Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik ben geen Viaplayfan hoor! Ik ben wel degelijk blij dat het terug gaat naar Ziggo Sports, maar inderdaad hoop ik dat men anders omgaat met het 4K-signaal en dat gelijk is voor alle providers, dus iedereen 4K en niet alleen de Ziggoklanten gratis en voor niets. Mijn punt is dat ik er 15 euro voor moet neertellen zonder 4K en de Ziggoklant het gratis aangeboden krijgt. Dat strookt niet. Verder helemaal eens. En ik ben zeker niet anti-Ziggo Sports, maar wel anti het exclusiviteitsbeleid waarbij men de fors betalende klant links laat liggen en alles wel gratis geeft aan eigen klanten.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
-
Mijn punt is dat ik er 15 euro voor moet neertellen zonder 4K en de Ziggoklant het gratis aangeboden krijgt. Dat strookt niet. Verder helemaal eens. En ik ben zeker niet anti-Ziggo Sports, maar wel anti het exclusiviteitsbeleid waarbij men de fors betalende klant links laat liggen en alles wel gratis geeft aan eigen klanten.
Ga je beklag doen bij Ziggo, ik denk niet dat Ziggo je klacht hier in dit forum gaat lezen.
- 1 Like
Reageer
-
Ik denk zelfs dat Bor heel graag Ziggo zou willen hebben maar een beetje teleurgesteld is dat hij het niet meer kan kiezen. Hij is veroordeeld tot Delta Fiber. En ja, het is menselijk bij sommigen dat iets wat je graag wilt maar niet kan krijgen je dan gaat bekritiseren.
Ik ben er ook vrijwel zeker van dat als KPN zijn huis op hun glasvezel aansluit de overstap van Delta naar KPN snel gemaakt is.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtIk denk zelfs dat Bor heel graag Ziggo zou willen hebben maar een beetje teleurgesteld is dat hij het niet meer kan kiezen. Hij is veroordeeld tot Delta Fiber. En ja, het is menselijk bij sommigen dat iets wat je graag wilt maar niet kan krijgen je dan gaat bekritiseren.
Ik ben er ook vrijwel zeker van dat als KPN zijn huis op hun glasvezel aansluit de overstap van Delta naar KPN snel gemaakt is.
Ik ben een tevreden klant verder.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtBor, je bent zo tevreden met Delta dat je jaloers bent op Ziggo-klanten die dingen gratis krijgen waarvoor jij moet betalen.
Het voelt anders alsof ik de Ziggoklanten sponsor. Volgens mij is mijn punt wel duidelijk dacht ik. Daar hoef je niet iets anders achter te zoeken of mij proberen andere woorden in de mond te leggen.
Reageer
-
Nee, dat gun ik de Ziggoklanten wel, zo lang Ziggo Sports of Ziggo er maar voor zorgt dat de fors betalende klanten er ook aanspraak op kunnen maken.
Het voelt anders alsof ik de Ziggoklanten sponsor. Volgens mij is mijn punt wel duidelijk dacht ik. Daar hoef je niet iets anders achter te zoeken of mij proberen andere woorden in de mond te leggen.
- 2 Likes
Reageer
-
Wanneer het Bordewolf te heet onder de voeten wordt schakelt hij altijd over naar anderen de schuld geven, dictaten aan forum-moderatoren om anderen de mond te laten snoeren of dat anderen zijn woorden verdraaien.
Het ligt werkelijk nooit aan hem.... Iedere zelfreflectie ontbreekt.
Zelfverheerlijking heeft hij daarentegen weer meer dan genoeg van
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtWanneer het Bordewolf te heet onder de voeten wordt schakelt hij altijd over naar anderen de schuld geven, dictaten aan forum-moderatoren om anderen de mond te laten snoeren of dat anderen zijn woorden verdraaien.
Het ligt werkelijk nooit aan hem.... Iedere zelfreflectie ontbreekt.
Zelfverheerlijking heeft hij daarentegen weer meer dan genoeg van
Door (een) bepaald(e) perso(o)n(en) wordt het niet begrepen en dus ook niets mee gedaan.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Je kiest steeds de makkelijke weg van 'mij niets in de mond leggen'. Je bent gewoon heel simpel
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
Reageer
-
Ik lees hier dat Bor gezegd zou hebben…..nooit meer Ziggo.
Dat zou dan haaks staan met de uitspraak van vandaag….’Helaas geen Ziggo te verkrijgen hier’ op een ander forum
https://providerforum.nl/topics/zigg...8#post-1351331
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer