.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Android Tv Box op komst bij Delta?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ik vind het nogal wat om iemand een " hersenloze garnaal" te noemen, terwijl jij zelf regelmatig ban verzoeken hebt gedaan.
Door jouw toedoen zijn diverse forumleden geblokkeerd voor dit forum. De reden was omdat iemand eventjes op je teentjes ging staan, vaak in veel nettere bewoordingen als jij nu gebruikt, Bordewolf!
Wanneer begin je eens met zelfreflectie, Bordewolf?
Het feit al dat je nu op meer forums een slechte reputatie hebt, zou jou normaal gesproken tot nadenken moeten stemmen.Laatst bewerkt door Praathuis; 5 Jan 2024, 09:27.
- 7 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtLaatst bewerkt door Bordewolf; 6 uur geleden. Reden: VERWIJDERD AANGEZIEN DIT IS OPGELOST
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Wat je 'opgelost' noemt.....🫣
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik zet even een streepje, weer een onnodige reactie op mij. Kies in vervolg een ander als je wil!
- 3 Likes
Reageer
-
Ik vind het juist zeer nodig dat jouw wangedrag aangekaard wordt, Bordewolf! . Dat jij zo schijnheilig bent om je eigen bijdragen waar de honden geen brood van lusten, stiekem te verwijderen maakt jou alleen maar achterbakser, Bordewolf.
Altijd wijzen naar anderen en de moderatoren stalken met ban verzoeken en rapporteren. Maar als er naar jou terecht verwezen wordt speel je onmiddelijk de vermoorde onschuld.
Gelukkig hebben de forumleden op Tweakers, inclusief de moderatoren, jou nu ook eindelijk door, Sjakie !
- 4 Likes
Reageer
-
Ik zie dat de handleiding er nu op staat dus misschien is de publieke release aanstaande :
https://www.delta.nl/media/umlfybb2/...andleiding.pdf
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtIk zie dat de handleiding er nu op staat dus misschien is de publieke release aanstaande :
https://www.delta.nl/media/umlfybb2/...andleiding.pdf
Volgens mij staat de handleiding er iets te vroeg. Maar lang gaat het niet meer duren 😜.
Een spoiler staat in de handleiding: de box werkt via een sterke wifi-verbinding (wifi wordt niet aanbevolen, maar dat is waaarschijnlijk omdat niet iedereen de wifi perfect in orde heeft). Je kan dus die box zonder UTP op de slaapkamer gebruiken. Wanneer de androidbox live is kan en mag ik er meer over vertellen.
Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Nov 2024, 18:05.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer