Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Android Tv Box op komst bij Delta?

Wat zien we hier:
    https://www.androidtv-guide.com/pay-...r/delta-fiber/

Interesting….👍

Reageer

Dat verklaart wel een beetje waarom het al lange tijd zo stil is op tv gebied

Reageer

Op Totaal TV staat er ook wat over.
        Ik ben benieuwd of een Bluetooth afstandsbediening heeft en ook geschikt is voor Dolby Vision

Reageer

Amigo7x3

Amigo 7X - Amino Communications

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
            Op Totaal TV staat er ook wat over.
            Ik ben benieuwd of een Bluetooth afstandsbediening heeft en ook geschikt is voor Dolby Vision
            Zo te zien standaard IR

" Sleek compact design combined with IR or Bluetooth connectivity enables out-of-sight positioning in the home "

Reageer

Toch Bluetooth
              Bijgevoegde bestanden

Reageer

Er zullen eerst testers gezocht worden, vermoed ik.

Reageer

Klein gemis: Optische audio uitgang.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Zo te zien standaard IR

" Sleek compact design combined with IR or Bluetooth connectivity enables out-of-sight positioning in the home "
                    Reden voor mij om positief te blijven over aanstaande ontwikkelingen.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...id-tv-decoder/
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Sep 2023, 23:40.

Reageer

Hier word ik blij van!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                          Hier word ik blij van!
                          Het nieuws komt naar je toe met een beetje googlen. Ik zie nergens dat Delta zelf al iets heeft gecommuniceerd.
                          Het bericht van TotaalTV haalt ook geen woordvoerder aan van Delta, dus die heeft dit nieuwtje weer van dit forum.

In elk geval gaan er nu waarschijnlijk deuren open die gesloten bleven en daar wordt ik ook erg gelukkig van.
                          Bij mij is nog altijd het glas halfvol gebleven. Ik mag dan wel eens teleurgesteld reageren, maar mijn credo blijft dat er een TV-afdeling is die hard werkt aan vernieuwingen en wij niet altijd zien wat er achter de schermen allemaal gedaan wordt om alles beter te maken.
                          Ik heb ook niet voor niets gewoon weer een jaar verlengd op basis van een groot deel vertrouwen dat het in the end allemaal goed komt.

Er is ook nog veel dat we niet weten.
                          * Zijn de nieuwe decoders alleen voor nieuwe klanten of ook voor jaarcontractverlengers?
                          * Wanneer komt de decoder beschikbaar
                          * Welke apps zullen beschikbaar komen naar Amazone?

Ik neem zelf aan dat er eerst een testperiode komt met een testgroep. Dat is meestal wel gebruikelijk.
                          KPN heeft de lancering wel gedaan met een minimale set en is gaan upgraden na live-gang. Dat kan natuurlijk ook.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Welke apps zullen beschikbaar komen naar Amazone?
                            Zijn er meer apps dan Prime?

Ik neem zelf aan dat er eerst een testperiode komt met een testgroep. Dat is meestal wel gebruikelijk.
                            Aannames zijn dodelijk. KPN gebruikt in essentie de gebruikers van TV+ als testers en dat zou ik prima vinden. Jammer dat ik eergisteren weer een jaar op vdsl zit. Ik zou natuurlijk eens heel brutaal kunnen gaan bellen en kijken of Delta dat wil afkopen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              Zijn er meer apps dan Prime?

Aannames zijn dodelijk. KPN gebruikt in essentie de gebruikers van TV+ als testers en dat zou ik prima vinden. Jammer dat ik eergisteren weer een jaar op vdsl zit. Ik zou natuurlijk eens heel brutaal kunnen gaan bellen en kijken of Delta dat wil afkopen.
                              Ik ga typfouten niet verbeteren, daar ben ik al eens voor over de vingers getikt, maar ik bedoelde welke apps er naast Amazone Prime beschikbaar gaan komen.
                              Maar we wachten rustig af.

En voor de volledigheid hier de datasheet, alle benodigde codecs worden ondersteund en ook Bluetooth zoals eerder vermeld:
                              https://assets.website-files.com/63f...Datasheet..pdf
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Sep 2023, 10:06.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X