Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel internet van Delta Fiber wordt een stuk goedkoper dan kabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Het klopt dat je je benadeeld kunt voelen als kabel klant.

    Als je het negatief benaderd kun je zelfs zeggen dat de kabel klanten de rekening betalen voor de glasvezel klanten, dat is zo.

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Het klopt dat je je benadeeld kunt voelen als kabel klant.

      Als je het negatief benaderd kun je zelfs zeggen dat de kabel klanten de rekening betalen voor de glasvezel klanten, dat is zo.
      Niet alleen voor de aanleg van glasvezel, maar ook voor de aanleg van het 1Gbps kabel netwerk en het schrappen van analoog.

      Heel veel ouderen worden hiervan opnieuw de dupe.

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

        Niet alleen voor de aanleg van glasvezel, maar ook voor de aanleg van het 1Gbps kabel netwerk en het schrappen van analoog.

        Heel veel ouderen worden hiervan opnieuw de dupe.
        Dat wil ik geloven, echter niemand wordt gedwongen om naar glasvezel over te stappen.
        Overigens zijn de ouderen tegenwoordig beter onderlegd met dit soort zaken.

        Reageer


        • #79
          Delta Fiber rolt alleen nog maar XGS-PON uit. Delta Fiber is later begonnen dan KPN en heeft dus minder G-PON staan. Delta wil op fiber nog maar drie symmetrische snelheden aanbieden aan consumenten: 150 Mbps, 1 Gbps en 8 Gbps, waarmee 150 Mbps dus het instapniveau is geworden en 1 Gbps de middelste en meest gekozen optie.

          Die nieuwe abonnementen zijn nu leverbaar in een beperkt gebied, maar daar komen elke maand nieuwe plaatsen bij. Vanaf volgend jaar kunnen ook alle bestaande klanten kiezen voor 8 Gbps. Delta wil de komende jaren investeren in het doel om twee miljoen adressen aan te sluiten.
          https://www.telecompaper.com/achterg...s-pon--1394811

          Reageer


          • #80
            Het vreemde is dat ik nu onder de nieuwe voorwaarden graag wil instappen, echter de nieuwe abonnementenstructuur waarbij ik 45 euro betaal voor 1 Gbps staat nog niet online voor mijn postcode. Duurt lang mijns inziens.

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Het vreemde is dat ik nu onder de nieuwe voorwaarden graag wil instappen, echter de nieuwe abonnementenstructuur waarbij ik 45 euro betaal voor 1 Gbps staat nog niet online voor mijn postcode. Duurt lang mijns inziens.
              Je zult tot 1 september moeten wachten voordat ze hier online staan.
              Bijgevoegde bestanden

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Je zult tot 1 september moeten wachten voordat ze hier online staan.
                Dan wacht ik nog 1 week :-)

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Het vreemde is dat ik nu onder de nieuwe voorwaarden graag wil instappen, echter de nieuwe abonnementenstructuur waarbij ik 45 euro betaal voor 1 Gbps staat nog niet online voor mijn postcode. Duurt lang mijns inziens.
                  Die 45 euro is wel de actieprijs voor ik geloof twaalf maanden en niet de normale prijs want die is 50 euro p/mnd.

                  Dus houd het goed in de gaten.

                  *Kies je voor 1 Gig glasvezel internet? Dan betaal je de eerste 12 maanden 45,- per maand. En daarna 50,- per maand. Deze prijs is exclusief Interactieve TV en bellen.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 27 Aug 2021, 20:52.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Die 45 euro is wel de actie prijs voor ik geloof twaalf maanden en niet de normale prijs want die is 50 euro p/mnd.

                    Dus houd het goed in de gaten.

                    *Kies je voor 1 Gig glasvezel internet? Dan betaal je de eerste 12 maanden 45,- per maand. En daarna 50,- per maand. Deze prijs is exclusief Interactieve TV en bellen.
                    Na 12 maand ben ik weer vrij om te doen wat ik wil. En 50 euro is nog steeds goedkoper dan ik nu betaal voor 450 Mbits bij Caiway. Dus doei Caiway.

                    Bij de Deltaklanten is zojuist de upgrade van 400Mbit naar 1Gbps doorgevoerd,
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Aug 2021, 10:21.

                    Reageer


                    • #85
                      Kan me niet voorstellen dat Caiway binnenkort zijn prijzen/snelheid niet gaat aanpassen. Zoveel administratie roepen ze dan op zich zelf af wanneer mensen overstappen naar Delta en gaat ook geld kosten omdat je vaak een welkomstbonus krijgt.

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                        Kan me niet voorstellen dat Caiway binnenkort zijn prijzen/snelheid niet gaat aanpassen. Zoveel administratie roepen ze dan op zich zelf af wanneer mensen overstappen naar Delta en gaat ook geld kosten omdat je vaak een welkomstbonus krijgt.
                        Ik vermoed eerlijk gezegd opzet. Wanneer iedereen over is Caiway opdoeken? Ik kan er niet bij dat Caiway niet op hetzelfde moment zijn prijsstelling ook aanpast.
                        Ze krijgen een rompslomp van jewelste met uitsturen en ruilen van apparatuur, die in wezen allemaal hetzelfde zijn.
                        Met mijn huidige melkpakmodem en Amino Kamai 7x zou ruilen niet een noodzakelijk zijn, maar ik wed dat ik gewoon weer nieuwe krijg toegestuurd.

                        Maar goed, Caiway heeft nog Aria 7x, dus wat ik zeg opzet om iedereen op Delta te krijgen? Ik kan het anders niet verklaren.

                        Reageer


                        • #87
                          Ik heb geen verstand van Caiway pakketten dat moge duidelijk zijn, maar dit is dan inclusief tv toch ook niet zo'n slechte aanbieding in vergelijking met Delta 1 Gbps dan ?

                          Snelheid is zelfs de helft hoger en twee tv ontvangers.
                          Bijgevoegde bestanden
                          Laatst bewerkt door driepinter; 28 Aug 2021, 19:51.

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Ik heb geen verstand van Caiway pakketten dat moge duidelijk zijn, maar dit is dan inclusief tv toch ook niet zo'n slechte aanbieding in vergelijking met Delta 1 Gbps dan ?

                            Snelheid is zelfs de helft hoger en twee tv ontvangers.
                            75 euro voor 1,5 Gig? Daar betaal ik bij Delta 50 euro voor na 12 maanden. Dat is 25 euro ten duur, 20 euro als je de gratis ontvanger meerekent.
                            Dus nee, dit is geen aanbieding, En dit abo kan ik niet krijgen. 1,5 Gbps is in mijn regio nog niet beschikbaar.
                            maar dit scheelt een slordige 300 euro op jaarbasis die Caiway te duur is.

                            De Caiwayabonnees zouden wel straalbezopen zijn om bij Caiway te blijven op deze manier.

                            Reageer


                            • #89
                              De nieuwe goedkopere glasvezel abonnementen staan er vandaag op.
                              Bijgevoegde bestanden
                              Laatst bewerkt door driepinter; 1 Sep 2021, 08:43.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                De nieuwe goedkopere glasvezel abonnementen staan er vandaag op.
                                En vandaag telefonisch besteld met business pack. Ik krijg meteen het juiste modem. Ik moet even bellen om deze in bridge te zetten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X