Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT is jouw kans: denk met ons mee!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door tvriet
    Oorspronkelijk gepost door ovdtier
    Oorspronkelijk gepost door Mosselman
    Fijn dat iemand het kan vergelijken met IPTV van KPN. Dan weet Delta tenminste waar ze allemaal nog aan moeten sleutelen. Ik adviseer Delta voorlopig maar geen toeslag te vragen voor DIT aangezien het product nog in de embryo fase zit. Tevens lees ik op totaal TV dat veel mensen het kastje ook oerlelijk vinden in die spierwitte kleur. Misschien kan Delta hier iets mee als ze een nieuwe lading DIT ontvangers bestellen?

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/klach...-tv-bij-delta/

    Reageer


    • #62
      Zie daar de Humax 5200c icm een extra Smartcard .
      Twee programma's tegelijkertijd opnemen en een derde kijken op je tv.

      Reageer


      • #63
        Ip tv is opzich ook niet veel beter qua optie's. meerdere programma's opnemen of de gids dat kon ook al met verschillende boxen met een smartcard de humax of een samsung kon dat ook al. Wat wel een voordeel is dat het in een cloud staat en dat je met verschillende iptv boxen uit de cloud kan kijken dus dat gaat makkelijker en de beeld kwaliteit zou beter moeten zijn en niet meer over de coax gaan waar door je meer data kan geven. Dus bijvoorbeeld waar geen ondertiteling standaard bij zit deze wel aanbieden een beter interactieve gids deze zat ook al wel bij de duurdere decoders maar dat zou dus op een goedkoper manier kunnen.

        Maar goed wat Delta denk ik niet helemaal goed heeft gedaan is een aparte lijn / spoor heeft gemaakt voor de ip tv, op het moment dat iemand een ip tv aansluit dat die direct verbinding maakt met een aparte server (noemen hem iptv server), en op alle kabels een spoor reserveren ( iptv spoor) die alleen daarvoor kan en mag gebruikt worden. Zo is er geen last van ander verkeer en is er makkelijker een iptv storing op te sporen, voor alle grote gemeentes (of een andere verdeling) een aparte server die het signaal kan om zetten.

        Nu maakt het signaal onderdeel uit van het internet, dus kort weg het het heeft geen vast plaats in het netwerk of een aparte baan. het heeft de zelfde regels als bijvoorbeeld de data als een mail die je verstuurd of een youtube film die kijkt.

        Ze mogen niet standaard voorrang regels geven op data maar ze mogen wel een aparte baan reserveren op het moment dat je dat zelf wilt, en dat is als je dat afsluit / algemenen voorwaarden wordt het dan. Dus voor dat mensen beginnen over data regels en voorrang dat is hier niet gaande, dat is bijvoorbeeld als je data buitensluit van overige, zo als je bijvoorbeeld wat t mobile heeft gedaan, spotify muziek niet meenemen in de data bundel. Dus alle muziek die je via spotify luisterde hoefde je geen data kosten over te betalen. Ik praat hier over een aparte spoor / baan reserveren voor ip tv. direct naar de server .
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Dominique
          de beeld kwaliteit zou beter moeten zijn en niet meer over de coax gaan waar door je meer data kan geven.
          deze zin snap ik even niet
          immers, buiten de deur gaat alles over coax, d.w.z. het laatste stukje.
          binnen gaat gewone TV over coax en IPTV over ethernet.

          ovrigens een duidelijke visie, die ik helemaal onderschrijf.
          de vraag is alleen of Delta bereid is om de benodigde investeringen hiervoor te doen.
          en daar twijfel ik aan. kijk maar naar de beeldkwaliteit van opnames.
          die is duidelijk minder dan reguliere uitzendingen.
          m.a.w. kennelijk is men niet van zins om de benodigde opslagcapaciteit te reserveren.
          in plaats daarvan wordt de stream verkleind naar een lagere kwaliteit.

          iets anders: "Dit is jouw kans.................."
          maar waar zijn de reacties van Delta/Zeelandnet ??

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Dominique
            Maar goed wat Delta denk ik niet helemaal goed heeft gedaan is een aparte lijn / spoor heeft gemaakt voor de ip tv, op het moment dat iemand een ip tv aansluit dat die direct verbinding maakt met een aparte server (noemen hem iptv server), en op alle kabels een spoor reserveren ( iptv spoor) die alleen daarvoor kan en mag gebruikt worden. Zo is er geen last van ander verkeer en is er makkelijker een iptv storing op te sporen, voor alle grote gemeentes (of een andere verdeling) een aparte server die het signaal kan om zetten.

            Nu maakt het signaal onderdeel uit van het internet, dus kort weg het het heeft geen vast plaats in het netwerk of een aparte baan. het heeft de zelfde regels als bijvoorbeeld de data als een mail die je verstuurd of een youtube film die kijkt.

            Ze mogen niet standaard voorrang regels geven op data maar ze mogen wel een aparte baan reserveren op het moment dat je dat zelf wilt, en dat is als je dat afsluit / algemenen voorwaarden wordt het dan. Dus voor dat mensen beginnen over data regels en voorrang dat is hier niet gaande, dat is bijvoorbeeld als je data buitensluit van overige, zo als je bijvoorbeeld wat t mobile heeft gedaan, spotify muziek niet meenemen in de data bundel. Dus alle muziek die je via spotify luisterde hoefde je geen data kosten over te betalen. Ik praat hier over een aparte spoor / baan reserveren voor ip tv. direct naar de server .
            Dit systeem kent men wel bij glasvezel daar worden VLAN-ID's gebruikt om de verschillende soorten netwerkverkeer van elkaar te scheiden.

            bv: vlan-id 34 voor voip en internet en vlan-id 4 voor IPTV.

            Maar dit zal niet mogelijk blijken want een consumenten router ondersteunt dit niet.

            Een professionele router wel zoals de Netgear ProSafe

            En tevens moet de provider dit natuurlijk dan ook (deze indeling) wel meezenden.

            Info

            Reageer


            • #66

              Reageer


              • #67

                Reageer


                • #68
                  Ik heb opnieuw opgestart en krijg nog steeds 41 programma's als ik Greys Anatomy aan klik, in de kantlijn staat steeds 6 x dezelfde datum, van 20 mei tot 26 mei.Klik ik op de verschillende data zie ik steeds een andere titel. Openen lukt niet.
                  Om een programma te zoeken moet je door alle plaatjes scrollen. De serie Line of Duty, is vanavond uitgezonden staat ergens onderaan in het overzicht van gemist, klik ik het aan krijg ik Hinterland. zucht...ik word hier zo moe van.
                  Waar kan ik de ontvanger terug inleveren, ben bang dat ik daar over enkele maanden voor moet gaan betalen...

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Alcedo
                    Ik heb opnieuw opgestart en krijg nog steeds 41 programma's als ik Greys Anatomy aan klik, in de kantlijn staat steeds 6 x dezelfde datum, van 20 mei tot 26 mei.Klik ik op de verschillende data zie ik steeds een andere titel. Openen lukt niet.
                    stuur maar een email naar [email protected]
                    dan kan het doorgegeven worden, want dit klopt echt niet.

                    Reageer


                    • #70
                      Grey's Anatomy is uitgezonden op dinsdag 22 mei.
                      als je de bovenste van 22 mei kiest, dan kun je er wel naar kijken.

                      Reageer


                      • #71
                        Komt er ook een zwarte versie van het DIT kastje?
                        Ik vind eerlijk gezegd het wit erg lelijk.

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door teut
                          Komt er ook een zwarte versie van het DIT kastje?
                          Ik vind eerlijk gezegd het wit erg lelijk.
                          Daar zijn tot nu toe geen plannen voor.

                          Reageer


                          • #73

                            Reageer


                            • #74
                              Er is op OZ beweerd dat ze coulant zouden zijn met opzeggen.
                              Verwijs daar naar.

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door ericvelde
                                Nu enkele weken contact gehad of ze het gewraakte kastje (DELTA Interactieve TV is misleidend) terug willen nemen.
                                Dat willen ze wel, maar moet evengoed nog blijven betalen!
                                Heel erg vreemd Delta.
                                dat is inderdaad erg vreemd.
                                onlangs was "ergens" te lezen, dat men coulant zou omgaan met het retourneren van DIT.
                                ik weet niet meer waar, misschien iemand anders.
                                stuur om te beginnen maar es een email naar [email protected]
                                vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X