Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Laatst bewerkt door driepinter; 5 Aug 2024, 14:30.
- 1 Like
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe Augustus 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Maar ik zie geen Dolby voor Android TV
Laat een reactie achter:
-
Jammer dat ze nog steeds geen echte verbeteringen op de android-TV app gemaakt hebben. Ik mis nog steeds heel erg:
* toevoegen van skip -10 seconde (links op remote) en +30 seconde (rechts op remote) (zoals elke andere media speler dit doet) - want nu doet links en rechts helemaal niets tijdens terugkijken, en moet ik 7 (zeven!) knoppen indrukken om 30 seconde vooruit te gaan... Stel je voor dat je de olympische openingsceremonie van 4 uur wilt terugkijken, en wilt vooruitspoelen...
En hier zouden ze ook een verbeterslag kunnen maken:
* programma info verbeteren, zodat duidelijk #seizoen/afl. te zien is, en ook ter voorkoming van herhalingen opnemen, wanneer niet nodig
* tijdens opname is het niet mogelijk om het programma alvast terug te kijken, en je moet wachten tot opname is afgelopen (want een opname kan je op bv sbs/rtl wel vooruit spoelen)
Laat een reactie achter:
-
De Augustus 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Maar ik zie geen Dolby voor Android TV
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtDaar is die Bordewolk een wandelend voorbeeld van.Laatst bewerkt door JanPietJoris; 2 Aug 2024, 19:57.
- 3 Likes
Laat een reactie achter:
-
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk berichtIs er al bekend wanneer de nieuwe boxen komen? Ben deze k**** kastjes zat. Blijven vastlopen of zie beelden paar keer achter elkaar omdat hij hapert. En kom aub met opmerking installeer app op tv (tv net te oud).
🤔 moet ik ook het forum stalken, ongein verkondigen en delta/caiway zwart maken op diversen fora om aan een pilot mee te kunnen doen.
Je legt je grootste criticasters met extraatjes zoals als eerste de nieuwste apparatuur en als eerste toegang tot testsoftware in de watten. En plots blijken je grootste criticasters je beste ambassadeurs te zijn.
De grote providers zijn hier vanaf gestapt omdat op langere termijn dit concept doodlopend bleek te zijn. Veel personen die in de watten werden gelegd die gingen te veel in zichzelf geloven en werden te overmoedig. En klapten bijvoorbeeld veel bewust uit de school om belangrijk over te komen.
- 3 Likes
Laat een reactie achter:
-
Is er al bekend wanneer de nieuwe boxen komen? Ben deze k**** kastjes zat. Blijven vastlopen of zie beelden paar keer achter elkaar omdat hij hapert. En kom aub met opmerking installeer app op tv (tv net te oud).
🤔 moet ik ook het forum stalken, ongein verkondigen en delta/caiway zwart maken op diversen fora om aan een pilot mee te kunnen doen.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtBor, versprak zich een beetje. Hij heeft namelijk die versie als tester wel. Maar mag dit nog niet openbaar kenbaar maken.
- 3 Likes
Laat een reactie achter:
-
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Excuus, dit is onjuist. Foutje van mijn kant en verkeerd gekeken en gelezen
Ik denk dat hij zijn glazen bol ,moet laten nakijken door Eucaliptavermoed ik
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.