Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    .
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Jan 2024, 15:34. Reden: VERWIJDERD: niet meer relevant.

    Reageer


    • #62
      Ik vind het nogal wat om iemand een " hersenloze garnaal" te noemen, terwijl jij zelf regelmatig ban verzoeken hebt gedaan.
      Door jouw toedoen zijn diverse forumleden geblokkeerd voor dit forum. De reden was omdat iemand eventjes op je teentjes ging staan, vaak in veel nettere bewoordingen als jij nu gebruikt, Bordewolf!

      Wanneer begin je eens met zelfreflectie, Bordewolf?
      Het feit al dat je nu op meer forums een slechte reputatie hebt, zou jou normaal gesproken tot nadenken moeten stemmen.
      Laatst bewerkt door Praathuis; 5 Jan 2024, 09:27.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 uur geleden. Reden: VERWIJDERD AANGEZIEN DIT IS OPGELOST
        Wat je 'opgelost' noemt.....🫣

        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Wat je 'opgelost' noemt.....🫣
          Ik zet even een streepje, weer een onnodige reactie op mij. Kies in vervolg een ander als je wil!

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Ik zet even een streepje, weer een onnodige reactie op mij. Kies in vervolg een ander als je wil!
            Heeft het nut om dit allemaal te melden? Waarom?

            Reageer


            • #66
              Ik vind het juist zeer nodig dat jouw wangedrag aangekaard wordt, Bordewolf! . Dat jij zo schijnheilig bent om je eigen bijdragen waar de honden geen brood van lusten, stiekem te verwijderen maakt jou alleen maar achterbakser, Bordewolf.

              Altijd wijzen naar anderen en de moderatoren stalken met ban verzoeken en rapporteren. Maar als er naar jou terecht verwezen wordt speel je onmiddelijk de vermoorde onschuld.
              Gelukkig hebben de forumleden op Tweakers, inclusief de moderatoren, jou nu ook eindelijk door, Sjakie !

              Reageer


              • #67
                Wat ook uitermate vreemd is:
                niet echt duidelijk wát het probleem was en hóe het zou zijn opgelost...
                Ik vermoed dat dit niet gaat worden gecommuniceert...

                Reageer


                • #68
                  Wordt er al druk getest met deze box?

                  Reageer


                  • #69
                    Ja.....maar dat Bor niet openbaar zeggen -

                    Reageer


                    • #70
                      Nee, dan zou hij een "hersenloze garnaal" zijn.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X