Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT is jouw kans: denk met ons mee!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT is jouw kans: denk met ons mee!

    Beste forumleden,

    De meeste leden zijn op de hoogte dat wij onlangs een nieuw product hebben mogen uitbrengen, namelijk: DELTA Interactieve TVIn behandeling:

    Niet kunnen bekijken van opname/ opnames te kort
    Radio icoon blijft stil staan. Kan op inbranden bij een plasma tv.
    Opname reeks verwijderen. Stop de geplande opnames
    Blauwe schermen, foutmeldingen, geen extra pakketten
    Beeld en geluid lopen niet gelijk
    Pauzeren tijdens begin gemist
    Herinnering bij opname/start programma
    Volumeverschil Radio en TV

  • #2
    Zie mijn zojuist geopende topic over een actueel zenderoverzicht...het is denk ik de 5e maal dat ik daar opmerkingen over maak!
    Ik voel me niet meer serieus genomen inmiddels....
    Met de huidige overzichten word je dus voor sommige kanalen helemaal verkeerd voorgelicht!

    Reageer


    • #3
      volgens de roadmap zouden Teletext, Favorieten lijsten en Video-apps in Q1/Q2 moeten komen.
      dan zijn ze toch zeker wel "in behandeling" ??
      en hoe is het met de enorme vertraging van een DIT-stream t.o.v. coax-TV ??

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        volgens de roadmap zouden Teletext, Favorieten lijsten en Video-apps in Q1/Q2 moeten komen.
        dan zijn ze toch zeker wel "in behandeling" ??
        en hoe is het met de enorme vertraging van een DIT-stream t.o.v. coax-TV ??
        Klopt dit zijn functionaliteiten die nog toegevoegd gaan worden. Dit topic is bedoeld om de issues in kaart te brengen. Zodat we de DIT kunnen verbeteren.

        Reageer


        • #5
          @Jos

          Het zender overzicht is nu aangepast :

          2018-04-04 12:58:51

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ferry
            In dit topic is het mogelijk om aan te geven wat jij mist, zolang het maar haalbare verbetervoorstellen zijn.
            Even een suggestie (weet niet echt of ik dit feedback mag noemen en recht van spreken heb aangezien ik zelf geen DIT heb), in de directe omgeving hoor ik veel mensen klagen over het niet kunnen bekijken van de nieuwe zenders zoals TLC en Discovery, zij krijgen dan een foutcode te zien dat het zenders zijn waarop de klant niet geabonneerd is (iets met error 0-16), terwijl dit van het basispakket is.

            Vervolgens bellen zij de klantenservice, daarna moet het kastje gereset worden middels de stroomstekker eruit voor 30 seconden, vervolgens verschijnt de error weer, daarna moet middels een paperclip het gehele kastje gereset worden, dit duurt 15 minuten en daarna moet je opnieuw inloggen, vervolgens verschijnt de error weer.

            Als laatste redmiddel gaat degene van de klantenservice iets aanpassen, iets met CA (conditional access), dit duurt 10 seconden, de klant moet naar een andere zender, om vervolgens terug te gaan naar de nieuwe zenders, nu verschijnt de error niet meer en alles functioneert weer .

            Kunnen jullie niet iets aanpassen dat de klantenservice eerst de CA aanpast?, om vervolgens als dat niet werkt de boel te resetten?, dit zou een boel frustraties en tijd schelen

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter
              @Jos

              Het zender overzicht is nu aangepast :

              2018-04-04 12:58:51
              Hier kloppen iig de gegevens over BBC2 nog steeds niet:
              https://files.delta.nl/2017/iptv/zen...actieve_tv.pdf
              en hier eveneens niet, terwijl ook de kanaalnummers van NPO nieuws etc. nog nie zijn aangepast:
              https://www.delta.nl/sites/default/f...tieve_tv_1.pdf

              Overigens heb ik verder niet alles uitgepluist, zou me niet verbazen als er meer is te vinden wat onjuist is.
              Overiegns al helemaal niet handig om twee verschillende dezelfde overzichten online te plaatsen, dat vraagt om problemen :8
              Heb je mss nog een 3e gevonden die wel juist is?
              Wat me nog het meeste stoort is, dat geen enkele moderator het nodig vind hier een reactie op te geven...dus ik geef het op!

              Reageer


              • #8
                Nee ik heb geen derde overzicht kunnen vinden, maar de eerste (2017) is denk de meest recente versie die er op dit moment is.

                Of hij wel klopt is een ander verhaal.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter
                  Nee ik heb geen derde overzicht kunnen vinden, maar de eerste (2017) is denk de meest recente versie die er op dit moment is.

                  Of hij wel klopt is een ander verhaal.
                  Dat maakt het allemaal nog gekker...lijst met 2017 in adres lijkt actueler dan die met 2018-01, heb ik maanden geleden al aangegeven!

                  Reageer


                  • #10
                    Al eerder aangegeven maar niet in dit overzicht opgenomen: DIT voldoet niet aan de door de EU opgestelde regels voor stroomverbruik. Het stroomverbruik in standby is veel te hoog. Ik weet dat dit aangepast kan worden door DELTA.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                      Al eerder aangegeven maar niet in dit overzicht opgenomen: DIT voldoet niet aan de door de EU opgestelde regels voor stroomverbruik. Het stroomverbruik in standby is veel te hoog. Ik weet dat dit aangepast kan worden door DELTA.
                      Waarom ?, het kastje verbruikt 7 Watt maximaal

                      "However, modern appliances are increasingly connected to the internet during standby mode, consuming higher amounts of energy. This includes networked televisions and decoders, printers, game consoles and modems. Specific requirements for network-connected standby devices were introduced in 2013. Since January 2017 networked standby devices must not consume more than 3 to 12 Watts depending on the product. This compares to 20 to 80 Watts previously. This decrease is expected to save an additional 36-38 TWh."

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                        Al eerder aangegeven maar niet in dit overzicht opgenomen: DIT voldoet niet aan de door de EU opgestelde regels voor stroomverbruik. Het stroomverbruik in standby is veel te hoog. Ik weet dat dit aangepast kan worden door DELTA.
                        Waarom?, het kastje verbruikt 7 Watt

                        https://ec.europa.eu/energy/en/topic...oducts/standby

                        This includes networked televisions and decoders, printers, game consoles and modems. Specific requirements for network-connected standby devices were introduced in 2013. Since January 2017 networked standby devices must not consume more than 3 to 12 Watts depending on the product.

                        DIT is een networked standby device

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Niggo
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry
                          In dit topic is het mogelijk om aan te geven wat jij mist, zolang het maar haalbare verbetervoorstellen zijn.
                          Even een suggestie (weet niet echt of ik dit feedback mag noemen en recht van spreken heb aangezien ik zelf geen DIT heb), in de directe omgeving hoor ik veel mensen klagen over het niet kunnen bekijken van de nieuwe zenders zoals TLC en Discovery, zij krijgen dan een foutcode te zien dat het zenders zijn waarop de klant niet geabonneerd is (iets met error 0-16), terwijl dit van het basispakket is.

                          Vervolgens bellen zij de klantenservice, daarna moet het kastje gereset worden middels de stroomstekker eruit voor 30 seconden, vervolgens verschijnt de error weer, daarna moet middels een paperclip het gehele kastje gereset worden, dit duurt 15 minuten en daarna moet je opnieuw inloggen, vervolgens verschijnt de error weer.

                          Als laatste redmiddel gaat degene van de klantenservice iets aanpassen, iets met CA (conditional access), dit duurt 10 seconden, de klant moet naar een andere zender, om vervolgens terug te gaan naar de nieuwe zenders, nu verschijnt de error niet meer en alles functioneert weer .

                          Kunnen jullie niet iets aanpassen dat de klantenservice eerst de CA aanpast?, om vervolgens als dat niet werkt de boel te resetten?, dit zou een boel frustraties en tijd schelen
                          Bedankt voor je feedback, Niggo. Het klopt dat dit is voorgekomen. Als het goed is weten de medewerkers nu wat ze direct moeten doen om het weer werkend te krijgen.

                          Reageer


                          • #14
                            vandaag nog maar es naar het NOS-Journaal gekeken, via DIT
                            daarin zitten vaak veel studio opnames, zouden dus goed moeten zijn.
                            vooral de gezichten zijn nog steeds flets en dat ondanks alle verbeteringen.
                            ik merk daar niks van !!!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Niggo

                              Waarom?, het kastje verbruikt 7 Watt
                              Je kunt beter deze pagina bekijken.

                              Under the rules, a simple set-top box must not use more than 5 watts (W) of electrical energy in normal operation and 0.5 W in stand-by mode.

                              Edit: Zie ook Directive 1275/2008
                              https://tinyurl.com/yaxdn4

                              en een leesbaarder document
                              https://tinyurl.com/ydxqh4lz

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X