Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT is jouw kans: denk met ons mee!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
    Je kunt beter deze pagina bekijken.

    Under the rules, a simple set-top box must not use more than 5 watts (W) of electrical energy in normal operation and 0.5 W in stand-by mode.

    Edit: Zie ook Directive 1275/2008
    https://tinyurl.com/yaxdn4

    en een leesbaarder document
    https://tinyurl.com/ydxqh4lz

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Oorspronkelijk gepost door driepinter
        @Jos

        Het zender overzicht is nu aangepast :

        2018-04-04 12:58:51
        Hier kloppen iig de gegevens over BBC2 nog steeds niet:
        https://files.delta.nl/2017/iptv/zen...actieve_tv.pdf
        en hier eveneens niet, terwijl ook de kanaalnummers van NPO nieuws etc. nog nie zijn aangepast:
        https://www.delta.nl/sites/default/f...tieve_tv_1.pdf

        Overigens heb ik verder niet alles uitgepluist, zou me niet verbazen als er meer is te vinden wat onjuist is.
        Overiegns al helemaal niet handig om twee verschillende dezelfde overzichten online te plaatsen, dat vraagt om problemen :8
        Heb je mss nog een 3e gevonden die wel juist is?
        Wat me nog het meeste stoort is, dat geen enkele moderator het nodig vind hier een reactie op te geven...dus ik geef het op!
        Ik ga advocaat van de duivel spelen: Ik denk dat de mods soms net zo verrast worden als de klanten. Er worden dingen live uitgerold, aangepast en geplaatst en webcare komt daar pas achter als bijvoorbeeld Jos er hier op wijst. Ik ben bang dat er bij Delta intern nog een beetje langs elkaar heen word gewerkt.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door loeffenr
          Waar ik echt niet goed van wordt is dat er zenders komen en gaan via programma gemist bij DIT. Bijv BBC One HD, NPO extra 1, NPO extra 2, NPO extra 3 kwam en was voor je het wist weer verdwenen zonder enige reden van Delta of te wel een betere communcatie met de klant graag hierover.

          Waar ik echt niet blij mee ben bij Dit was dat zo maar in eens Foxsports zenders verdwenen bij DIT programmagemist terwijl ik wel voor een compleet sportpakket betaal. Foxsports 3HD, Foxsports 4 HD, en Foxsports 5 kwam en verdween via programma gemist bij DIT zonder enige reden maar vooral geen overleg en correspondentie met de abonnee er over.

          Deze zenders zou ik graag weer terug willen zien bij DIT programma gemist:
          NPO extra 1
          NPO extra 2
          NPO extra 3
          Ketnet
          Fine Living HD (voor woning programma liefhebbers)
          Extreme Sports (voor liefhebbers die van extreme sporten houden)
          Nautical Channel HD (voor de zeilsport liefhebbers)
          Foxsports 3 HD
          Foxsports 4 HD
          Foxsports 5
          BBC One HD
          MTV HD (Dan bedoel ik de gewone MTV met programma's en niet de clips van MTV)

          Hoor van veel mensen dat ze graag hun eigen zenderpakket willen samenstellen via DIT
          Veel van het door jou bovenstaand genoemde zal te maken hebben met rechten
          en dus geld.

          Ik denk dat voor programma gemist gewoon betaald moet worden, dus een bedrag voor een bepaalde aflevering of serie.

          Wanneer dit wordt vervangen voor kijken met reclame (niet door te spoelen) zal het goedkoper worden.

          Zelf een pakket samenstellen zal er wel niet van komen KNIPRR is er tenslotte niet voor niks mee gestopt na twee jaar (het verdienmodel bleek niet haalbaar).

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter
            Oorspronkelijk gepost door loeffenr
            Waar ik echt niet goed van wordt is dat er zenders komen en gaan via programma gemist bij DIT. Bijv BBC One HD, NPO extra 1, NPO extra 2, NPO extra 3 kwam en was voor je het wist weer verdwenen zonder enige reden van Delta of te wel een betere communcatie met de klant graag hierover.

            Waar ik echt niet blij mee ben bij Dit was dat zo maar in eens Foxsports zenders verdwenen bij DIT programmagemist terwijl ik wel voor een compleet sportpakket betaal. Foxsports 3HD, Foxsports 4 HD, en Foxsports 5 kwam en verdween via programma gemist bij DIT zonder enige reden maar vooral geen overleg en correspondentie met de abonnee er over.

            Deze zenders zou ik graag weer terug willen zien bij DIT programma gemist:
            NPO extra 1
            NPO extra 2
            NPO extra 3
            Ketnet
            Fine Living HD (voor woning programma liefhebbers)
            Extreme Sports (voor liefhebbers die van extreme sporten houden)
            Nautical Channel HD (voor de zeilsport liefhebbers)
            Foxsports 3 HD
            Foxsports 4 HD
            Foxsports 5
            BBC One HD
            MTV HD (Dan bedoel ik de gewone MTV met programma's en niet de clips van MTV)

            Hoor van veel mensen dat ze graag hun eigen zenderpakket willen samenstellen via DIT
            Veel van het door jou bovenstaand genoemde zal te maken hebben met rechten en dus geld.

            Ik denk dat voor programma gemist gewoon betaald moet worden, dus een bedrag voor een bepaalde aflevering of serie.
            Wanneer dit wordt vervangen voor kijken met reclame (niet door te spoelen) zal het goedkoper worden.

            Zelf een pakket samenstellen zal er wel niet van komen KNIPRR is er tenslotte niet voor niks mee gestopt na twee jaar.
            We zijn natuurlijk een soort van verwend ook, zo gewend geraakt aan gemak en 'all you can eat' dat het steeds moeilijker is om te accepteren dat het niet overal kan.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door wewa
              Straks zit alles in Schiedam. Dan komt het vast en zeker allemaal goed

              https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...even~a9fdb22b/
              Ik hoop nog steeds dat Caiway en Delta (gokje: Caiway-merk hernoemen naar Delta?) een vruchtbare combi wordt. Ze zijn samen de derde speler in een markt die gedomineerd wordt door KPN en Vodaziggo. EQT zegt dat het ze niet om snel winst pakken gaat, kan dus best interessant worden.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Zie mijn zojuist geopende topic over een actueel zenderoverzicht...het is denk ik de 5e maal dat ik daar opmerkingen over maak!
                Ik voel me niet meer serieus genomen inmiddels....
                Met de huidige overzichten word je dus voor sommige kanalen helemaal verkeerd voorgelicht!
                Wederom bedankt voor je feedback, Jos. Ik heb dit ook doorgezet en ze zijn er bezig om de lijst aan te passen. Zodat hij gewoon klopt.

                Reageer


                • #23
                  Ik gebruik DiT nu een aantal weken.

                  Verbeteringen zouden kunnen zijn:
                  - Snelheid: Het gehele apparaat zou iets sneller door de menu's mogen werken(voornamelijk gids en programma info).
                  - Het geluid lijkt soms inderdaad iets achter te lopen op het beeld, voornamelijk bij opnames.
                  - Beeldkwaliteit zou iets beter kunnen maar omdat het een nieuw iets is neem ik aan dat dit vanzelf komt.
                  - Opnames, ik neem bijvoorbeeld series op (wheeler dealers) het wissen hiervan per aflevering is omslachtig omdat je niet meerdere afleveringen kan selecteren als je al in een mapje zit, na het wissen van 1 aflevering gaat DiT weer naar het begin van het opname scherm en zo blijf je bezig.
                  Tevens zou het handig zijn als niet ook alle herhalingen worden opgenomen maar alleen andere afleveringen.
                  Ook wellicht makkelijk dat er een optie komt of dat er standaard 10 minuten vroeger en later opgenomen wordt.
                  - Teletekst voor vooral ondertiteling op nederlandse kanalen.
                  - Apps, las ergens dat waarschijnlijk youtube op het apparaat zou komen, ik zou zeggen voeg hier netflix aan toe dat zou echt een hele grote uitkomst bieden.

                  DiT was het zo wel voor nu
                  edit: Mocht ik meer suggesties hebben zal ik ze in deze post bijvoegen.

                  Reageer


                  • #24
                    Goedemorgen forum leden / Delta

                    Ik denk dat er al heel wat is gezegd over verbeter punt over "DIT":

                    Beeld kwaliteit verbeteren
                    Geluid kwaliteit verbeteren
                    Teletekst
                    Apps toevoegen zo als Netflix, YouTube, Amazon video, internet browser
                    Opnames selecteren en verwijderen

                    Een eigen favorieten lijsten maken van de tv zenders
                    Een beveiliging voor de opnames van 12+ en 18+ films voor kinderen (of een eigen gedeelte / account)
                    Een eigen bitrate kunnen kiezen, full hd, 4k

                    Externe toetsenbord ondersteuning (heb via een usb dongel een toetsenbord aan gestoten op mijn tv, maar DIT ondersteund die niet ook niet via de usb poort van de box, dat is handig met wachtwoord invoeren en browsen enz )


                    Maar wat ook bij de app zou een refresh button fijn zijn
                    De app laad niet de juiste tijd als je terug gaat van een tv zender naar het home scherm

                    Daarbij moet ik wel toegeven dat de opzet goed is ip tv, maar dat Delta dit net als vele andere dingen veel te snel op de markt heeft gezet. En niet ver heeft door ontwikkelt. Jammer want IP tv heeft denk ik wel de toekomst en past ook in hun toekomst perspectief .
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • #25
                      BBC One opnemen en begin gemist weer terug aub. BBC 1 was een van de redenen dat ik DIT nam maar na een aantal weken werd de opname mogelijkheid van de zender verwijderd. Beetje teleurstellend.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Pk74
                        BBC One opnemen en begin gemist weer terug aub. BBC 1 was een van de redenen dat ik DIT nam maar na een aantal weken werd de opname mogelijkheid van de zender verwijderd. Beetje teleurstellend.
                        het is nog maar de vraag of Delta / Zeelandnet hier iets aan kan doen.
                        niet alle zenders mogen opgenomen of via begin gemist bekeken worden.

                        Reageer


                        • #27
                          Beste forumleden,

                          Bedankt voor het delen van jullie ervaringen en jullie feedback!

                          Maar we zijn er nog niet, nog lang niet. Daarom wil ik jullie vragen om dit vooral te blijven delen met ons, of het nou haalbaar is of niet. Samen als community komen we er wel!

                          Zo kunnen we laten zien wat voor mooi product we neer hebben gezet door het delen van ervaringen en bevindingen. We hebben al een aantal punten uit jullie verhalen kunnen halen die frequent genoemd worden. Deze gaan wij (DELTA Webcare) voorleggen aan onze ontwikkelaar.
                          Dat wil niet zeggen dat andere voorstellen niet in aanmerking komen, maar wel dat de lijst hieronder iets meer prioriteit vergt in onze optiek. Wanneer we meer informatie hebben over de voortgang hiervan en duidelijk over welke punten van belang zijn om op te nemen, informeren we jullie via DIT topic.

                          De volgende punten staan zeker genoteerd:

                          - Zenderlijst is niet bijgewerkt op website
                          - Nieuwe zenders niet te bekijken door een foutcode
                          - Snelheid menu/guide DIT; mag iets vlotter door het menu of gids scrollen
                          - Leden blijven aangeven hoe belangrijk de toevoeging van teletekst/ondertiteling is
                          - Kinderslot
                          - Afwijken van adaptive bitrate
                          - Mogelijkheid verbinden ext. Toetsenbord


                          Naast deze mooie punten te noteren en aan te dragen, staan we ook open voor persoonlijke gesprekken met onze klanten. Dat mogen telefonische gesprekken zijn, chatberichten, maar voel je ook vrij om eens te komen praten met ons op locatie. De koffie staat klaar!

                          Verder gaan we deze middag beginnen met een grote voorjaarsschoonmaak op het forum. Zo hebben wij een beter overzicht van de dingen die nog niet genoteerd zijn, maar daarnaast worden topics ook makkelijker vindbaar voor jullie.

                          Iedereen tot nu toe bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen en geniet van dit heerlijke lenteweer vandaag!

                          Reageer


                          • #28
                            Bij mij doet TLC het niet via DIT,hij geeft een error,soms bij terug kijken doet ie het wel.
                            Wat kan ik daar aan doen?
                            Ik hoopte dat na het onderhoud van 11 april wel zou werken,maar helaas.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                              Bij mij doet TLC het niet via DIT,hij geeft een error,soms bij terug kijken doet ie het wel.
                              Wat kan ik daar aan doen?
                              Ik hoopte dat na het onderhoud van 11 april wel zou werken,maar helaas.
                              Welke error geeft hij aan?

                              Edit: Volgende keer even een nieuw topic ervoor maken

                              Reageer


                              • #30
                                Een blauw schermpje met witte letters:
                                Error
                                E016-0
                                No permission to vieuw this chanel
                                To update your subscription,call 0118-22 55 00
                                Your clientnr is: (dan een nummer maar dat zet ik hier maar niet)

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X