Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Ik zag je opmerking niet als kwetsend oid, maar ik werk dan ook al een aantal jaartjes op de klantenservice, dus i had worse Daarnaast ben ik ook geen snowflake die vaak professioneel gekwetst zijn

    Mijn functie is ook gewoon medewerker klantenservice, dus wat je aan de telefoon kan vragen kan je ook hier vragen, maar het forum zelf is wel meer gericht op klant helpt klant waarbij de moderators het in goede banen leiden. Het is wel zo dat ik vanuit deze functie wel relatief makkelijk contacten kan leggen met andere afdelingen wat ik ook vaak doe. Ik ben niet echt een vraagbaak, maar als iemand met een vraag komt waar niemand een antwoord op weet, dan probeer ik wel een antwoord te kunnen vinden.
    Dank je voor de toelichting.

    Reageer


    • Reageer


      • Ja ik weet de oplossing gewoon weer alle restricties uitzetten haha.
        Ik had voorheen echt nooit geen problemen met DIT maar afgelopen tijd is het wel heel ernstig allemaal.

        Zoals ik al eerder zei DIT was tot voor kort een fantastisch product wat ik iedereen aan zou raden.
        Kun je niet een beetje chanteren daar dat ze de restricties eraf gooien Matthijs? :P

        Reageer


        • Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
            Ja ik weet de oplossing gewoon weer alle restricties uitzetten haha.
            Ik had voorheen echt nooit geen problemen met DIT maar afgelopen tijd is het wel heel ernstig allemaal.

            Zoals ik al eerder zei DIT was tot voor kort een fantastisch product wat ik iedereen aan zou raden.
            Kun je niet een beetje chanteren daar dat ze de restricties eraf gooien Matthijs? :P
            Was het maar zo een feestje! :P Helaas kan dat niet...

            Weet wel dat we er echt mee bezig zijn en dat we het zo spoedig mogelijk oplossen. Hierbij daarom een kleine update:
            We zijn momenteel een test aan het uitvoeren voor met betrekking tot opnames, geluid en beeld freezes en andere zaken.
            Als de test goed uitpakt, zullen we de update zo spoedig mogelijk uitrollen op de ontvangers van onze klanten.

            Reageer


            • Op het randje van off-topic: Ik heb ooit als ict-er een vrij grote storing meegemaakt ergens in onze mooie provincie.
              Degene die aan de oplossing aan het werken was, was op meerdere schermen tegelijk magie aan het verrichten en ik stond hem bloednerveus steeds op zijn schouder te tikken: Weet je wel hoeveel mensen er niet kunnen werken. Hij gaf een even waar als kort antwoord: Je kunt kiezen: Op mijn schouder blijven tikken en vragen hoe lang het nog duurt, dan duurt het langer. Of weg gaan, dan ben ik over 10 minuten klaar. Zat wat in

              Reageer


              • Oke ik ben benieuwd, kan nu sommige programmas op sbs ook niet opnemen of terugkijken, on the plus side heb gister een film opgenomen op rtl7 en kon ook de reclames er van doorspoelen! Dat was wel fijn.. aan de andere kant kan ik op rtl7 en 8 heel veel niet opnemen, valt dit onder de rtl policy of is dat een delta probleem?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
                  Oke ik ben benieuwd, kan nu sommige programmas op sbs ook niet opnemen of terugkijken, on the plus side heb gister een film opgenomen op rtl7 en kon ook de reclames er van doorspoelen! Dat was wel fijn.. aan de andere kant kan ik op rtl7 en 8 heel veel niet opnemen, valt dit onder de rtl policy of is dat een delta probleem?

                  Ook kan ik een opname voor a.s. zondag RTL4 niet instellen. Opmerking is dat desbetreffend programma niet opgenomen kan worden.
                  Waarom heb ik dan in godsnaam dit pakket van Delta, wanneer je niet alles kunt opnemen ?:@

                  Reageer


                  • DIT; wat was het een goed idee, maar nu slaat het totaal nergens op!!
                    Het verplicht reclames kijken bij opnames is totaal niet service gericht.
                    Ik wil best een paar euro's meer betalen als ik dan normaal kan doorspoelen maar dat wordt niet gevraagd!
                    En zoals al eerder werd gezegd, testen doe je niet op klanten maar in je eigen test omgeving.

                    Met de huidige restricties in combinatie met een knullig functionerend ip-ontvanger zeg ik m'n abonnement liever op dan dat ik nog langer als proefkonijn gebruikt wordt!
                    Hopelijk word er eens goed geluisterd door personen die wel wat te zeggen hebben binnen Delta want dit kan zo niet langer.
                    Als er op korte termijn niets veranderd stopt ik dus hiermee en hoop samen met mij vele anderen.
                    GrtZ :@

                    Reageer


                    • Hierbij precies herzelfde probleem als Etthienne,

                      Zondag met Delta tv een film gekeken en opgenomen omdat ik het niet uit kon kijken. Gisteren opname afgespeeld, blijkt dus dat de hele film vanaf begin af aan afgespeeld moet worden, en er dus een uur doorgespoeld moet worden, dit tot mijn ergernis. Want ik was er toch zeker van dat ik na een uur film kijken ik het pas had opgenomen. Maar goed, even doorspoelen en verder kijken.. Althans dat dacht ik, blijkt dat ik niet kan doorspoelen. Op de meeste zenders is het zelfs niet mogelijk is door te spoelen. Zeer frustrerend.

                      De groeten

                      Reageer



                      • Wat je wel en niet kunt doorspoelen (|>|>) staat op Zenderoverzicht 27-05-2019

                        Reageer


                        • Bedankt voor de reactie,

                          Heel erg jammer dat het niet mogelijk is zonder een nieuw abonnement af te sluiten,

                          Dan heb jk nog een vraag, klopt het dat sinds kort pas mogenlijk is ziggo sport programma's op te nemen?

                          ??Want afgelopen jaar kon dit bij mij niet.

                          Reageer


                          • Dat weet ik niet zodat beter een Moderator dit verder kan toelichten, maar zo te zien volgens de lijst niet.

                            Opnemen van Ziggo Sport via DELTA Interactieve TV kan inderdaad niet, dat is een beperking opgelegd door de contenteigenaar, maar wanneer je Ziggo Sport Totaal afneemt, dan kan je ook gebruik maken van Ziggo Sport GO.

                            Bron
                            Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jul 2019, 12:35.

                            Reageer


                            • Oke jammer

                              Reageer


                              • Zolang Endemol (enzovoorts) het niet wil, gaat het niet gebeuren.
                                Enige wat op dit moment werkt tegen de alles betalende reclame te skippen is een humax recorder (fox C bv of dergelijke).
                                Wat er in de toekomst mee gaat gebeuren, time will only tell.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X