Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT is jouw kans: denk met ons mee!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
    Een blauw schermpje met witte letters:
    Error
    E016-0
    No permission to vieuw this chanel
    To update your subscription,call 0118-22 55 00
    Your clientnr is: (dan een nummer maar dat zet ik hier maar niet)
    Dan moet je even bellen met de klantenservice, dit is een bekend CA probleem in DIT, als het goed is weet de klantenservice nu gelijk wat ze moeten doen

    Reageer


    • #32
      Opgelost.....

      Reageer


      • #33
        [quote=Ferry]Beste forumleden,

        De meeste leden zijn op de hoogte dat wij onlangs een nieuw product hebben mogen uitbrengen, namelijk: DELTA Interactieve TV

        Reageer


        • #34
          Merkte laatst ook op dat soms als je bij opnames selecteerd met de gele knop en erna op de rode knop drukt om te verwijderen komt het laadrondje in beeld maar vervolgens blijft hij daar op hangen en gebeurt er niets, met exit krijg je deze dan wel weer weg maar is de opname niet verwijderd.

          Ook bij het selecteren van meerdere opnames met de gele knop werd alleen degene verwijderd die als eerst geselecteerd was de overige niet, dit is 1 keer voorgekomen.

          Het verwijderen door eerst in de opname te gaan en dan verwijderen te kiezen heeft tot nu toe nog altijd goed gewerkt.

          Verder zou een zoekfunctie in het gemist systeem inderdaad handig zijn.
          Mischien een "hervat laatst afgespeelde programma" in het eerste menu scherm, ik switch vaak tussen een programma terugkijken en radio, en dan moet steeds heel het menu weer doorlopen.

          Reageer


          • #35
            het gebeurt bij mij regelmatig als ik via het DIT kastje dat het beeld ineens stopt net ofdat er iemand op pauze drukt kan hier wat aan gedaan worden
            en teletekst erop zou wel makelijk zijn

            Reageer


            • #36
              Vraagje: gaat het mogelijk worden om een lopende opname te bekijken en door te spoelen wanneer er reclame komt ?
              Dit kan namelijk met de Humax wel ! is wel zo handig zodoende kan je een hoop meer per avond kijken zeker RTL programma's ...

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door PaulPC
                Vraagje: gaat het mogelijk worden om een lopende opname te bekijken en door te spoelen wanneer er reclame komt ?
                Dit kan namelijk met de Humax wel ! is wel zo handig zodoende kan je een hoop meer per avond kijken zeker RTL programma's ...
                Het doorspoelen is niet bij iedere zender mogelijk. Dit heeft te maken met rechten vanuit de zenders, die dienen dit toe te staan.
                Maar de voornaamste inkomsten komen nog steeds voort uit reclame, dus ik voorzie dat dat voorlopig niet zal gebeuren...

                Reageer


                • #38
                  Even een kleine update van onze kant!

                  Aankomende week, uit m'n hoofd op 3 mei, voeren we een update door voor IPTV. Dit is een kleine update met wat bugfixes.
                  Tevens hopen we hiermee de fix aan te kunnen leveren voor het probleem met ondertiteling op Travel Channel en Animal Planet.

                  Mochten er nog vragen zijn hierover, stel ze gerust. Anders wens ik jullie alvast een fijne Koningsdag en een goed weekend!

                  Reageer


                  • #39
                    Ook ik wil graag een poging wagen een IPTV "duit in het zakje te doen"

                    IPTV Ontvanger in gebruik sinds

                    16 Maart 2018

                    Details abonnement en gebruikte opstelling

                    - Alles-in-1 Premium internet (150 Mbit/S Down & 15 Mbit/S Up)
                    - Delta Router met daaraan gekoppeld een Netgear R7000 in wireless AP mode op 2.4gHz & 5gHz
                    - Delta IPTV ontvanger via RJ45 UTP kabel rechtstreeks aangesloten op het Delta modem/ router.
                    - Philips 49PUS7502 televisie met een Quantis Interactieve CI+ Module (1.3)

                    Beeldkwaliteit ontvanger bij dagelijks gebruik

                    Tja.....hier is natuurlijk al het nodige over geschreven. En wat dat betreft moet ik de meeste forumleden groot gelijk geven m.b.t. de beeldkwaliteit van deze ontvanger. Wanneer ik televisie kijk via DVB-C (je gebruikt dan de interne digitale ontvanger die in de televisie is ingebouwd) is de beeldkwaliteit vele vele vele malen scherper dan wanneer het beeld via de IPTV ontvanger loopt. De IPTV ontvanger lijkt een soort van "waas" over het beeld te hebben. Terwijl dit via het rechtstreekse televisiebeeld absoluut niet het geval is. En ja......vele leden geven aan dat het beeld via de IPTV ontvanger wel "went". En dat klopt......na een aantal dagen weet je niet beter. Maar ga daarna maar eens terug naar het rechtstreekse tvbeeld.......dan zie je echt een wereld van verschil.
                    En dat is jammer!!! Zonder in details te willen treden, of waar dit nou precies aan kan liggen.......het moet toch niet zo heel erg lastig zijn om daar iets aan te veranderen. Of het moet een bewuste keuze zijn van Delta om te knijpen om zo bandbreedte te besparen.

                    Geluidskwaliteit

                    Ook hierbij geldt hetzelfde verhaal als boven........geluidskwaliteit rechtstreeks vanaf het digitale signaal uit de televisie (via DVB-C) klinkt glashelder. Het geluid via de IPTV ontvanger klinkt alsof het geknepen wordt. Alsof er een MP3 op een wat mindere "bitrate" is opgenomen. Het blijft dan wel digitaal, maar de geluidsbeleving ontbreekt. Dolby is voor mij nog niet zo belangrijk. Een goede geluidskwaliteit als basis is voor mij veel belangrijker.

                    Wat losse manco'sPositief en mindere belangrijke zaken

                    Reageer


                    • #40
                      vanavond moest ik in eens opnieuw inloggen.
                      kennelijk is er een update is geweest.
                      gekeken naar de kwis 2 voor twaalf van een week geleden.
                      echter, lipsync was niet goed.
                      ook de beeldkwaliteit is niet zo goed als coax-TV.
                      zelfs snelle hoofdbewegingen haperen soms.
                      en dat is toch wel jammer.

                      is er inderdaad een update geweest ??

                      Reageer


                      • #41
                        @Marc......Ik gebruik nog teletekst en er zullen er vast veel meer zijn.
                        Als slechthorende is ondertiteling onmisbaar bij nederlands talige programma's,vooral met die irritante achtergrondgeluiden.
                        Dus voor mij is teletekst WEL belangrijk en het zou fijn zijn als het zou werken,ook bij terugkijken of gemist.

                        Reageer


                        • #42
                          op zaterdag 28-4 gekeken naar de opname van 2 voor 12 van 27-4.
                          helaas is de opname zeker 4 minuten te laat begonnen.
                          ik had toch echt het idee dat dit probleem ondertussen was opgelost.
                          maar helaas dus niet.

                          overigens was lipsync ook niet goed.

                          Reageer


                          • #43
                            Reactie op dit bericht. (zal het wat korter proberen te houden)
                            Ik heb alleen een Delta Modem, Wel dezelfde Netgear Router R7000, dus bij mij loopt alles via de Router. IPTV bekabelt aangesloten op het netwerk.

                            T.a.v. de beeldkwaliteit: Die is bij mijn goed, loopt alleen zo af en toe nog vast, wel meestal wel redelijk snel herstel.

                            T.a.v. de geluidskwaliteit: hier kan ik me wel bij aansluiten, al lijkt het soms wel uitzending verschillend.... maar het klinkt over het algemeen wat mat..

                            Uitzending gemist: hier mis ik een zoekoptie op basis tekst... of kijk ik hier op een of andere manier overheen ? of is een andere manier om handig te zoeken ?

                            De lipsync. is ook niet altijd scherp.

                            Kortom er zijn denk ik nog wat puntjes welke aandacht zouden moeten hebben denk ik.

                            Reageer


                            • #44
                              Wij hebben sinds de start de IPTV box in gebruik, de box is bedraad aangesloten op de 400/20 internetverbinding d.m.v. een eigen router. Dit werkt over het algemeen prima maar ik heb nog wel de volgende feedback:

                              We klagen al sinds het begin over het grote verschil in geluidsniveau tussen radio en tv. De box staat aangesloten op onze A/V receiver. Is er al zicht op een oplossing?

                              Op RTL4 ervaren we altijd dat het audio niet lipsync is, bij andere zenders over het algemeen niet.

                              NPO1 hakkelt regelmatig een paar seconden, op andere zenders geen probleem daarmee.

                              De grote vertraging tussen real-time en DIT is erg vervelend, met name bij tijd-kritische uitzendingen zoals 2 minuten stilte bij dodenherdenking of bij 2e scherm uitzendingen waarbij je binnen een bepaalde tijd moet reageren.

                              De time-outs voor radio en tv zijn buitengewoon vervelend. Iedere 3 uur moet je even van radio zender wisselen omdat de stream bewust gestopt wordt, bij TV is dit 6 uur meen ik.
                              Dit kan toch niet echt klantvriendelijk genoemd worden. De radio staat bij ons dagelijks vanaf 07:00 tot 18:00 aan, waarom moet ik dan verplicht 3 keer een handeling doen per dag om te kunnen blijven luisteren? Ik begrijp dat je als provider niet wil dat er een stream blijft lopen terwijl er niet naar gekeken of geluisterd wordt maar los dit dan anders op dan door bruut de stream te onderbreken.

                              Verder zou het mooi zijn als je de box vanuit een app / via een API o.i.d. kunt bedienen, zodat je de box kunt opnemen in je Home-automation systeem. We gebruiken hier momenteel Domoticz om onze verlichting, electrische apparaten, meterstanden, beveiliging, A/V reiceiver enz. te beheren en bedienen. Het zou mooi zijn dat ook de IPTV box aan/uit te zetten is en verder te bedienen is.
                              Als er ondersteuning zou zijn voor MQTT heb je een goede merk onafhankelijke oplossing voor het bedienen en beheren.
                              Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                                Even een kleine update van onze kant!

                                Aankomende week, uit m'n hoofd op 3 mei, voeren we een update door voor IPTV. Dit is een kleine update met wat bugfixes.
                                Tevens hopen we hiermee de fix aan te kunnen leveren voor het probleem met ondertiteling op Travel Channel en Animal Planet.

                                Mochten er nog vragen zijn hierover, stel ze gerust. Anders wens ik jullie alvast een fijne Koningsdag en een goed weekend!
                                Is er al iets bekend mbt deze update?
                                De firmware versie en software versie zijn bij mijn box ongewijzigd gebleven.

                                Mvg Marc

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X