Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel internet van Delta Fiber wordt een stuk goedkoper dan kabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Nou ik denk dat laptops wel een probleem gaan vormen want dan kom je al snel uit op Thunderbolt 3 naar 10GBase-T adapter.


    Voor een Mac zal dit wel werken maar zoveel PC laptop's met Thunderbolt ken ik eigenlijk niet.
    https://tweakers.net/laptops/vergeli...GFsYWFUmxtbS0A

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Nou ik denk dat laptops wel een probleem gaan vormen want dan kom je al snel uit op Thunderbolt 3 naar 10GBase-T adapter.
      Als je al via een kabel wilt of kunt werken Merendeel werkt via Wifi en dan nog niet eens Wifi6 (HE 802.11ax idealiter tot 10Gbps). Al met al zorgt deze boost in bandbreedte voor een aardige hoeveel hardware-matige aanpassingen waarbij het nog maar de vraag is wat dit allemaal moet gaan kosten en of dat voor privé gebruik wel betaalbaar gaat worden.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Aug 2021, 21:28.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #33
        Ik hoorde net dat per september 2021 de upgrade zal plaatsvinden van 400 naar 1000mb

        Reageer


        • #34
          Komt er ook een upgrade van het televisie platform per september van dit jaar?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
            Ik hoorde net dat per september 2021 de upgrade zal plaatsvinden van 400 naar 1000mb
            Dan is de vraag of Caiway ook meteen meegaat met deze upgrade en genoemde kortingen, anders ga ik overstappen.
            Ik kan dan een jaarabo afsluiten 1 Gbps voor 45 euro per maand en waarschijnlijk ook nog overstapkortingen.
            Overigens onderbelicht maar het lijkt er op dat Delta deze stap zet omdat er binnenkort meer providers bij gaan komen.
            Ze zetten de nieuwe providers meteen op achterstand hierdoor. Freedom Internet is al een tijdje in onderhandeling en zou rond deze tijd met nieuws komen.

            En inderdaad zou het mooi zijn dat ook het tv platform per september de 4K en UHD zenders kan doorgeven en Dolby bij Delta.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Aug 2021, 18:25.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Freedom Internet is al een tijdje in onderhandeling en zou rond deze tijd met nieuws komen.
              De bal hiervoor ligt bij Delta, zodra zij PPPoE ondersteunen op hun netwerk gaan we aan de slag.

              Bron

              Je zit wel met de authentication mode bij (XGS) GPON voor gebruik met een eigen modem.

              The system provides four authentication modes: SN, password, SN+password, LOID+CHECKCODE.

              Of we deze gegevens van Delta zullen krijgen (van de nokia-xs-2426g-a) is nog maar de vraag.
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 8 Aug 2021, 11:24.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Je zit wel met de authentication mode bij GPON voor gebruik met een eigen modem.

                The system provides four authentication modes: SN, password, SN+password, LOID+CHECKCODE.

                Of we deze gegevens van Delta zullen krijgen (van de nokia-xs-2426g-a) is nog maar de vraag.
                Is dat niet meteen wat Freedom bedoelt? In elk geval zou Freedom 3e kwartaal met nieuws komen en ik verwacht dat ze er wel uit zijn gekomen.
                Die Nokia heb je alleen nodig met 8Gb. En zoals ik al zei dan moet je meer gaan vervangen dan alleen het modem.
                Belangrijk dat Delta dat in de communicatie meeneemt.

                Reageer


                • #38
                  Je hebt ook glasvezel switches. Dan kont er geen UTP kabel meer aan te pas maar is alles in je huis glasvezel. Ik verwacht dat dit de toekomst wordt.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Je hebt ook glasvezel switches. Dan kont er geen UTP kabel meer aan te pas maar is alles in je huis glasvezel. Ik verwacht dat dit de toekomst wordt.
                    Nee hoor dat is veels te ingewikkeld, het zal in de praktijk gewoon een 10GBASE-T kaartje van 90 euro worden icm met een cat6a kabel.

                    Dit is hoe 8Gbps nu verkocht wordt :

                    Iedere uitgang (UTP-poort) in het modem beschikt over een eigen Gigabit verbinding. Dus als je man, vrouw, dochter, zoon, vriend of vriendin druk bezig is op het internet, heb je daar helemaal geen last van.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 8 Aug 2021, 11:11.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Nee hoor dat is veels te ingewikkeld, het zal in de praktijk gewoon een 10GBASE-T kaartje van 90 euro worden icm met een cat6a kabel.

                      Dit is hoe 8Gbps nu verkocht wordt :

                      Iedere uitgang (UTP-poort) in het modem beschikt over een eigen Gigabit verbinding. Dus als je man, vrouw, dochter, zoon, vriend of vriendin druk bezig is op het internet, heb je daar helemaal geen last van.
                      Dat roept ook vragen op. Dus elke poort heeft alsnog max 1 Gbps? Dus feitelijk is het alleen maar zorgen voor een maximale 1 Gbps verbinding voor het aangesloten device.

                      Wat is je bron?
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Aug 2021, 12:10.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Dat roept ook vragen op. Dus elke poort heeft alsnog max 1 Gbps? Dus feitelijk is het alleen maar zorgen voor een maximale 1 Gbps verbinding voor het aangesloten device.

                        Wat is je bron?
                        Er is dus een aparte pagina van :

                        https://www.delta.nl/xgspon

                        Daar staat dus ook :

                        Eind 2022 komt er alweer een nieuw modem beschikbaar dat ook 8 Gbps kan doorgeven via één utp-poort.


                        Reageer


                        • #42
                          Weet iemand wanneer de nieuwe propositie van de abonnementen op de website staat?

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Weet iemand wanneer de nieuwe propositie van de abonnementen op de website staat?

                            Reageer


                            • #44
                              Caiway heeft wel al tarieven op de website voor hogere snelheid. Sla een postcode in van Usquert en je ziet het.
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                                Ik zou het gehele overstapaanbod willen zien incl tv. Maar de website is nog niet aangepast.
                                Daarnaast wil ik weten of ik het modem en de decoders kan behouden.
                                En snoepdoos 75 euro voor 1,5 Gbps ??? En 500 Mbit voor 65 euro??

                                Dat lijken me niet de actieprijzen waar honden op gaan blaffen. Dus dit zijn zeker niet de nieuwe prijzen van Caiway.
                                Wel hogere snelheden, maar voor die prijzen gaat niemand dat meer afnemen gezien de prijzen van Delta.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Aug 2021, 11:38.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X