Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel internet van Delta Fiber wordt een stuk goedkoper dan kabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik zou het gehele overstapaanbod willen zien incl tv. Maar de website is nog niet aangepast.
    Daarnaast wil ik weten of ik het modem en de decoders kan behouden.
    Dit is het maar er staat dus niets bij over het type interactieve tv ontvanger.
    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Dit is het maar er staat dus niets bij over het type interactieve tv ontvanger.
      Ik kan dit op mijn postcode nog niet inzien helaas.
      Wat ik wel zie:
      * Basis tv € 1,50 duurder
      * Totaalpakket tv € 2 euro duurder (120+ zenders)
      De actiekortingen die men nu geeft op de tv-producten zijn volkomen verdwenen. Kortom die kortingen bestaan straks niet meer.
      Ik zie dat ik bij een jaarcontract 13 euro minder betaal dan bij Caiway (feitelijk 15 incl 2 euro voor een smartcard).
      Daarna kan ik naar lievelust weer shoppen.

      Ik kan echter nog niet overstappen omdat op mijn postcode deze propositie er nog niet staat. Ik heb even Usquert als voorbeeld genomen.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2021, 12:01.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Ik kan dit op mijn postcode nog niet inzien helaas.
        Wat ik wel zie:
        * Basis tv € 1,50 duurder
        * Totaalpakket tv € 2 euro duurder (120+ zenders)
        De actiekortingen die men nu geeft op de tv-producten zijn volkomen verdwenen. Kortom die kortingen bestaan straks niet meer.
        Ik zie dat ik bij een jaarcontract 13 euro minder betaal dan bij Caiway (feitelijk 15 incl 2 euro voor een smartcard).
        Daarna kan ik naar lievelust weer shoppen.

        Ik kan echter nog niet overstappen omdat op mijn postcode deze propositie er nog niet staat. Ik heb even Usquert als voorbeeld genomen.
        Zo te zien wordt alleen de Kamai 6 nog geleverd bij nieuwe abonnementen, tenminste als ik zo het plaatje hiervan bekijk.

        handleiding-delta-interactieve-tv.pdf

        Ik kan ook verder geen 4K ontvanger meer toevoegen aan een bestelling van een nieuw abonnement.
        Laatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2021, 14:47.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Zo te zien wordt alleen de Kamai 6 nog geleverd bij nieuwe abonnementen, tenminste als ik zo het plaatje hiervan bekijk.

          handleiding-delta-interactieve-tv.pdf

          Ik kan ook verder geen 4K ontvanger meer toevoegen aan een bestelling van een nieuw abonnement.
          Dit is fake news. Je doet een plaatje van COAX DIT erbij en die krijgt inderdaad de Kamai 6.

          Delta levert standaard de Kamai 7x uit bij glasvezelpakketten, deze ondersteund 4K. Het zou ook vreemd zijn om in deze tijd ontvangers te leveren die geen 4K aankunnen. Ik verwacht eerder nieuwe ontvangers dan terug naar nog oudere. Ze gaan zichzelf echt niet nog verder in de vingers snijden door geen 4K ontvangers te leveren.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2021, 15:30.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dit is fake news. Je doet een plaatje van COAX DIT erbij en die krijgt inderdaad de Kamai 6.

            Delta levert standaard de Kamai 7x uit bij glasvezelpakketten, deze ondersteund 4K. Het zou ook vreemd zijn om in deze tijd ontvangers te leveren die geen 4K aankunnen. Ik verwacht eerder nieuwe ontvangers dan terug naar nog oudere. Ze gaan zichzelf echt niet nog verder in de vingers snijden door geen 4K ontvangers te leveren.
            Probeer het zelf eens met postcode 4861AC 10 op : https://www.delta.nl/flexpakket/wat-zet-jij-aan/

            en kijk dan op : https://www.delta.nl/klantenservice/

            Installatie en handleidingen > Hoe installeer ik Interactieve TV? > Download hier de handleiding..
            Laatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2021, 17:44.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Probeer het zelf eens met postcode 4861AC 10 en dan op : https://www.delta.nl/klantenservice/

              Installatie en handleidingen > Hoe installeer ik Interactieve TV? > Download hier de handleiding..
              Deze zal voor coax wel juist zijn, ik zie geen merk genoemd overigens.
              Ik kan me niet voorstellen dat men terug gaat naar een HD ontvanger zonder 4K.
              Mede omdat we al van de moderators op dit forum te horen kregen dat Dolby en 4K op dit moment getest wordt/in ontwikkeling is.
              Ik vind het wel slordig dat ze op de nieuwe bestelsite niet vermelden welke decoder er wordt geleverd en of deze met of zonder 4K is.
              Wellicht een aanloopfoutje?

              Er zit ook nog een foutje in de selectie van televisie. In het 120+pakket zit al het complete ESPN-pakket.
              Je kan daarna nog eens voor ESPN Compleet kiezen voor € 5,= (maar die zit al in 120+), kortom je zou opeens meer gaan betalen voor iets dat je al in 120+ hebt. Die 5 euro wordt ook nog eens opgeteld bij je maandelijkse kosten. Dit gaat dus dubbelop.

              Op de site van interactieve televisie wordt toch echt gesproken over een 4K decoder:
              Interactieve TV: kijk wat en wanneer je wilt | DELTA

              Ferry kun je dit navragen of weet je dit zo?
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2021, 18:43.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Belangrijk dat Delta dat in de communicatie meeneemt.
                Communicatie wat is dat ? Volgens mij kent Delta/Caiway het woord communiceren niet, laat staan meenemen.

                Reageer


                • #53
                  Er is info over de snelheid verandering per 1 september :

                  Voordeel DELTA-klanten | DELTA

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Er is info over de snelheid verandering per 1 september :

                    Voordeel DELTA-klanten | DELTA
                    Nu hopen dat de website snel wordt aangepast op de nieuwe situatie, dan kan ik overstappen.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Nu hopen dat de website snel wordt aangepast op de nieuwe situatie, dan kan ik overstappen.
                      Delta levert twee type modems zowel bij nieuwe als reeds bestaande (overstappers) aansluitingen.

                      Handleidingen | DELTA Fiber Nederland BV

                      En het signaal gaat van de coax kabel af dus het is niet hetzelfde als bij Caiway.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 13 Aug 2021, 09:14.

                      Reageer


                      • #56
                        Zoals jullie weten knoop ik graag zaken aan elkaar. Delta roept dat er meer providers gaan komen nu de huur omlaag kan als gevolg van GPON en Delta roept ook open te staan voor meer providers.

                        We wisten al dat Freedom Internet interesse had.

                        Wanneer je onderstaand stuk leest, dan zie je dat T-Mobile tussen de regels door aangeeft toegang te willen tot zo goed als alle glasvezelnetwerken om hun dekkingsgraad te vergroten:
                        ‘KPN oorzaak te dure abonnementen tv en internet’ | Totaal TV

                        Bij mij leeft dan wel dat ook T-Mobile aan het praten is met Delta over toegang. En ja Delta kan dit nu goedkoper faciliteren agv GPON.

                        Beide providers zouden bij mij geen voorkeur verdienen omdat ze geen 4K kunnen leveren, maar er zijn ook abonnees die dat niets kan schelen. Concurrentie op het netwerk is alleen maar goed, dat zorgt er voor dat Delta en Caiway wakker blijven en zich verplicht gaan voelen om door te ontwikkelen.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Aug 2021, 15:49.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Zoals jullie weten knoop ik graag zaken aan elkaar. Delta roept dat er meer providers gaan komen nu de huur omlaag kan als gevolg van GPON en Delta roept ook open te staan voor meer providers.

                          We wisten al dat Freedom Internet interesse had.
                          Je hebt kunnen lezen dat de voorwaarde blijkbaar PPPoE is en dat levert Delta niet.



                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Je hebt kunnen lezen dat de voorwaarde blijkbaar PPPoE is en dat levert Delta niet.


                            Daar gaan ze vast uit komen.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Je hebt kunnen lezen dat de voorwaarde blijkbaar PPPoE is en dat levert Delta niet.
                              Er stond ook dat Delta daar mee bezig was en dat er daarna verder gepraat zou worden.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                                Er stond ook dat Delta daar mee bezig was en dat er daarna verder gepraat zou worden.
                                Klopt. Delta heeft de intentie meer providers op het netwerk beschikbaar te maken. Dan gaan ze echt wel mee in bepaalde zaken die ze dan voor elkaar moeten maken.
                                De intentie lijkt me er te zijn om er uit te komen wanneer ik het verhaal van Freedom lees.

                                En dat T-Mobile ook wil gaan leveren lijkt me gezien hun uitspraken ook een uitgemaakt zaak.
                                Plinq wou in een ver verleden al leveren (levert nu alleen in de omgeving Dalfsen, Nieuw-Leusen op het Deltanetwerk). Plinq kwam er ook niet uit met destijds Cogas Infra/CIF/Delta vanwege te hoge huur. Mogelijk dat ook met Plinq de onderhandelingen opnieuw gaan beginnen. Het zou mooi zijn dat er eindelijk meer keuze kwam.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X