Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Het staat er toch? Dus dan is de box nu wel live. Eerder stond er "Interactieve 4K tv ontvanger" (dat is de Kamai). Die was 5 euro aan huur, maar wel de eerste gratis. De eerste Smartbox is ook gratis zo te zien.

De vraag of je actief kan of mag omruilen staat nog wel open.
    Ik zal binnenkort iets gaan schrijven over mijn bevindingen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Nov 2024, 08:20.

Reageer

• voor de zekerheid, er is toch maar 1 nieuwe android box die nu beschikbaar komt?

Reageer

• Ja, alleen die Smart-box staat er.

Maar er is nog geen persbericht van verschenen dus ja je kunt hem zo te zien bestellen maar of hij ook daadwerkelijk komt ?

Reageer

• Aangezien deze nu letterlijk op de bestelpagina staat mag je gevoeglijk aannemen dat deze nu ook uitgeleverd wordt.
          Waarom verwacht je nog een persbericht?
          Er is al een mooie pagina ook hoor inmiddels:
          https://www.delta.nl/televisie/delta-smart-box/

Reageer

• Alleen hebben ze de 'bestel-knop' vergeten....

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Het staat er toch? Dus dan is de box nu wel live. Eerder stond er "Interactieve 4K tv ontvanger" (dat is de Kamai). Die was 5 euro aan huur, maar wel de eerste gratis. De eerste Smartbox is ook gratis zo te zien.

De vraag of je actief kan of mag omruilen staat nog wel open.
              Ik zal binnenkort iets gaan schrijven over mijn bevindingen.
              Ik geloof niet dat ,er veel mensen hier op wachten ,om totale onzin uit Twente aan te horen

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
                Alleen hebben ze de 'bestel-knop' vergeten....
                Ik zie de decoder zelfs wanneer ik mijn bestelling wijzig. Volgens mij moet je eerst kiezen dat je ook een decoder wil (standaard staat op app gebruiken).
                De eerste wordt daarna standaard toegevoegd aan je bestelling. De tweede moet je extra kiezen door op het vierkantje te klikken.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Nov 2024, 11:10.

Reageer

• Dit is toch wel een domper vind ik

De Smart-Box ondersteunt het gebruik van Netflix niet. Voor het gebruik van Netflix maak je gebruik van andere apparaten waar Netflix wel beschikbaar op is.

Dan zul je dus moeten casten vanaf je telefoon.

Reageer

• Voorlopig wel. Dit is ook wel helder bij Delta hoor.
                    De keerzijde is even dat wanneer Delta zijn gebied uitbreid waarin ze gaan leveren en meer abonnees hebben ze wel Netflix mogen aanbieden.
                    Netflix wil een minimum aan abonnees als potentieel bereik, anders gaan ze niet in zee met een provider.
                    Een rekensom zou dan leren dat wanneer Delta en Caiway samen verder gaan onder Delta dit wel eens behaald zou moeten kunnen worden? En dat geldt ook voor wanneer Delta op andere netwerken zou mogen.
                    Al ken ik de exacte cijfers niet... Maar er is hoop.

Reageer

• Heeft niet alleen met het aantal abonnees of gebruikers vn een bepaald apparaat bij een provider te maken. Netflix stelt ook redelijk hoge eisen aan de hardware van het apparaat.

Reageer

• Eens, maar daar zie ik in dit geval geen beren op de weg in deze.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Nov 2024, 12:08.

Reageer

• Ik weet de exacte aantallen niet.Maar wat ik wel weet is dat eisen aan de hardware zwaarder wegen. Daarnaast zijn commerciĆ«le aspecten zoals wederverkoop van Netflix-abonnementen door providers ook belangrijk(er) geworden. Of Delta buiten het eigen netwerk moet gaan leveren om meer abonnees te krijgen dat kan ik niet inschatten. Ik ben niet op de hoogte van de onderhandelingen die met Netflix wel of niet worden gevoerd. Maar in principe kan Delta als het zo willen gewoon op KPN/Glaspoort en ODF vezels kunnen leveren. Deze exploitanten geven geen regeltjes waar in staat dat Delta niet via hun netwerken mogen leveren.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Dit is toch wel een domper vind ik

De Smart-Box ondersteunt het gebruik van Netflix niet. Voor het gebruik van Netflix maak je gebruik van andere apparaten waar Netflix wel beschikbaar op is.

Dan zul je dus moeten casten vanaf je telefoon.
                            Eh? Dus dan zou je Netflix ook niet kunnen installeren? Wauw.

Reageer

• Net even geschakeld met de Klantenservice.
                              Omruilen van boxen doen ze niet, nieuwe klanten hebben prioriteit en na de "Actie" zoals de medewerker omschreef gaan ze bestaande klanten benaderen.

Reageer

• Kan inderdaad deze nu bestellen via MijnDelta maar wat mijn vraag eerder was is het beeld beter t.o.v. de Delta App buiten Dolby om. Hopelijk wel dan die 6Mbit H264 app. Hoor het graag en niet van Bordewolf wat die heeft zijn geloofwaardigheid echt bij mij verloren.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X