Oorspronkelijk gepost door ilankroon
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Het updaten van een Smart-box werkt precies hetzelfde als bij een Chromecast (Google TV).
Instellingen > Systeem > Over het apparaat > Systeem-updateLaatst bewerkt door driepinter; 18 Dec 2024, 17:13.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
"Dit kan overal, behalve hier."
Korreltje zout; je hebt niet 'overal' getest toch. Software vergelijken met auto's...mwaah...Het heel vaak vragen zal het ook niet versnellen denk ik.
Ik vraag me af wat het percentage tijdsgebruik van de Delta TV app is, dwz % live tv kijken vs. % opnames terugkijken. Ik kijk bijna uitsluitend terug (op sport na), zodat ik daarom intros, reclames, flauwe onderwerpen, stille momenten, saaie delen, etc. lekker kan doorspoelen. Ik spoel erg vaak delen van programma's door. Maar misschien ben ik hier slechts een uitzondering in? Voor mij is nml 1 van de belangrijkste functionaliteiten van een video speler, het vooruit/achteruit skippen (buiten start/pauze/stop).
En mbt vragen, als niemand er iets van zegt, zal het een lage prioriteit blijven. Klagen mensen er wel veel over, dan kan dat helpen met de prioriteit. Dus iedereen spandoeken maken, en op naar Delta...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDan moet het wel over de hele linie zo werken en niet alleen toevallig bij opnames.
De functionaliteit zit ook bij begin gemist of terugspoelen in een huidige uitzending.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
Geen problemen met een korrel zout, maar heb van niemand nog een relevant tegenvoorbeeld gehoord. Ik heb de grote spelers, zoals Netflix, Prime, Youtube, Max, SkyShowtime toch wel getest hierop. En als je een beetje verdiept in UI en UX, waar die grote streamers veel geld aan uitgeven!, dan wil je als kleiner bedrijf je UI toch wel daarop een beetje afstemmen, en niet het wiel helemaal opnieuw willen uitvinden, in de hoop met een veel kleiner budget het beter te weten (en uiteraard uitzonderingen daargelaten!)
Voor mij is nml 1 van de belangrijkste functionaliteiten van een video speler, het vooruit/achteruit skippen (buiten start/pauze/stop).
En mbt vragen, als niemand er iets van zegt, zal het een lage prioriteit blijven. Klagen mensen er wel veel over, dan kan dat helpen met de prioriteit. Dus iedereen spandoeken maken, en op naar Delta...DELTA-TV-team
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
maar zoals ik al aangaf, hebben de knoppen Links en Rechts tijdens het afspelen van een opnamen GEHEEL GEEN FUNCTIE in de Android TV app. Dus het werkt niet zo over de hele linie.- Eenvoudiger een dag vooruit en terug in de TV Gids
- Bugfixes en verbeteringen
- 1 Like
Reageer
-
Zonet even de nieuwe WebOS v2.8.4 app zitten bekijken er zit nu een introductie & uitleg in van een paar minuten.
En je kunt met kanaal-up een dag vooruit in de tv gids en met kanaal-down een dag terug, dat maakt het bladeren in de tv gids wel sneller.Laatst bewerkt door driepinter; 23 Dec 2024, 20:09.
- 2 Likes
Reageer
-
Hoi Ik ben net nieuw bij Delta de nieuwe Animo Amigo werkt prima maar mis toch wel wat Ziggo Next dingetjes
Ik mis verder kijken op ander device en zien wat er afspeelt op ander device./ Kinderslot elke keer invoeren bij zender wisseling ( Ziggo onthoud dit een minute)
/200 uur i.p.v. 400 uur opname tijd (vraag mij af of dit de ruimte is op de Amigo ?)
geen integratie mogelijk via Home Assistent
verder prima service bij Delta.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Petjes.nl Bekijk berichtHoi Ik ben net nieuw bij Delta de nieuwe Animo Amigo werkt prima maar mis toch wel wat Ziggo Next dingetjes
Ik mis verder kijken op ander device en zien wat er afspeelt op ander device./ Kinderslot elke keer invoeren bij zender wisseling ( Ziggo onthoud dit een minute)
/200 uur i.p.v. 400 uur opname tijd (vraag mij af of dit de ruimte is op de Amigo ?)
geen integratie mogelijk via Home Assistent
verder prima service bij Delta.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk berichtIk heb nog de "oude" versie en krijg geen updates te zien, hoe update ik naar 2.10.2 (AndroidTV app) op mijn Android tv box?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk berichtHi,
Nog steeds geen update en idd ook testgroep
Laatst bewerkt door driepinter; 3 Jan 2025, 09:58.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer