Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Het gesteggel in dit topic loopt al vanaf 13 Sep 2023 en we weten nog steeds niet wat en wanneer iets op komst is.

Wellicht tijd om dit draadje (weer) eens te bevriezen en wachten op écht nieuws uit een écht betrouwbare bron.
    Voor dit laatste denk ik dan aan Delta/Zeelandnet zélf.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Ik zie in de reactie alleen maar zaken staan die wijzen op een vergelijk met het ongecodeerde pakket van Ziggo.

Maar ik vind het goed als jij anders dan mij denkt.
      Pat is moderator en zit al jaren bij Ziggo.... Ik zie niets over ongecodeerd pakket staan in zijn post.
      Maar goed, maakt me ook niet uit, hij schijnt erg tevreden te zijn met de tv-apps!

Verder geef ik Rinus gelijk, dit topic ontspoort omdat een forumlid begon over de kwaliteit van de Tizenapp.
      Daar gaat dit topic niet over. Mijn voorstel was al eerder om dat via het topic inzake de apps hier verder over te gaan en niet hier.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Nov 2024, 21:27.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Verder geef ik Rinus gelijk, dit topic ontspoort omdat een forumlid begon over de kwaliteit van de Tizenapp.
        Daar gaat dit topic niet over. Mijn voorstel was al eerder om dat via het topic inzake de apps hier verder over te gaan en niet hier.
        Even rustig Bordie, mijn vraag was of de beeldkwaliteit beter is op de Android ontvanger omdat het beeld minder is t.o.v. van eerder genoemde aanbieders. Daarna heb je echt veel onzin verkondigd met name over de App: Bitrate, h265. Je vond zelfs de app zelfs beter beeld geven dan de Kamai. Helaas heb je dat weer snel weggehaald.

Dus mijn vraag nogmaals is het beeld beter op de Android ontvanger. Past helemaal in dit topic.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

Even rustig Bordie, mijn vraag was of de beeldkwaliteit beter is op de Android ontvanger omdat het beeld minder is t.o.v. van eerder genoemde aanbieders. Daarna heb je echt veel onzin verkondigd met name over de App: Bitrate, h265. Je vond zelfs de app zelfs beter beeld geven dan de Kamai. Helaas heb je dat weer snel weggehaald.

Dus mijn vraag nogmaals is het beeld beter op de Android ontvanger. Past helemaal in dit topic.
          Die vraag wordt niet eerder beantwoord dan dat de box wordt uitgeleverd aan nieuwe klanten.
          Ik laat me door niets of niemand uitdagen om ook maar iets los te laten over de Androidbox. Ik heb een NDA getekend,

Reageer

Die vraag wordt niet eerder beantwoord dan dat de box wordt uitgeleverd aan nieuwe klanten.
            Ik laat me door niets of niemand uitdagen om ook maar iets los te laten over de Androidbox. Ik heb een NDA getekend,
            Het is al best bijzonder dat je spreekt over een NDA, want zelfs dat hoor je geheim te houden

Reageer

• Dit vind ik wel een hele sterke - en ook terechte - opmerking. In alle NDA's die ik heb ondertekend en nog steeds ondertekent staat toch echt dat ik zelfs in het openbaar niet mag zeggen dat ik zoiets heb ondertekend. En waarvoor/waarover ik een NDA hen ondertekend.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Dit vind ik wel een hele sterke - en ook terechte - opmerking. In alle NDA's die ik heb ondertekend en nog steeds ondertekent staat toch echt dat ik zelfs in het openbaar niet mag zeggen dat ik zoiets heb ondertekend. En waarvoor/waarover ik een NDA hen ondertekend.
                Als je op dit forum het Haantje uit wil hangen ,Net als Bor ,dan verglaast je bol wel eens ,en maak je fouten Je zou het niet achter de Jomanda van Twente zoeken ,maar helaas

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Klein gemis: Optische audio uitgang.
                  Heb gezocht naar aanleidin van je opmerking. Kan niet vinden. We willen nml zeker optische audio uitgang voor tv connector verbinding met hoortoestellen.

Reageer

• https://tweakers.net/nieuws/228850/d...google-tv.html

Reageer

Uit een chat van een gebruiker met een medewerker blijkt dat Delta de nieuwe ontvanger meestuurt bij bepaalde bestellingen.
                      Unquote

Jemig....wie/wat/waar zou dat zijn...🫢🫣😁

Reageer

• Ik mis een optische uitgang, of kan die av-uitgang 5.1 uitsturen?

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2024-11-19 172804.png Bekeken: 0 Grootte: 129,8 Kb ID: 313922

https://cdn.prod.website-files.com/6...Datasheet..pdf
                        Laatst bewerkt door Koeba; 19 Nov 2024, 17:32.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Uit een chat van een gebruiker met een medewerker blijkt dat Delta de nieuwe ontvanger meestuurt bij bepaalde bestellingen.
                          Unquote

Jemig....wie/wat/waar zou dat zijn...🫢🫣😁
                          Geen sterke quote, een anonieme bron roept dat hij uit een chat... sterk verhaal.
                          Ik kan wel stellen dat de box nog helemaal niet wordt uitgeleverd, dan zou Delta dat zelf wel mee naar buiten zijn gekomen.
                          Daar is de marketingwaarde net even iets te groot voor.

Verder heb ik geen NDA getekend, wel een geheimhoudingsverklaring inzake de Android Box als tester van die Box.
                          Dat de box wordt getest is niets nieuws dat stond begin dit jaar al vermeld. En het feit dat ik deze test was ook al bekend.
                          Maar komt op het zelfde neer: je mag niets naar buiten brengen gedurende de testperiode.
                          Deze testperiode is officieel ook niet voorbij, dan zouden de testers daar bericht van moeten hebben gehad.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Nov 2024, 18:34.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Verder heb ik geen NDA getekend, wel een geheimhoudingsverklaring inzake de Android Box als tester van die Box.
                            Ja wat is het nu? Wel of niet een NDA getekend?
                            Blijkbaar vergeet Bor wat hij één dag eerder heeft geschreven.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

Ja wat is het nu? Wel of niet een NDA getekend?
                              Blijkbaar vergeet Bor wat hij één dag eerder heeft geschreven.
                              Een geheimhoudingsverklaring. Ik kan en mag inzake de test en bevindingen niets naar buiten laten.
                              Dat de Box wordt getest en binnenkort live gaat is geen nieuws meer ondertussen.

Reageer

....... en binnenkort live gaat is geen nieuws meer ondertussen.
                                Wíe bracht dit bericht en de geruchten er over naar buiten eigenlijk...?
                                Laatst bewerkt door Duster; 19 Nov 2024, 19:45.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X