Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT is jouw kans: denk met ons mee!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Beste Marc72,

    We hebben inmiddels een hotfix uitgevoerd met hierin een update voor wat kleine verbeteringen m.b.t. stabilliteit..
    Ik kan hierover niet in details treden, gezien ik niet over de exacte info beschik.

    Maar heb je hiernaast nog een andere vraag, Marc?

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
      Even een kleine update van onze kant!

      Aankomende week, uit m'n hoofd op 3 mei, voeren we een update door voor IPTV. Dit is een kleine update met wat bugfixes.
      Tevens hopen we hiermee de fix aan te kunnen leveren voor het probleem met ondertiteling op Travel Channel en Animal Planet.

      Mochten er nog vragen zijn hierover, stel ze gerust. Anders wens ik jullie alvast een fijne Koningsdag en een goed weekend!

      Reageer


      • #48

        Reageer


        • #49
          Volgens mij weet Delta zeer zeker wel.
          Maar zijn ze op dit ogenblik nog niet in staat om al deze problemen volledig op te lossen.
          Er zijn volgens mij te veel problemen,en zien ze door het bos de bomen niet meer staan.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door jan
            Volgens mij weet Delta zeer zeker wel.
            Maar zijn ze op dit ogenblik nog niet in staat om al deze problemen volledig op te lossen.
            Er zijn volgens mij te veel problemen,en zien ze door het bos de bomen niet meer staan.
            Als dat zo is, is communicatie nummer1, jan.

            Steeds je fouten maar door moeten geven via mail, werkt averechts.
            OPENHEID EN EERLIJKHEID dat werkt pas begripvol.

            Ik ga nog niet aan DIT beginnen, want Live Tv is nog niet eens onder onder controle en werkt niet eens naar behoren onder de browsers ( waar het volgens Provider ) onder zou moeten werken.

            Reageer


            • #51
              Ik geef toe ik heb hier niet alles gelezen maar een zoek functie in "Gemist" zou handig zijn, als dit nu al mogelijk is zit het bij mij verstopt. verder werkt dit doosje geweldig.

              Reageer


              • #52
                Ik ben net overgestapt van KPN naar Delta. Wat mij betreft is DIT een aanfluiting. Nou hadden we problemen met het kijken van opnames bij KPN maar je had wel goed beeld, Dolby geluid (zelfs Atmos!) en 4K beeld met HDR. Bij DIT is het beeld slecht, geluid stereo, beeld en geluid asynchroon, de hele ervaring traaaaag en zijn de meest basale functies niet beschikbaar. Ik lees dan wel dat er gedacht wordt aan het toevoegen van ondersteuning van USB keyboards of teletext???

                Zorg er eerst voor dat je bijv.: 30 sec of een x aantal minuten vooruit kunt springen bij opnames, je een favorietenlijst kunt maken, horizontale weergave van de gids kunt instellen en een settingsmenu waar je ook echt iets in kunt doen als beeld- en audio-instellingen instellen, leeftijdgrens voor slotje en andere basisfuncties die elke decoder heeft. Kijk eens naar Humax of KPN, Horizon box en dergelijke en kopieer de basisfuncties alvorens over apps en keyboards te denken.

                Als dat te lastig is voor de ontwikkelaar zoek dan een andere of koop een standaard oplossing? Ik ben blij dat ik een module kreeg zodat ik via mijn LG kan kijken die AL deze basisfuncties wel ondersteunt!!! Enige voordeel is het kunnen opnemen van meerdere programma's en live kijken tegelijkertijd.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                  Ik ben blij dat ik een module kreeg zodat ik via mijn LG kan kijken die AL deze basisfuncties wel ondersteunt!!!
                  wat voor module is dat precies ??

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                    Ik ben blij dat ik een module kreeg zodat ik via mijn LG kan kijken die AL deze basisfuncties wel ondersteunt!!!
                    wat voor module is dat precies ??
                    Een CI-module die je in een slot in je (moderne) TV kunt stoppen, afhankelijk van hoe smart de TV is het dan ook mogelijk een harddisk aan te sluiten om zo opnames te kunnen maken. Zo kijk ik zonder problemen TV en neem ik ook op. Afhankelijk van hoeveel tuners je TV heeft kun je dan 1 of 2 programma's tegelijkertijd kijken of kijken en opnemen.

                    Reageer


                    • #55
                      Al vanaf het begin van de testperiode heb ik aangegeven dat het koude opstarten van de STB (stroom aan via stekkerdoos) erg lang duurt. Dit is zo gebleven. Het is een reden voor de andere gezinsleden om niet via DIT naar TV te kijken, maar gewoon via kabel en smartcard.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door tvriet
                        Al vanaf het begin van de testperiode heb ik aangegeven dat het koude opstarten van de STB (stroom aan via stekkerdoos) erg lang duurt. Dit is zo gebleven. Het is een reden voor de andere gezinsleden om niet via DIT naar TV te kijken, maar gewoon via kabel en smartcard.
                        en wat is dan de reden om de DIT-box niet in stand-by te zetten ??

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                          Oorspronkelijk gepost door tvriet
                          Al vanaf het begin van de testperiode heb ik aangegeven dat het koude opstarten van de STB (stroom aan via stekkerdoos) erg lang duurt. Dit is zo gebleven. Het is een reden voor de andere gezinsleden om niet via DIT naar TV te kijken, maar gewoon via kabel en smartcard.
                          en wat is dan de reden om de DIT-box niet in stand-by te zetten ??
                          Alle A/V apparaten (STB/DVD/TV/switch/receiver) zitten op een stekkerdoos aangesloten, welke wij 's-avonds uitschakelen. Bij aanschakelen hebben we met Smartcard direct beeld, maar via STB duurt dat enkele minuten.

                          Reageer


                          • #58
                            Ik kan inmiddels vaststellen dat de audiovertraging 150-152ms is en dat is bizar. Vooral het wisselend resultaat waardoor het aanpassen van de synchronisatie via TV of versterker vrijwel onmogelijk is. Verder blijft het te gek dat er zoveel NIET mogelijk is. Je springt dan ook nog eens telkens terug naar de live weergave bijvoorbeeld als je wilt wissen. Tevens neemt hij alle afleveringen op, ook de herhalingen en moet je die allemaal stuk voor stuk verwijderen waarbij je dan elke keer weer het hele menu door moet naar de opnames. De beeldkwaliteit is ook erg wisselen en varieert van mooi scherp tot bijna SD resolutie. Het geluid lijkt inmiddels verbeterd dus wordt er tussendoor geoptimaliseerd? Het bladeren door alle nutteloze zenders is naast de synchronisatie-problematiek mijn grootste ergernis. Op dit moment kijk ik wel via de TV, helaas kan ik dan alleen maar 1 programma kijken of 1 opnemen. Dus dan maar combineren. De potentie is er maar gezien het gebrek aan basis-functionaliteiten vraag ik me af of dit tijdig volwassen gaat worden.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Mosselman
                              Fijn dat iemand het kan vergelijken met IPTV van KPN. Dan weet Delta tenminste waar ze allemaal nog aan moeten sleutelen. Ik adviseer Delta voorlopig maar geen toeslag te vragen voor DIT aangezien het product nog in de embryo fase zit. Tevens lees ik op totaal TV dat veel mensen het kastje ook oerlelijk vinden in die spierwitte kleur. Misschien kan Delta hier iets mee als ze een nieuwe lading DIT ontvangers bestellen?

                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/klach...-tv-bij-delta/

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                                Oorspronkelijk gepost door Mosselman
                                Fijn dat iemand het kan vergelijken met IPTV van KPN. Dan weet Delta tenminste waar ze allemaal nog aan moeten sleutelen. Ik adviseer Delta voorlopig maar geen toeslag te vragen voor DIT aangezien het product nog in de embryo fase zit. Tevens lees ik op totaal TV dat veel mensen het kastje ook oerlelijk vinden in die spierwitte kleur. Misschien kan Delta hier iets mee als ze een nieuwe lading DIT ontvangers bestellen?

                                https://www.totaaltv.nl/nieuws/klach...-tv-bij-delta/

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X