Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel internet van Delta Fiber wordt een stuk goedkoper dan kabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Coax kan ook nog in de verkoop naar Ziggo, ook al gaan er geluiden dat Ziggo ook naar glasvezel wil.
    Maar dat zal ook door overname moeten.
    Ze hebben geen keus. Als enige provider geen glas, dat is nou eens echt onverkoopbaar.

    En Caiway heeft echt geen ander publiek, grotere onzin kan men mij niet verkopen.
    Ach ja, ik vind ook dingen, ze zullen het zelf vast weten.

    Reageer


    • #17
      Goedemiddag allen,

      Met betrekking tot het 8GBps contract is het zo dat dit vooralsnog enkel wordt aangeboden in de in het artikel genoemde regio's Het Hogeland in Groningen, Drechterland-Noord in Noord-Holland en Alphen, Chaam en Riel in Noord-Brabant. In Zeeland wordt de uitrol van XGS-PON techniek gestart in Kapelle waarna andere Zeeuwse gebieden zullen volgen.

      Het streven is om eind 2022 voor alle glasvezelaansluitingen de 8GBps snelheid mogelijk te maken. Per 1 september 2021 wordt de omzetting van bestaande 400mbps glasvezelaansluitingen naar het 1gbps pakket uitgevoerd. Bestaande 150mbps glasvezelcontracten worden geüpgraded naar 400mbps, ook per 1 september 2021.

      Met betrekking tot het mogelijke "verdwijnen" van Caiway zijn er géén signalen bekend. Zowel DELTA als Caiway zijn, en blijven, twee merknamen van DELTA Fiber Nederland.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
        Met betrekking tot het mogelijke "verdwijnen" van Caiway zijn er géén signalen bekend. Zowel DELTA als Caiway zijn, en blijven, twee merknamen van DELTA Fiber Nederland.
        Caiway heeft echt geen ander publiek, grotere onzin kan men mij niet verkopen.
        Bor zegt het, wie zou het beter weten?

        Reageer


        • #19
          En tv nog altijd met stereo geluid. Bovendien ik heb als Delta klant nog altijd geen aanbod gehad voor glasvezel.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
            En tv nog altijd met stereo geluid. Bovendien ik heb als Delta klant nog altijd geen aanbod gehad voor glasvezel.
            De aanhouder wint. Hopen we.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Bor zegt het, wie zou het beter weten?
              Ik zeg helemaal niets, ik opper mogelijkheden maar vooralsnog is dat dus niet aan de hand. Dan zal Caiway mee moeten hierin anders wil geen hond meer op Caiway blaffen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Ik zeg helemaal niets, ik opper mogelijkheden maar vooralsnog is dat dus niet aan de hand. Dan zal Caiway mee moeten hierin anders wil geen hond meer op Caiway blaffen.
                "Caiway heeft echt geen ander publiek, grotere onzin kan men mij niet verkopen" is dus geen bewering maar een soort suggestie?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  "Caiway heeft echt geen ander publiek, grotere onzin kan men mij niet verkopen" is dus geen bewering maar een soort suggestie?
                  Caiway is Delta en andersom. Ik zie niet veel verschillen. Dus laat me niet lachen wanneer ze gaan beginnen over ander publiek. Tenzij Caiway het goedkopere afvoerputje wordt.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Eerste reactie: Niet verkeerd!
                    Een hoop gedoe over een artikel waar wij hier in Zeeland part noch deel aan hebben.
                    Laat je niet gek maken, op het moment dat wij hier aan de beurt komen staan de zaken er heel anders voor.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Aug 2021, 17:09.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #25
                      Er is maar 1 afvoerputje en dat is Cogas. 😉

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Er is maar 1 afvoerputje en dat is Cogas. 😉
                        Dat is er al lang niet meer.... Die heeft part nog deel in het huidige glasvezelnetwerk. Dat is volledig van Delta.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Een hoop gedoe over een artikel waar wij hier in Zeeland part noch deel aan hebben.
                          Laat je niet gek maken, op het moment dat wij hier aan de beurt komen staan de zaken er heel anders voor.
                          Dat is onzin. De verlaging van de kosten de upgrades gelden voor iedereen. Alleen 8 Gbits is nog niet beschikbaar voor iedereen.

                          Voor dat laatste geldt dan wel:
                          * nieuw modem
                          * nieuwe router
                          * Nieuw CAT-kabels (van CAT 5E naar CAT7 ??
                          * Een netwerkschijf die het aan kan in je PC.

                          Dus volgens mij moeten de Delta klanten blij zijn met die prijsverlaging. Nu nog het tv-product een gigantische boost geven.
                          Een tv-app die ook 4K kan of gewoon het platform verbeteren via de decoders zodat deze ook 4K kan.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Aug 2021, 17:25.

                          Reageer


                          • #28
                            Het tv product is echt prut.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Dat is onzin
                              Je kunt je blind staren op de bandbreedte of de prijs van je abonnement, maar niemand is uitgerust om volledig gebruik te maken van 8Gbps. Vergeet niet dat we momenteel nog maar in een discussie zitten of er ueberhaupt 4K geleverd gaat worden? Voor 4K heb je geen 8Gbps nodig en is de huidige beschikbare bandbreedte meer dan genoeg.

                              Met wat Cat7 kabels en een snelle harddisk? Zo werkt het helaas niet.
                              Wil je volledig gebruik kunnen maken van 8Gbps dan zul je je thuisnetwerk ook moeten verglazen. Dat is nog heel ver weg en is momenteel (zeker voor de thuisgebruiker) geen optie (financieel en technisch gezien). Dus moet de Delta abonnee dan maar blij zijn met de prijsverlaging? Als je alleen kijkt naar wat je moet betalen wel. Voor het prijsverschil kan hij/zij dan mooi investeren in de nieuwe hardware die daar volledig gebruik van kan maken

                              Ik verwelkom elke gebruiker uit Chaam en Riel om hier zijn/haar zegje te komen doen over de ervaring die hij/zij heeft met dit nieuwe initiatief. Denk dat het meer over service en werkbaarheid zal gaan dan over een hoge downloadsnelheid of 8K films (..)
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Aug 2021, 21:39.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30
                                Nou ik denk dat laptops wel een probleem gaan vormen want dan kom je al snel uit op Thunderbolt 3 naar 10GBase-T adapter.


                                Voor een Mac zal dit wel werken maar zoveel PC laptop's met Thunderbolt ken ik eigenlijk niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X