Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Ik mis een optische uitgang, of kan die av-uitgang 5.1 uitsturen?

Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Schermafbeelding 2024-11-19 172804.png Bekeken: 0 Grootte: 129,8 Kb ID: 313922

https://cdn.prod.website-files.com/6...Datasheet..pdf
    Nee die zit er niet op, je zou kunnen denken aan :

https://www.allekabels.nl/a-v-kabel/...composiet.html

https://www.allekabels.nl/audio-omvo...-coaxiaal.html

Maar dat heb ik niet zelf getest.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Wíe bracht dit bericht en de geruchten er over naar buiten eigenlijk...?
      Ik vorig jaar oktober. Ik had het gegoogled en kwam een speciale Delta variant van de Amigo tegen.
      Aangevuld door Driepinter.
      Don't shoot the messenger. Dat was al lang voordat er uberhaupt een testtraject bestond.
      Het testen zelf is door een Tweaker naar buiten gebracht die het met geheimhouding niet zo nauw leek te hebben.
      Dat is overgenomen door Jarco op TotaalTV later.

Tja, je kan me overal de schuld van geven, maar helaas in deze ben ik uiterst terughoudend geweest en dat blijf ik doen totdat de test officieel is afgelopen en iemand kan bewijzen dat hij of zijn de ontvanger heeft ontvangen.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Nov 2024, 19:56.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Nee die zit er niet op, je zou kunnen denken aan :

https://www.allekabels.nl/a-v-kabel/...composiet.html

https://www.allekabels.nl/audio-omvo...-coaxiaal.html

Maar dat heb ik niet zelf getest.
        Heb nog een converter/splitter liggen, nu eerst maar eens een Amigo zien te scoren...
        Overigens heeft mijn tv gelukkig een optische uitgang en samen met een chromecast heb ik netjes 5.1. Dus eigenlijk is de Amigo voor mij alleen nog interessant om de delta-launcher te vergelijjken.
        Laatst bewerkt door Koeba; 20 Nov 2024, 07:02.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Ik vorig jaar oktober. Ik had het gegoogled en kwam een speciale Delta variant van de Amigo tegen.
          Aangevuld door Driepinter.
          Don't shoot the messenger. Dat was al lang voordat er uberhaupt een testtraject bestond.
          Het testen zelf is door een Tweaker naar buiten gebracht die het met geheimhouding niet zo nauw leek te hebben.
          Dat is overgenomen door Jarco op TotaalTV later.

Tja, je kan me overal de schuld van geven, maar helaas in deze ben ik uiterst terughoudend geweest en dat blijf ik doen totdat de test officieel is afgelopen en iemand kan bewijzen dat hij of zijn de ontvanger heeft ontvangen.
          Je hebt het jezelf vooral onnodig moeilijk gemaakt door maar hier blijvend te laten doorschemeren dat je een tester bent en je niets mag zeggen, Maar dan ga je wel spoilers loslaten dat die box als aanname vanaf 1 januari wordt uitgeleverd. En dan niet aan alle klanten maar aan een deel. Daarna ga je ook nog eens als een soort woordvoerder van Delta veerellen dat iets wat op hun site staat niet klopt. En dat ook berichtgeving van Tweakers dat de box bij bepaalde abonnementen al wordt uitgeleverd niet klopt.

Ik zou als leider van een dergelijk testtraject gillend gek worden. Maa nog erger. Je maakt het jezelf alleen maar zoals gezegd moeilijker. En dan vraag ik mij af waarom? Van mij mag je hoor. Maar als buitenstaander zie ik vanaf het moment dat jij test dat dit je houding over heel veel zaken heeft beïnvloed. Tip voor een volgende keer mocht die er ooit gaan komen. Slotje op je mond. Ook als het gaat om een simpele bevestiging dat je aan het meetessen bent.

Reageer

• Man, zit er nou echt iemand te verdedigen dat het beeld van KPN/Ziggo niet beter is dan Delta?????

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Je hebt het jezelf vooral onnodig moeilijk gemaakt door maar hier blijvend te laten doorschemeren dat je een tester bent en je niets mag zeggen, Maar dan ga je wel spoilers loslaten dat die box als aanname vanaf 1 januari wordt uitgeleverd. En dan niet aan alle klanten maar aan een deel. Daarna ga je ook nog eens als een soort woordvoerder van Delta veerellen dat iets wat op hun site staat niet klopt. En dat ook berichtgeving van Tweakers dat de box bij bepaalde abonnementen al wordt uitgeleverd niet klopt.

Ik zou als leider van een dergelijk testtraject gillend gek worden. Maa nog erger. Je maakt het jezelf alleen maar zoals gezegd moeilijker. En dan vraag ik mij af waarom? Van mij mag je hoor. Maar als buitenstaander zie ik vanaf het moment dat jij test dat dit je houding over heel veel zaken heeft beïnvloed. Tip voor een volgende keer mocht die er ooit gaan komen. Slotje op je mond. Ook als het gaat om een simpele bevestiging dat je aan het meetessen bent.
              Je bent het veel te zwaar aan het aanzetten.

Ga nog maar even terug in dit topic, tot voor 7 dagen was daar nergens te lezen dat ik tester was/ben. Wel dat ik in het klantpanel zit. En dat klantpanel is veel breder. Ik ben ook geen soort voorkeurstester of whatever. Ik ben lid van het klantpanel als ieder ander.
              Daar is ook niets mis mee en is ook geen concurrentiegevoelige info.

En mijn mening (en ook zo opgeschreven) was inderdaad dat Delta met nieuwe klanten start, omdat een massale omruil veel te veel gaat kosten.
              Maar ik heb daar nooit enige stelligheid in betracht, omdat ik het simpelweg ook niet weet.
              Maar gezien het feit dat jij nota bene overal roept dat een complete omruil niet te bekostigen valt, lijkt me de aanname niet zo gek.

Dat de test liep, ik heb daar niet over gecommuniceerd. Zie hierboven, sterker nog TotaalTV was de eerste die meldde dat er een test gaande was.
              Dus verwijt nu de pot de ketel?
              https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...droid-decoder/
              https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...droid-decoder/

Zullen we het verder ontopic houden en niet meer op elkaar reageren of wat we van iemand vinden zodat e.e.a.hier informatief en leesbaar blijft? We zijn daar al eerder op aangesproken dacht ik zo!
              Dank u!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek
                Jij

En wat mij betreft ga ik nu verder on topic.
                je hebt het er maar druk mee, dit onderwerp zie ik net.

Reageer

Vooral de mogelijkheid om een reactie constant en onbeperkt te kunnen veranderen is het grootste manco van dit forum.
                  Ik kom eigenlijk alleen hier en op https://gathering.tweakers.net en soms op kpn forum. Zitten daar beperkingen op aantal en tijdsduur wijzigingen? Waar nog meer?

Reageer

Vooral de mogelijkheid om een reactie constant en onbeperkt te kunnen veranderen is het grootste manco van dit forum. En wat betreft op elkaar reageren…..als iemand onzin verkondigt dan is het begrijpelijk dat er wordt gereageerd als iemand voortdurend onzin uitkraamt dan is het wellicht een taak van de moderatie om hier iets aan te doen.
                    Je snijdt toch niet in je eigen vlees Wie gaat Delta dan constant promoten hier

Reageer

• Net gechat met klantenservice:
                      We gaan de decoders bij nieuwe klanten aanbieden in beginsel, dus bij bestaande pakketten zullen wij dit (nog) niet doen. Dus in jouw geval zou je je opnieuw kunnen aanmelden indien je de ontvanger heel graag wilt ontvangen (omdat wij deze binnen jouw pakket niet mogen aanbieden)
                      Ik: Opnieuw aanmelden als mijn abo afloopt of kan dat ook tussendoor?

Wanneer je buiten je jaarcontract zit is dit mogelijk, indien je met iemand samenwoont kun je op de naam van die ander het pakket bestellen en dan kun je een nieuw abonnement bestellen
                      Ik: Als ik flex-pakket aanpas naar app-only, kom ik dan in aanmerking voor de nieuwe box?

je hebt je research gedaan. We bieden de decoder nu sowieso nog niet aan. Maar ik durf niet te zeggen of dit bij app-only wel mogelijk zal zijn, het is echt nog even afwachten. Ik zou er niet teveel op bouwen, maar in jouw geval zou ik toch echt even afwachten
                      Laatst bewerkt door Koeba; 22 Nov 2024, 15:10.

Reageer

• Waar dus uit blijkt dat de nieuwe decoder op dit moment wel degelijk aan nieuwe klanten bij een bepaald abonnement wordt geleverd. Ondanks dat hier werd beweerd dat de melding hierover bij Tweakers onzin was. Of zou deze uitspraak van onzin een aanname geweest zijn?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Net gechat met klantenservice:

Ik: Opnieuw aanmelden als mijn abo afloopt of kan dat ook tussendoor?
                          Moet jij niet aangeven dat je zeer recentelijk bent overgestapt en nu net de boot mist?
                          Je valt wel erg tussen wal en schip. Ik verwacht overigens dat wanneer je gekozen hebt voor app-only dat je via MijnDelta alsnog de Androidbox kan bestellen.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Moet jij niet aangeven dat je zeer recentelijk bent overgestapt en nu net de boot mist?
                            Je valt wel erg tussen wal en schip. Ik verwacht overigens dat wanneer je gekozen hebt voor app-only dat je via MijnDelta alsnog de Androidbox kan bestellen.
                            Goeie on-topic tip. Ik ga het proberen.

/chat in eerder bericht aangepast: Afwachten.
                            Laatst bewerkt door Koeba; 22 Nov 2024, 15:09.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                              Waar dus uit blijkt dat de nieuwe decoder op dit moment wel degelijk aan nieuwe klanten bij een bepaald abonnement wordt geleverd. Ondanks dat hier werd beweerd dat de melding hierover bij Tweakers onzin was. Of zou deze uitspraak van onzin een aanname geweest zijn?
                              Klantenservice zojuist hiernaar gevraagd:
                              We bieden de decoder nu sowieso nog niet aan. Maar ik durf niet te zeggen of dit bij app-only wel mogelijk zal zijn, het is echt nog even afwachten. Ik zou er niet teveel op bouwen, maar in jouw geval zou ik toch echt even afwachten.

Reageer

• Je schijnt de Smart-box sinds vanmorgen nu te kunnen bestellen in MIjnDelta, hij kost € 2,50 p/mnd dus goedkoper dan de 4K versie.

Maar of het nu werkelijk zo is of weer een fout ?

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_20241126_074241_Chrome.jpg Bekeken: 0 Grootte: 36,7 Kb ID: 314842

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X