Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Hij staat nog steeds in de lijst van de officiƫle Google Play supported devices

    Amino DFN-Amigo7x Amigo7x3 DFN-Amigo7x

    https://storage.googleapis.com/play_...d_devices.html

    Sinds 14 augustus
    Zeker, Zoals al gemeld heeft Stoneroos ook al software ontwikkeld voor een Android-decoder en voor zover ik weet is Delta de enige klant van Stoneroos die openlijk met een Android-decoder bezig is.
    Dus hele dikke kans dat de eerste interne testen al gaande zijn.
    Maar net zoals bij de apps gaan ze de testgroep vast niet eerder inschakelen dan dat er ook echt wel iets te testen valt.

    PS vanwaar jou conformatieberichtje? Ben je bang dat ze e.e.a. terugtrekken en niet gaan doen?

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      PS vanwaar jou conformatieberichtje? Ben je bang dat ze e.e.a. terugtrekken en niet gaan doen?
      Android TV Guide (androidtv-guide.com) wordt gemaakt door een individu en/of amateur die kan dus alles hierop zetten, maar is het echt waar ?

      De Google lijst is officieel dus daar valt niet aan te twijfelen. .

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Android TV Guide (androidtv-guide.com) wordt gemaakt door een individu en/of amateur die kan dus alles hierop zetten, maar is het echt waar ?

        De Google lijst is officieel dus daar valt niet aan te twijfelen. .
        Ah op die manier, maar als ik op de site van die amateur kijk, dan maakt hij ook gebruik van die sheet van Google.
        Maar ik twijfel er niet aan dat deze decoder gaat komen :-)

        Reageer


        • #49
          Het nieuwe testpanel weet dit als eerste.
          Alleen las ik dat Bordewolf zich als een van de eerste heeft aangemeld voor dit klantenpanel.
          Vaak is er bij een test geheimhouding vereist.
          En dat lijkt me voor Bordewolf nog een hele uitdaging omdat zijn aanleg meer is van " ik schreeuw het van de daken!! "

          Reageer


          • #50
            Misschien hebben er hier ook al mensen een uitnodiging gehad ?

            https://gathering.tweakers.net/forum...78944#77678944

            Reageer


            • #51
              .
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Jan 2024, 15:31. Reden: VERWIJDERD AANGEZIEN DIT IS OPGELOST

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Was dat zo, dan moet men het stilzwijgen er toe doen, daar moet je in dat geval al dan niet digitaal of op papier voor tekenen/mee akkoord gaan. Deze tweaker is een hersenloze garnaal als deze echt een uitnodiging heeft gehad.
                Houdt je opmerkingen maar beperkt tot tweakers Sjakie, daar hebben we hier helemaal niets aan.
                Laatst bewerkt door Rinus; 3 Jan 2024, 22:28.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niƩmand op mƭjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #53
                  Tsja, ook daar neemt niemand hem nog serieus. Hij moet steeds zijn oprispingen terug opvreten en blijft daarna ook nog doen alsof de rest daar niet weet waar ze het over hebben. Als je goed leest zie je ook dat hij wordt aangesproken op een fout en dan glashard iets heel anders zegt dan wat hij paar posts terug snel heeft verwijderd maar dat nog gequote is te lezen. Volledig de weg kwijt en anderen er op aankijken. Eerder sneu dan dom, maar ook allebei. Wat een droeftoeter moet je zijn om op twee forums tegelijk afgefikt te worden en dan roept dat de ander stookt. Het zou vermakelijk zijn als het niet zo verziekend was voor de serieuze forumleden.
                  Laatst bewerkt door Koeba; 4 Jan 2024, 05:14.

                  Reageer


                  • #54

                    Goedemorgen

                    Naast KPN heb ik ook een Delta glas aansluiting.

                    Bij KPN heeft men een android 11 STB ik zit daar ook in het gebruikersforum.
                    KPN noemt het KPN + met een update om de 14 dagen zowel software als hardware matig
                    Als IR automatiseringsdeskundige en ervaringsdeskundige neem ik deel.
                    Ik kan zeggen dat deze keuze voor Android niet over rozen gegaan is bij KPN er zijn heel veel issues en onbekende problemen.

                    Ik hoop dat Delta dit beter gaat doen.

                    Om wat issue op ten noemen die ik tegen kwam tijdens het testen.

                    -CEC verbindingsproblemen
                    -lipsync
                    -Opnames die niet laden
                    -slecht geluid
                    -AB die willen koppelen
                    -Stilstaand beeld
                    -te zacht geluid
                    -Apps die vast lopen

                    Enz enz
                    Hoop echt dat Delta dit beter gaat doen.
                    Ik lees in ieder geval android 12 dat klinkt al positief.
                    mvg
                    Laatst bewerkt door Bella63; 4 Jan 2024, 11:31.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bella63 Bekijk bericht
                      Goedemorgen

                      Naast KPN heb ik ook een Delta glas aansluiting.

                      Bij KPN heeft men een android 11 STB ik zit daar ook in het gebruikersforum.
                      KPN noemt het KPN + met een update om de 14 dagen zowel software als hardware matig
                      Als IR automatiseringsdeskundige en ervaringsdeskundige neem ik deel.
                      Ik kan zeggen dat deze keuze voor Android niet over rozen gegaan is bij KPN er zijn heel veel issues en onbekende problemen.

                      Ik hoop dat Delta dit beter gaat doen.

                      Om wat issue op ten noemen die ik tegen kwam tijdens het testen.

                      -CEC verbindingsproblemen
                      -lipsync
                      -Opnames die niet laden
                      -slecht geluid
                      -AB die willen koppelen
                      -Stilstaand beeld
                      -te zacht geluid
                      -Apps die vast lopen

                      Enz enz
                      Hoop echt dat Delta dit beter gaat doen.
                      Ik lees in ieder geval android 12 dat klinkt al positief.
                      mvg
                      Mag je je er wel over uitwijden?

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                        Mag je je er wel over uitwijden?
                        Goede vraag Ilankroon.
                        Maar ik zeg niks negatiefs ik geef alleen een weergave van de situatie en die kan iedereen daar beamen,
                        mvg

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                          Mag je je er wel over uitwijden?
                          Ik lees niet meer dan er in dit topic staat vermeld. Dat Delta bezig is met een Android-box staat hier te lezen, niet meer niet minder.

                          Reageer


                          • #58
                            Goed dat Bordewolf door de moderatie bij Tweakers op zijn wangedrag is gewezen. Daar valt zijn structureel achterbakse gedrag dus wel op.
                            Dat zou hier ook eens wat vaker moeten gebeuren.
                            Ik weet nog steeds niet waarom de Twentse Judas hier zo wordt ontzien door de moderatoren.

                            Zelfs Tweakers vind zijn ziekelijke behoefte aan overmatig rapporteren te gortig.
                            Is er geen behandelmethode voor een " rapportage tik" ?
                            Laatst bewerkt door Praathuis; 4 Jan 2024, 15:01.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                              Goed dat Bordewolf door de moderatie bij Tweakers op zijn wangedrag is gewezen. Daar valt zijn structureel achterbakse gedrag dus wel op.
                              Dat zou hier ook eens wat vaker moeten gebeuren.
                              Ik weet nog steeds niet waarom de Twentse Judas hier zo wordt ontzien door de moderatoren.

                              Zelfs Tweakers vind zijn ziekelijke behoefte aan overmatig rapporteren te gortig.
                              Is er geen behandelmethode voor een " rapportage tik" ?
                              Er zijn diverse ontwenningsklinieken maar of dat er ook voor deze kwaal een behandeling mogelijk is dat betwijfel ik .
                              Laatst bewerkt door renschip; 4 Jan 2024, 17:16.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Was dat zo, dan moet men het stilzwijgen er toe doen, daar moet je in dat geval al dan niet digitaal of op papier voor tekenen/mee akkoord gaan. Deze tweaker is een hersenloze garnaal als deze echt een uitnodiging heeft gehad.
                                Sjakie, op Tweakers is je aantijging richting de Tweaker die je noemt door de moderator gedeleted. Is het dan netjes om hier iemand zo te beschimpen? Waarom is dat nodig?

                                Laatst bewerkt door Eucalypta; 4 Jan 2024, 17:26.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X