Oorspronkelijk gepost door Ferry
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DIT is jouw kans: denk met ons mee!
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door beshaasOorspronkelijk gepost door FerryBeste forumleden,
De meeste leden zijn op de hoogte dat wij onlangs een nieuw product hebben mogen uitbrengen, namelijk: DELTA Interactieve TVIn behandeling:
Niet kunnen bekijken van opname/ opnames te kort
Radio icoon blijft stil staan. Kan op inbranden bij een plasma tv.
Opname reeks verwijderen. Stop de geplande opnames
Blauwe schermen, foutmeldingen, geen extra pakketten
Beeld en geluid lopen niet gelijk
Pauzeren tijdens begin gemist
Herinnering bij opname/start programma
Volumeverschil Radio en TV
Reageer
-
Al maanden erg stil in dit Forum. delta moderatoren of webmasters, kunnen we nog een reactie of bericht van jullie verwachten aangaande DIT? Inmiddels maak ik er geen gebruik meer van totdat het product volwassen is geworden. Jammer want ik zou het wel willen, ook bereid om daadwerkelijk samen met jullie het product te verbeteren want ik kan het het nodige aan bijdragen, zeker als het over functionaliteiten en usability gaat.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door janVolgens mij heb ik eens gelezen,dat Delta en de ontwikkelaar samen dit apparaatje speciaal voor hun eigen ontwikkeld hebben.
Dus de kans dat ze gaan overstappen op een ander merk of ontwikkelaar of wat dan ook,zal volgens mij nihil zijn.
Reageer
-
Het is niet het apparaat maar de software die het belangrijkste is. Het apparaat is een computer(tje) met een videouitgang. De software bepaald 95% van de functionaliteiten. Die software laat Delta ontwikkelen en dat gebeurd op dit moment door een incompetente club die niets snapt van IPTV en gebruikersvriendelijke software.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer