Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Love Nature werk, is helaas HD, waar is de 4K variant? Wanneer komt deze?

Overigens hier geen beeld!
    Op WebTV, Android en Android TV werkt het nu.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Luister ik ook naar maar dan wel graag Decibel Randstad want op DAB+ krijg je in Zeeland alleen Decibel Eindhoven.
      Ja, klopt, Maar graag Decibel (Randstad) toevoegen, ik als lid van Delta internet en zendermanager van Decibel moet natuurlijk wel kunnen luisteren via Delta

Reageer

• Postief stukje van Jarco Kriek jammer dar hij niet bij de woordvoerder heeft gevraagd hoe het zit met Love Nature 4K en ESPN UHD.

ESPN UHD wachten we al 2 jaar op, Love Nature 4K lag voor de hand aangezien Ziggo en KPN deze leveren en dit dus contractueel sowieso geen probleem lijkt.

Opnieuw zakt me de moed in de schoenen, wordt het dan nooit een keer iets met UHD en 4K?
        https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...-zenderaanbod/

Reageer

.... jammer dar hij niet bij de woordvoerder heeft gevraagd hoe het zit met Love Nature 4K en ESPN UHD.
          Delta waagt zich hier niet aan(een uitspraak)....lijkt me toch wel duidelijk aangegeven in het stukje...
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Delta waagt zich hier niet aan(een uitspraak)....lijkt me toch wel duidelijk aangegeven in het stukje...
            Je weet nooit bij de stukjes van Jarco of dat zijn eigen mening is of dat een woordvoerder dit heeft geroepen.
            Volgens mij is hier door Jarco geen navraag over gedaan.

Reageer

Je weet nooit bij de stukjes van Jarco of dat zijn eigen mening is of dat een woordvoerder dit heeft geroepen.
              Volgens mij is hier door Jarco geen navraag over gedaan.
              Hij lijkt op U dus..... 🤣
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Hij lijkt op U dus..... 🤣
                Daar heeft iedereen wel eens last van, meetal zet ik er wel bij wanneer het mijn mening is of visie.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Ja, klopt, Maar graag Decibel (Randstad) toevoegen, ik als lid van Delta internet en zendermanager van Decibel moet natuurlijk wel kunnen luisteren via Delta
                  Je oproep heeft geluk gehad !

https://webtv.delta.nl/#/live/radio/864

Daar ben ik blij mee
                  Laatst bewerkt door driepinter; 3 Jul 2023, 10:30.

Reageer

Je oproep heeft geluk gehad !

https://webtv.delta.nl/#/live/radio/864

Daar ben ik blij mee
                    Wij ook! Thanks!! We hebben het op onze socials gemeld :-)

Reageer

Postief stukje van Jarco Kriek jammer dar hij niet bij de woordvoerder heeft gevraagd hoe het zit met Love Nature 4K en ESPN UHD.

ESPN UHD wachten we al 2 jaar op, Love Nature 4K lag voor de hand aangezien Ziggo en KPN deze leveren en dit dus contractueel sowieso geen probleem lijkt.

Opnieuw zakt me de moed in de schoenen, wordt het dan nooit een keer iets met UHD en 4K?
                      https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...-zenderaanbod/
                      Waardeloos joh. We leven in fucking 2023. En het trieste is nog dat een medewerker op twitter van delta zei dat er dit jaar wel in 4k uitgezonden zal gaan worden. En espn ook in uhd zou komen. Maand opzegtermijn. Dus als ik dit jaar nog geen espn in uhd hebt. Stap ik lekker over naar kpn. Wat ik ook schandalig vindt, is dat ze op de coax gewoon de bitrate minder hebben dan voorheen. Waardoor Espn er bij voetbal waardeloos uit ziet. Op npo is de voetbal ook minder als voorheen. Ze kiezen kwantiteit boven kwaliteit. Wel lekker de prijzen omhoog gooien van espn compleet e.d. En dan nog mindere kwaliteit aanbieden. Best schandalig! Snap wel dat steeds meer mensen overstappen

Reageer

• De Juli 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

https://www.delta.nl/televisie/updates/

De paarse (lila) kleuren in de huisstijl zijn weg dat is wel een verbetering.
                        Bijgevoegde bestanden
                        Laatst bewerkt door driepinter; 6 Jul 2023, 11:14.

Reageer

De Juli 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

Iemand de webos update van delta tv van deze maand al gedaan? Hoe is het beeld nu interactief met de app op de lg tv`s?

Reageer

De Juli 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

Deze heb ik ooit doorgegeven. Het oogde ook heel slordig en niet functioneel,
                            Goede aanpassing 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                            De programmainfo op de apps vindt ik ook prettiger.

In elk geval is alles volop in beweging, in tegenstelling tot wat hier wel eens gemeld wordt.
                            Dollby en geluidssporen fixen en 4K en UHD zijn nu nog de grote topics.
                            Lokalen toevoegen is men mee bezig en look and feel ook.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Jul 2023, 09:23.

Reageer

• Nu nog alle zenders beschikbaar stellen op apple en android devices.

En niet schermen achter "het mag niet", zolang deze kanalen achter een inlog zitten mag het wel. Er zijn namelijk talloze apps waarbij dit gebeurd die netjes updates krijgen, denk hierbij aan: Dumpert, Reddit, TikTok etc.

Daarnaast doet bv Film1 in de nacht ook vieze dingen uitzenden ;-)

Reageer

• Nu nog op de coax alles in HD!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X