen2023/
Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 May 2023, 20:20.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Worrelsik Bekijk bericht
Is Webtv iets anders dan webOS?
Ik zou nl. graag op een LG televisie gebruik willen maken van een app in plaats van een los Amino kastje waardoor ik nu nog gebruik moet maken van 2 afstandbedieningen.
Webtv is tv kijken via de browser
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtFebruari 2023
...
Webtv | Software versie: v2.13.2
Aanpassing in melding als je boven 95% (190u) van je opnamecapaciteit zit
Bugfixes en verbeteringen
TV App (Android) | Software versie: v2.14.1
...
Ik zou nl. graag op een LG televisie gebruik willen maken van een app in plaats van een los Amino kastje waardoor ik nu nog gebruik moet maken van 2 afstandbedieningen.
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Nieuws van 6 dagen terug.....
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
kan het zijn dat je via Coax keek?
In 2022 heeft het heel even gewerkt, maar er bleken problemen waardoor het voor de meeste zenders is teruggedraaid.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: