Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Ik vind het wel een oprechte uitspraak als wordt gesteld dat Delta geen KPN of Ziggo is. Of Delta blij is met deze conclusie is weer een ander verhaal. Daarbij wordt eigenlijk gezegd dat Delta in providerland een B-merk is met daaraan gskoppeld wel een premium prijs voor in ieder geval het tv-abonnement.

Reageer

• Ik zie twee codecs als je de stream bekijkt (met F12) :

avc1.4D401F
      avc1.640020

Dat is volgens mij H.264

Bron

Reageer

• Is inderdaad H.264.

Reageer

• Tsja Bordie blijft maar kijken in zijn glazenbol. Zou die daardoor zo slecht het tv beeld van Delta kunnen beoordelen.

Reageer

• Deze playlist.mpd moet je bekijken

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Ik zie twee codecs als je de stream bekijkt (met F12) :

avc1.4D401F
              avc1.640020

Dat is volgens mij H.264

Bron
              Dan weten we dat ook op zeker, teminste dit is de webapp? Hoe weet je zeker dat alle apps en decoders dezelfde output hebben?
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Nov 2024, 20:19.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Ik vind het wel een oprechte uitspraak als wordt gesteld dat Delta geen KPN of Ziggo is. Of Delta blij is met deze conclusie is weer een ander verhaal. Daarbij wordt eigenlijk gezegd dat Delta in providerland een B-merk is met daaraan gskoppeld wel een premium prijs voor in ieder geval het tv-abonnement.
                Die opmerking gaat over het meteen willen meten met KPN als het gaat om de +kanalen met 25 Mbits.
                Ziggo doet dat ook niet. Maar Ziggo heeft wel UHD. Zo kiest elke provider hoe en wat en is vergelijken met KPN+ voor de eerste 10 kanalen niet fair.
                KPN is een veel grotere speler en kan sneller doorpakken.
                Vind je KPN of Ziggo beter dan neem je dat toch af? Dat maakt het zo mooi dat er keuze is.
                Ik hoor niemand op dit forum over de beeldkwaliteit als in dat generiek alle forumleden steen en been klagen.
                Dus als 1 forumlid een ander mening is toegedaan, dan is dat zijn induviduele mening, daar kan ik niets mee.

Ik heb ook wel eens een individuele mening waar niet iedereen het eens is.
                Wat betreft de apps hebben andere aanbieders wel een gelijkwaardige bitrate. Dus apps met Coax vergelijken, waar deze discussie over begon is niet zinvol.

Laten we verder terug naar het topic gaan; de androiddecoder, wil je het hebben over beeldkwaliteit van apps, dan is er een topic over de apps waar je dat in kwijt kunt of je opent een nieuwe.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Nov 2024, 20:28.

Reageer

• Ik denk dat er één stream is voor alle apparaten.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Ik denk dat er één stream is voor alle apparaten.
                    Dan zou de Kamai ook 6 Mbit doorgeven op NPO1 ? Antwoord is nee, dat klopt niet.
                    De Kamai heeft voor de populaire kanalen en premiums een hogere bitrate.
                    Voor de Kamai vind er encoding/ transcoding plaats alvorens deze de Kamai ingaan.
                    Dus deze conclusie/aanname deel ik niet.

Hier een post van een enthousiaste gebruiker van de app, die van Ziggo Coax komt,…
                    Grappig he?
                    https://gathering.tweakers.net/forum...45276#80745276
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Nov 2024, 21:01.

Reageer

• Er is iemand in dit topic over beeldkwaliteit begonnen😀

De online streams (apps en website) zullen zeker hetzelfde zijn wat betreft bandbreedte en codes. Die van de decoders (waarschijnlijk want ik heb niet zo'n ding) hoger. Ik verwacht dat ook op de decoder de stream multicast is.

Ter verduidelijking. KPN heeft geen 25Mbps streams dat heeft alleen SKV. KPN heeft de eerste 10 streams en de sportzenders in 15Mbps. KPN heeft ook gewoon UHD net als Ziggo (ESPN UHD) en heeft ook nog twee 4K kamalen die Ziggo dan weer niet heeft.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dan zou de Kamai ook 6 Mbit doorgeven op NPO1 ? Antwoord is nee, dat klopt niet.
                        De Kamai heeft voor de populaire kanalen en premiums een hogere bitrate.
                        Voor de Kamai vind er encoding/ transcoding plaats alvorens deze de Kamai ingaan.
                        Dus deze conclusie/aanname deel ik niet.

Hier een post van een enthousiaste gebruiker van de app, die van Ziggo Coax komt,…
                        Grappig he?
                        Grappig die Sjakie is toch Bor de Wolf ,klapstoel had daar altijd de mond vol van
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 18 Nov 2024, 09:56.

Reageer

Grappig he?

Dit is natuurlijk heel eenvoudig te verklaren. Uit dit bericht blijkt dat hij geen abonnement bij Ziggo meer heeft omdat de overstap verkeerd is gegaan, Dit betekent dat hij nog Ziggo kan kijken via het ongecodeerde pakket dat blijkbaar nog niet is uitgezet. En daar zijn de meest bekeken Nederlandse zenders in SD met een bandbreedte van 3Mbps. En ja dan is de beeldkwaliteit van de app echt beter.

Of providers voor de online apps en de decoders dezelfde streams gebruiken hangt af van de manier van casten bij de decoder. Is het multicast dan is het een andere stream met meer bandbreedte. Is het singlecast dat is het vaak dezelfde stream als bij de apps.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Dit is natuurlijk heel eenvoudig te verklaren. Uit dit bericht blijkt dat hij geen abonnement bij Ziggo meer heeft omdat de overstap verkeerd is gegaan, Dit betekent dat hij nog Ziggo kan kijken via het ongecodeerde pakket dat blijkbaar nog niet is uitgezet. En daar zijn de meest bekeken Nederlandse zenders in SD met een bandbreedte van 3Mbps. En ja dan is de beeldkwaliteit van de app echt beter.

Of providers voor de online apps en de decoders dezelfde streams gebruiken hangt af van de manier van casten bij de decoder. Is het multicast dan is het een andere stream met meer bandbreedte. Is het singlecast dat is het vaak dezelfde stream als bij de apps.
                            Zijn vergelijk is echt wel met zijn oude gecodeerde coax abo,… dat snap je zelf ook wel

Reageer

Zijn vergelijk is echt wel met zijn oude gecodeerde coax abo,… dat snap je zelf ook wel
                              Ik heb hem nog nooit op leugens kunnen betrappen ,helaas kan ik dat van u niet bevestigen Uw glas is nog al eens flink beslagen

Reageer

• Ik zie in de reactie alleen maar zaken staan die wijzen op een vergelijk met het ongecodeerde pakket van Ziggo.

Maar ik vind het goed als jij anders dan mij denkt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X